۱۰۸۵۲۸۰
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

درخشش شماره ۷۷ مانع از شکست ذوب‌آهن نشد

مسابقه تیم‌های شیمیدر قم و ذوب‌آهن اصفهان با درخشش مجید رحیمیان ستاره جوان ذوب‌آهن به دو وقت اضافه کشید و شیمیدر با اختلاف سه امتیاز برنده پایانی بود.

۳ثانیه: مسابقه تیم‌های شیمیدر قم و ذوب‌آهن اصفهان با درخشش مجید رحیمیان ستاره جوان ذوب‌آهن به دو وقت اضافه کشید و شیمیدر با اختلاف سه امتیاز برنده پایانی بود.

تیم‌های بسکتبال ذوب آهن اصفهان و شیمیدر قم بیش از حد معمول با هم جنگیدند و تا دقیقه پایانی هیچ کدام قصد تسلیم شدن نداشتند.

مسابقه با امتیازآوری خارجی‌های دو طرف شروع شد و ذوب آهن در ادامه با تکیه بر گاردهای خود سجاد مشایخی و فرید اصلانی بازی را مدیریت می‌کرد. شیمیدر تا ثانیه‌های پایانی نیمه با کمک پوپویچ و کاظمی با یک امتیاز بازی را گرفته بود که شوت لحظه آخر سجاد مشایخی دور از انتظار یارانش به سبد نشست و باعث برتری ۳۷-۳۵ ذوب آهن در پایان نیمه شد. بازیکنان ذوب آهن با انرژی مضاعفی بعد از این شوت به رختکن رفتند.

در نیمه دوم در حالی که اسکوربورد سالن با خطاهای بازیکنان دو تیم به تدریج رنگی می‌شد، ذوبی‌ها به تدریجمحمد ترابی، محمد یوسف وند و محمدرضا اکبری را با پنج خطا از دست دادند و عملا یار بلندقد باتجربه‌‌ای در ترکیب تیم نماند. مصطفی هاشمی سرمربی شیمیدر هم سوئیچ های ریسکی بعد از کوتاه قد شدن تیم را باعث دریافت گل هایی می دانست که در شرایط عادی اتفاق نمی افتاد.

درخشش شماره ۷۷ مانع از شکست ذوب‌آهن نشد

اشاره به مصاحبه‌ها در جریان بازی

اعتراضات به داوری هم از نیمکت دو تیم به گوش می‌رسید و تکنیکال‌هایی به بازیکنان هم داده شد. هادی عامری سرپرست شیمیدر در مقطعی با اشاره به مصاحبه‌های قبلی فرزاد کوهیان فریاد می‌زد که با چند مصاحبه، روند داوری را برگرداندند.

فرزاد کوهیان سرمربی ذوب آهن بعد از مسابقه در واکنش به این مسائل گفت که باید برای برخی مقابله با برخی حواشی جریان مسابقه هم به فکر راهکاری باشند.

مصطفی هاشمی سرمربی شیمیدر بعد ازمسابقه تاکید داشت که همه مسائل مربوط به داوری باید در فضایی به دور از هیجان بررسی کارشناسی شود. هاشمی همچنین اعتقاد داشت که شرایط کرونا و اقتصاد هم فشار روی اهالی بسکتبال را مضاعف کرده، مربیان و بازیکنان هم انسان هستند و ناخودآگاه تحت تاثیر قرار می گیرند.

ماراتن دو تیم تا پایان

ذوب آهن علاوه بر بازیکنان بلندقامت، فرید اصلانی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد. همچنین سجاد مشایخی که در سه کوارتر اول ۲۰ امتیاز آورده بود، در کوارتر آخر مهار شد. او البته مصدومیتی هم داشت. رقابت دو تیم در پایان وقت عادی مسابقه ۷۴-۷۴ مساوی شد.

ذوب آهن علاوه بر همه بازیکنان قبلی، سوئیتنی یار خارجی خود را هم از دست داد، با وجود این وقت اضافه اول هم با نتیجه ۸۳-۸۳ مساوی تمام شد. بدون شک درخشش مجید رحیمیان، ستاره جوان ذوبی‌ها در وقت اضافه اول روند بازی را به نفع این تیم تغییر داد.

شیمیدری‌ها در وقت اضافه دوم بالاخره با نتیجه ۹۲-۸۹ برنده شدند.

ارسلان کاظمی در این مسابقه با ۱۹ ریباند خود بیشترین کمک را به شیمیدر کرد و ۹ امتیاز و ۵ پاس گل هم داشت.
پوپویچ یار خارجی شیمیدر بهترین امتیازآور این تیم با ۲۵ امتیاز و ۸ ریباند بود. همچنین عماد سلمانی هم در مقاطع حساسی برای شیمیدر امتیازآوری کرد و در پایان ۱۷ امتیاز داشت.

سجاد مشایخی با ۲۲ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ پاس گل و ۳ توپربایی بهترین بازیکن ذوب آهن در این مسابقه بود. فرید اصلانی هم با عملکرد دقایق محدودتری که در بازی بود، بیشترین کارایی را بعد از مشایخی داشت و سوئیتنی دومین امتیازآور تیم با ۱۷ امتیاز بود.

تیم ذوب آهن بعد از مسابقه اعتراض کتبی برای عملکرد داوری نوشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج