۱۰۸۵۶۸۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

بارش برف و باران در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ بهمن) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ بهمن) خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۱۱ بهمن) در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و شمالی بارش برف و باران و در سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از بعد ازظهر فردا (۱۲ بهمن) بارش در نوار غربی کشور کاهش می‌یابد، گفت: در مناطقی از شرق و شمال شرق بارش برف و باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز (۱۱ بهمن) شدت بارش در استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، غرب کرمانشاه و کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شمال قزوین و زنجان، شمال کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان و طی فردا (۱۲ بهمن) در جنوب آذربایجان غربی و نیمه شمالی آذربایجان شرقی خواهد بود.

ضیاییان با بیان اینکه امروز در بیشتر مناطق کشور به‌ویژه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و نیمه شرقی وزش باد رخ می‌دهد، گفت: فردا (۱۲ بهمن) در شمال شرق و شرق و طی روز دوشنبه (۱۳ بهمن) در شرق و جنوب شرق وزش باد پدیده غالب خواهد بود.

وی افزود: امروز (۱۱ بهمن) دریای خزر و شمال خلیج فارس و از بعد ازظهر فردا (۱۲ بهمن) و طی روز دوشنبه (۱۳ بهمن) ناحیه مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود همچنین از روز دوشنبه تا آخر هفته در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

ضییان در ادامه تصریح کرد: امروز (۱۱ بهمن) در خوزستان وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک نیز دور از انتظار نیست.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ بهمن) کمی ابری همراه با وزش باد شدید و با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۱۳ بهمن) نیز صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج