۱۰۸۵۷۳۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«دادگاه شیکاگو ۷» از پالم اسپرینگز جایزه می‌گیرد

بازیگران فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» و کارگردان آن آرون سورکین جایزه پیشگام را از جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز دریافت می‌کنند.

خبرگزاری مهر: بازیگران فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» و کارگردان آن آرون سورکین جایزه پیشگام را از جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز دریافت می‌کنند.
«دادگاه شیکاگو ۷» از پالم اسپرینگز جایزه می‌گیرد
به نقل از ورایتی، هارولد ماتزنر رییس جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز خبر داد که امسال جایزه پیشگام این جشنواره به بازیگران و کارگردان فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» اهدا می‌شود.
وی گفت: «دادگاه شیکاگو ۷» یک درام هیجان‌انگیز است؛ فیلمی که در اتاق دادگاه می‌گذرد و روشنگر رفتار این دادگاه تاریخی در برخورد با فعالان اجتماعی به جرم تحریک شورش‌های خارج از کنوانسیون ملی دموکراتیک ۱۹۶۸ است.
وی افزود: آرون سورکین در مقام نویسنده و کارگردان یک فیلم قابل تامل خلق کرده که با بازی‌های برجسته و با قدرت بازیگرانش شامل یحیی عبدالمتین دوم، ساشا بارون کوهن، جوزف گوردون لوی، مایکل کیتون، فرانک لانگلا، ادی ردمین، مارک رایلنس، جرمی استرانگ و بقیه شکل گرفته است.
این جایزه پیشتر شامل فیلم‌هایی چون «کتاب سبز» پیتر فارلی و «شکل آب» گی‌یرمو دل تورو شده که بعد به عنوان بهترین فیلم اسکار شناخته شدند. جایزه پیشتاز برای تجلیل گروهی بازیگران یک فیلم و کارگردان آن اهدا می‌شود.
از دیگر برندگان امسال جوایز پالم اسپرینگز ریز احمد برنده جایزه بازیگر و جایزه دستاورد نخل صحرا، کری مولیگان برنده جایزه بازیگر بین‌المللی، گری اولدمن برنده جایزه رییس جشنواره و کلویی ژائو برنده جایزه کارگردان سال هستند.
گرچه امسال قرار نیست جشنواره فیلم پالم اسپرینگز به صورت فیزیکی برگزار شود اما یک مراسم بزرگداشت از ۱۱ تا ۲۵ فوریه به صورت آنلاین برگزار می‌کند. همچنین یک جشنواره در ابعاد کوچک در ماه ژوئن شکل می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج