۱۰۸۵۶۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مطهری: برای شادی روح مهرداد تلاش می‌کنیم

حمید مطهری که به جای یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل ماشین‌سازی حضور یافته بود، گفت: فقدان میناوند عزیز را تسلیت می‌گویم و باور نمی‌کنم مهرداد را از دست داده‌ایم.

روزنامه ایران ورزشی: حمید مطهری که به جای یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل ماشین‌سازی حضور یافته بود، گفت: «فقدان میناوند عزیز را تسلیت می‌گویم و باور نمی‌کنم مهرداد را از دست داده‌ایم. بار دیگر به خانواده میناوند و جامعه ورزش و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گویم. همه می‌دانند مهرداد با جان و دلش برای پرسپولیس تلاش می‌کرد و خوش قلب بود.»

وی ادامه داد: «دو سه روزی حال و روز خوبی نداشتم و با از دست دادن میناوند حالم بدتر شد. برای علی انصاریان هم آرزوی سلامتی می‌کنم تا هر چه زودتر به زندگی عادی‌اش بازگردد. به وحید امیری هم به دلیل از دست دادن پدربزرگش تسلیت می‌گویم. امیدوارم از این روزها عبور کنیم. این چند روز مردم به من لطف داشتند و امروز اینجا آمده‌ام که بگویم خوب هستم و تا آخرین لحظه می‌جنگم و این را کسانی که در پرسپولیس حضور داشتند، می‌دانند.»

بازی با ماشین سازی: با این شرایط صحبت کردن در رابطه با بازی سخت است اما جزو وظایف ماست. دو سه روز در تمرینات نبودم اما یحیی گل‌محمدی و دیگر نفرات زوایا را بررسی کرده‌اند و می‌دانند با چه سبکی باید با ماشین‌سازی بازی کنیم. شرایط جدول نشان‌دهنده جایگاه تیم‌ها نیست. من لیگ انگلیس را مثال می‌زنم که تیم‌های پایین تیم‌های بالای جدول را می‌برند. به همین دلیل لیگ جذاب شده است.

شکست مقابل آلومینیوم در اراک: لیگ ایران هم این جذابیت را پیدا کرده است. هفته قبل دیدید که بازی را یک بر صفر جلو افتادیم اما شاید به دلیل دست کم گرفتن حریف تنبیه شدیم. این مسأله نشان می‌دهد اینطور نیست که برابر تیم‌های پایین جدولی امنیت داشته باشیم. از بازیکنان‌مان می‌خواهیم هوشیار باشند و ۹۰ دقیقه تمرکز صددرصد داشته باشند. اگر یک جا ۹۹ درصد تمرکز داشته باشیم، از همان یک درصد ممکن است از حریف ضربه بخوریم. باید هوشمندانه و با برنامه و همراه با تمرکز بازی کنیم.

تیم‌ها اکثراً مقابل پرسپولیس فشرده بازی می‌کنند و ما باید از این فشردگی رد شویم. باید این فشردگی را بشکنیم و برای آن راهکارهایی داشته باشیم. همچنین وقتی توپی را از دست می‌دهیم، باید برای آن برنامه داشته باشیم، چون ماشین‌سازی برای این موقعیت برنامه دارد، بنابراین باید بازی را کنترل کنیم و به حریف ضربه بزنیم.

مصدومیت سیدجلال: با گل‌محمدی صحبت کردم و گفت سیدجلال روز پنجشنبه تمرین کرده و مشکلی برای بازی کردن ندارد.

میانگین ۱/۵ امتیاز از هر بازی: برای رسیدن به جایگاه قهرمانی برای هر بازی باید دو امتیاز کسب کنید. شما به ۱/۵ امتیاز پرسپولیس اشاره کردید که نشان می‌دهد خیلی عقب نیستیم. بازیکنان جایگاه خودشان را می‌دانند و اینکه در چه تیمی بازی می‌کنند. اتفاقاً ما خیلی هم امید داریم. اگر به صدر جدول نگاه کنید، اختلافی نداریم و دو بازی عقب افتاده هم داریم. همیشه گفته‌ام با تلاش و تمرین بیشتر می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. هفته گذشته باختیم و در رأس این شکست کادر فنی بوده و همیشه می‌پذیریم. باید بیشتر کار کنیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. ان‌شاءا... با برد به جدول بازمی‌گردیم. واقعیتش را بخواهید پرسپولیس به میانه‌های جدول عادت ندارد.

انتقاد از صحبت‌های یحیی و بهانه‌جویی‌های او: هفته گذشته نخستین باخت ما رقم خورد. شاید گل‌محمدی اشاراتی داشته اما در مرام ما نیست باخت را گردن کسی بیندازیم. کارمان را انجام می‌دهیم و پاسخگو هستیم. مردم حواشی را می‌دانند و می‌توانند قضاوت کنند. سعی خواهیم کرد نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. به تازگی یک سوم لیگ را گذرانده‌ایم و خیلی خوب نیست این قضاوت‌ها را داشته باشیم. شما باید در مجموع ماحصل کادر فنی را در یک سال و نیم گذشته ببینید و بهتر است زود قضاوت نشود.

بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در صورت پرداخت نشدن طلب بودیمیر: متأسفانه پرسپولیس همیشه با این مشکلات دست به گریبان بوده است. امیدوارم برای هیچ تیمی چنین اتفاقی نیفتد، چون برای وجهه کشورمان و باشگاه‌ها خوب نیست. امیدوارم با درایت مسئولان باشگاه، مدیرعامل و هیأت مدیره جدید که جا دارد به صدری برای حضورش در هیأت مدیره تبریک بگویم، این مشکل حل شود. اینجا فقط مربیگری نمی‌کنید و باید به خیلی از مسائل بپردازید. این مسأله خیلی خوب نیست. تمرکز مربیان باید کاملاً در زمین فوتبال باشد اما متأسفانه در فوتبال ایران اینطور نیست.

بازی کردن با لباس مشکی: اطلاعی در این رابطه ندارم. بازیکنان ما با همه وجودشان از امروز برای شادی روح میناوند و پیشکسوتان عزیزی که از دست داده‌ایم، کار خواهند کرد. من برادر کوچک همه فوتبالی‌ها هستم. با دیدن این اتفاقات بیشتر قدر همدیگر را بدانیم و احترام بگذاریم. این دنیا ارزش ندارد که درگیری ایجاد شود و باید قدر یکدیگر را بدانیم. این موضوع برای همه ما و از جمله ورزش کشورمان خوب است. امیدوارم تن همه سالم باشد و روزهای خوبی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج