جاباما
۱۰۸۵۵۰۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

صادقی: اشتباهات داوری را نیم‌فصل بررسی کنید

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پس از اخراج بازیکن ما، روی ۲ ضربه ایستگاهی موقعیت توسط گل گهر خلق شد و در نهایت به یک گل رسیدند؛ این‌ها جزو حرفه‌ای‌گری‌های فوتبال است. تیم آن‌ها حرفه‌ای‌تر بود و بازیکنانش باتجربه‌تر بودند که توانستند به گل برسند.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پس از اخراج بازیکن ما، روی ۲ ضربه ایستگاهی موقعیت توسط گل گهر خلق شد و در نهایت به یک گل رسیدند؛ این‌ها جزو حرفه‌ای‌گری‌های فوتبال است. تیم آن‌ها حرفه‌ای‌تر بود و بازیکنانش باتجربه‌تر بودند که توانستند به گل برسند.

ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از شکست سایپا مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: در مجموع فکر می‌کنم بازی خوبی خصوصا از جانب تیم ما بود و گل‌گهر را کنترل کردیم. در نیمه اول ما بهتر کار کردیم و توانستیم مالک زمین شویم. البته روی چند ضربه ایستگاهی و اوت دستی تیم حریف هم موقعیت‌هایی داشت اما فرصت‌های ما بیشتر بود. البته توپ های زیادی به سمت دروازه‌ها در مجموع نرفت.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع کردیم. بازی به گونه‌ای بود که هر تیم چند دقیقه سوار بر بازی می‌شد. تا قبل از اخراج بازیکنمان بر بازی مسلط بودیم. پس از آن روی ۲ ضربه ایستگاهی موقعیت توسط گل گهر خلق شد و در نهایت به یک گل رسیدند. این‌ها جزو حرفه‌ای‌گری‌های فوتبال است. تیم آنها حرفه‌ای تر بود و بازیکنانش باتجربه‌تر بودند که توانستند به گل برسند. بعد از گل حریف تعویض هایی انجام دادیم و تیم هجومی‌تر شد و متعاقب آن موقعیت‌هایی خلق کردیم اما به گل نرسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره صحنه اخراج مجید علیاری گفت: صحنه اخراج را دیدم. واگذار می‌کنم که کارشناسان صحنه را ببینند و نظر بدهند که پنالتی بود یا نبود و یا اینکه بازیکن باید کارت زرد دوم را می‌گرفت یا خیر. فکر می‌کنم آن صحنه بسیار در جریان بازی تاثیرگذار بود.

صادقی در پایان درباره صحبت‌هایش علیه برخی از تیم‌ها و مربیان به خاطر صحبت‌هایشان علیه داوری، اذعان داشت: من فقط درباره قلعه‌نویی صحبت نکردم و این موضوع را سه هفته است که مطرح می‌کنم. بعضی نیمکت‌ها و مربیان اعتراضات و مصاحبه‌هایی را انجام می‌دهند که داور را تحت تاثیر قرار می‌دهد. امروز از سوی نیمکت هر ۲ تیم اعتراض خاص و مشکل خاصی صورت نگرفت. اما صحنه اخراج، تاثیر گذار بود و امیدوارم داور درست تصمیم گرفته باشد. نظرم این بود که بهتر بود در نیم‌فصل مسابقات درباره همه تیم‌ها بررسی شود که چه تیم‌هایی از داوری ضرر کرده‌اند و چه تیمی سود برده‌اند. وقتی قبل از بازی روی اشتباهات داوری صحبت می‌شود ممکن است تاثیرگذار باشد. ما تماشاگران چندانی نداریم و اگر داوری برای تیم ما اشتباه کند اتفاق خاصی برایش رخ نمی‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج