جاباما
۱۰۸۵۶۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برهانی: دروازه‌بان‌های بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند

مربی تیم استقلال تهران درباره تساوی برابر نفت مسجد سلیمان و انتقادات پس از این بازی صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: مربی تیم استقلال تهران درباره تساوی برابر نفت مسجد سلیمان و انتقادات پس از این بازی صحبت کرد.

آرش برهانی درخصوص تساوی برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ابتدا از آقای فکری تشکر می‌کنم که از اعضای کادرفنی تشکر کرده بودند. ایشان یکی از مربیان پاک و کاردرست ایران هستند که امیدواریم در کنار هم این فصل نتایج موفقی کسب کنیم. نفت مسجد سلیمان حریف آسانی نبود؛ در زمین خودشان فولاد، تراکتور و شهرخودرو را بردند و با پرسپولیس هم به تساوی رسیدند. روی یک ضدحمله یک موقعیت به آنها دادیم.

او ادامه داد: ما هر کاری که می‌شد در یک مسابقه برای گلزنی می‌شد را انجام دادیم، بعضی اوقات هم اینطور است که یک تیم شانس گلزنی ندارد. همه از داخل تلویزیون دیدند که سه توپ فقط به تیرک خورد و یک گل هم آفساید شد. به نظر شما اگر این توپ‌ها گل می‌شد ما باز هم اینگونه مورد انتقاد بودیم؟

او درواکنش به انتقادات گفت: دیگر چه کاری باید انجام می‌دادیم که انتقاد نباشد؟ نفت هیچ حرفی مقابل ما برای گفتن نداشت و روی یک صحنه غقلت گل خوردیم که برای خیلی از دروازه‌بان‌های بزرگ دنیا هم این اتفاق می‌افتد و همه آنهایی که فوتبال را دنبال می‌کنند، می‌دانند که اشتباه فردی در یک مسابقه اجتناب ناپذیر است.

واقعا این مسائل از سمت چه کسی نشات می‌گیرد؟ مثلا می‌گویند صمد مرفاوی چرا در کادرفنی است. چرا آقای مرفاوی نباید در کادرفنی باشد؟ چه مربی اندازه ایشان تجربه حضور در استقلال را داشته و استقلالی‌تر از این کادر کجا بوده؟ آقا صمد یکی از مربیان با تجربه و خوب ایران هستند. یکسری اشتباه وجود هم داشته باشد چیز غیرمعمولی نیست، ممکن است که ما هم اشتباه کنیم اما یکسری صحبت‌ها واقعا سمت و سو دارد و مشخص هم نیست از سمت چه کسانی هدایت می‌شود.

چرا ترکیب تیم عوض شد؟ برهانی در پاسخ به این سوال گفت:‌ما در هر مسابقه با توجه به داشته‌ها ترکیب را انتخاب می‌کنیم و نظر این بود که برای بازی نفت هم این بازیکنان حضور داشته باشند.

برهانی با گلایه از وضعیت چمن زمین مسابقه هم گفت: امکانات در مسجد سلیمان در حد لیگ برتر نیست. واقعا وضعیت خوب نبود. نه زمین خوب بود نه یک هتل داشتند. در مجموع از زحمات باشگاه نفت مسجد سلیمان برای برگزاری این مسابقه تشکر می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج