۱۰۸۵۲۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهدی ترابی هفته آینده به تهران می‌آید

مهدی ترابی در نخستین روزهای نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس جدا شد تا فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر با پوشیدن پیراهن العربی دنبال کند.

ایران‌ورزشی: مهدی ترابی در نخستین روزهای نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس جدا شد تا فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر با پوشیدن پیراهن العربی دنبال کند.

مهدی ترابی در نخستین روزهای نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس جدا شد تا فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر با پوشیدن پیراهن العربی دنبال کند.

با این حال دوران فوتبالی این بازیکن با پیراهن العربی کوتاه بود تا او پس از گذشت کمتر از چهار ماه در فهرست مازاد این باشگاه قرار گیرد. ترابی که مصدومیت‌های متوالی و زیادی را پشت سر گذاشت، مورد انتقاد رسانه‌های فوتبال قطر گرفت تا لقب «بازیکنی از جنس شیشه» را بگیرد.

او با دو گلی هم که با پیراهن العربی زد نتوانست نظر هواداران را به خود جلب کند تا بالاخره کادر فنی این باشگاه قید او را زده و «یوسف المساکنی» را جانشین ترابی کند. یوسف المساکنی که تجربه حضور ۶ ساله در لیگ ستارگان قطر با پوشیدن پیراهن تیم‌ الدحیل را در کارنامه دارد و طی این مدت موفق شده بود ۷۳ گل در لیگ قطر برای این تیم به ثمر برساند، در فصل جدید و به صورت قرضی راهی لیگ بلژیک و تیم یوپن شده بود.

مساکنی اما نتوانست موفقیت بزرگی در لیگ بلژیک به دست بیاورد و با انجام تنها ۷ بازی و بیشتر به‌عنوان یار تعویضی به همکاری خود با این باشگاه خاتمه داد تا بار دیگر به قطر بازگردد .

مهدی ترابی هفته آینده به تهران می‌آید

پس از جذب المساکنی و حضور او در فهرست العربی قطر، به نوعی جدایی مهدی ترابی از این تیم قطعی شد. در این مدت شایعات زیادی در خصوص مهدی ترابی و بازگشت او به پرسپولیس شنیده شد و حتی گفته شده ترابی در گفت‌وگویی که با یحیی گل‌محمدی داشته، به او قول داده به پرسپولیس بر می‌گردد .

دیروز خبر رسید که این اخبار دیگر شایعه نیست و ترابی را باید دوباره بازیکن پرسپولیس دانست. او پس از فسخ قرارداد حتی منزلش را هم تحویل داد تا مشخص شود که خیال ماندن ندارد .

اما مشکل اساسی که نگرانی‌هایی را برای هواداران به وجود آورده، بدهی باشگاه پرسپولیس به ماریو بودیمیر است. مبلغی که گفته می‌شود اگر تا روز یکشنبه هفته آینده پرداخت نشود پرسپولیس از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد .

ترابی این را می‌داند و حتی با مسئولان باشگاه هم در این ارتباط صحبت کرده و به نوعی اطمینان خاطر حاصل کرده که مشکلی از این بابت ندارد اما مسئولان این باشگاه راهکاری را در نظر گرفته‌اند و امیدوارند از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی جلوگیری کرده و بدهی بودیمیر را پیش از روز یکشنبه پرداخت کنند.

در حالی که شنیده می‌شود این بازیکن از دو سه تیم داخلی هم پیشنهادهایی را دریافت کرده اما به پرسپولیسی‌ها قول داده که در ایران به گزینه دیگری جز قرمزهای پایتخت فکر نمی‌کند .

ترابی که می‌تواند با حضورش در پرسپولیس بخش زیادی از مشکلات فنی این تیم را در فاز هجومی برطرف کند، اوایل هفته آینده به تهران می‌آید و به نظر می‌رسد به محض ورود با حضور در باشگاه قراردادش را امضا خواهد کرد.

بازگشت او در شرایطی که پرسپولیس مشکلات زیادی را در فاز هجومی دارد خبری خوب برای هواداران خواهد بود. آنها از همین الان به زوج ترابی - آل کثیر در نیم فصل دوم فکر می‌کنند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج