جاباما
۱۰۸۵۲۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضایی: مبنای بازی نساجی جنگندگی و دوندگی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید خصوصیت بارز نساجی دوندگی و جنگندگی بالاست.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید خصوصیت بارز نساجی دوندگی و جنگندگی بالاست.

رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی بیان کرد: بازی حساس و دشواری است. مخصوصا اینکه در زمین نساجی بازی می‌کنیم. این مسابقه هم برای نساجی و هم ما حساسیت زیادی دارد. به لحاظ نتیجه و وضعیت‌مان در جدول این مسابقه اهمیت دارد. بعد از هفته‌ها که فرصت کمی برای تمرینات و آماده‌سازی داشتیم، برای این مسابقه نزدیک به ۱۰ روز فرصت داشتیم. استراحت خوبی کردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. ان‌شاءالله که بازی خوبی برگزار کنیم که بتوانیم هواداران ذوب‌آهن را خوشحال کنیم که این هفته هم سنگ‌ تمام گذاشتند و در تمرین برای بازیکنان قوت قلب بودند.

رضایی درباره نساجی هم اظهار کرد: سبک فوتبال نساجی کاملا مشخص است، چه زمانی که در لیگ یک بود و چه الان که در لیگ برتر است. تیمی است با جنگندگی و دوندگی بالا که زبانزد است. هواداران خیلی خوبی هم دارد که عاشق این تیم هستند. ما آنالیز خوبی داشتیم. من فرزند همین استان هستم و سبک بازی این تیم را به خوبی می‌شناسم. جنگندگی و دوندگی خصوصیتی است که در نساجی با هدایت فاضلی و حالا با هدایت جلالی دیده می‌شود. ما هم خیلی خوب آماده شده‌ایم و حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم که بازی با یک نتیجه خوب باشد. امیدوارم بتوانیم همه کسانی که قلب‌شان با این تیم می‌تپد را خوشحال کنیم.

او در ابتدای نشست هم با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند، گفت: به همه هموطنان عزیزم درگذشت دوست عزیز و دوست‌داشتنی‌ام را تسلیت می‌گویم، مخصوصا به جامعه فوتبال و ورزش و همه کسانی که با او همبازی بودند. به خانواده محترم میناوند هم این ضایعه را تسلیت می‌گویم. ان‌شاءالله که خداوند به خانواده‌ و همسرش صبر بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج