۱۰۸۵۶۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ابلاغ قوانین مقابله با کرونا در باشگاه‌های ورزشی

پروتکل‌های بهداشتی گام دوم مبارزه با کووید۱۹، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در «مراکز و باشگاه‌های ورزشی»، ابلاغ شد.

خبرگزاری ایسنا: پروتکل های بهداشتی گام دوم مبارزه با کووید۱۹، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در «مراکز و باشگاه‌های ورزشی»، ابلاغ شد.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز و باشگاه‌های ورزشی باید به گونه ای باشد که برای هر نفر از خدمت گیرندگان حداقل چهار متر مربع فضا در نظر گرفته شود و واحدهایی که امکان تأمین شرایط فوق را ندارند تا زمان برقراری شرایط اجازه فعالیت نخواهند داشت و مسئولیت آن با اتحادیه یا سازمان صادر کننده مجوز است.

جمعیت خدمت گیرندگان در مناطق زرد حداکثر ۳۰ نفر و مناطق آبی حداکثر ۵۰ نفر و سرو غذا در مراکز ورزشی مطابق پروتکل های بهداشتی است و در صورت وجود بوفه، فقط فروش مواد غذایی و نوشیدنی بسته بندی دارای پروانه ساخت، مجاز بوده و در عین حال برای انجام نظافت و گندزدایی مراکز ورزشی لازم است بین سانس ها یک ساعت فاصله در نظر گرفته شود.

تأمین تهویه مناسب با استفاده از هواکش و باز گذاشتن درها و پنجره های سالن ها ضرورت دارد و باید شش بار تعویض هوا در ساعت انجام شود. همچنین گندزدایی مستمر و سایل ورزشی در باشگاه های بدنسازی که دارای تماس مشترک شامل تخته پرس، دسته دمبل ها، میله های هالتر، میزهای پرس، دستگیره ترد میل، دستگیره دوچرخه، دستگیره اسکی فضایی، دستگیره های دستگاه سیم کش، دستگیره دستگاه قایقی، میله های بار فیکس، دستگیره دستگاه های پرس پا، میله دستگاه اسکات و نظایر آن است، در پایان هر سانس انجام و برای این کار لازم است بین سانس ها، یک ساعت فاصله در نظر گرفته شود.

به تازگی و به دنبال تایید و ابلاغ پروتکل های بهداشتی گام دوم مبارزه با کووید ۱۹(کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در «استخرهای شنا» از سوی وزارت بهداشت به وزارت ورزش و جوانان ارسال و فدراسیون پزشکی ورزشی نیز این پروتکل بهداشتی را به روسای فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان و هیات های پزشکی ورزشی استان ها ابلاغ کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج