۱۰۸۵۹۴۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نامه سمیعی: این اسپانسر را نمی‌خواهیم

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به معاونت حقوقی مجلس خواستار پایان همکاری با آتیه داده پرداز شد.

جعفر سمیعی که دومین ماه حضورش در باشگاه پرسپولیس را سپری می‌کند، پس از تغییر و تحولات در هیئت مدیره این باشگاه در اقدامی غیرمنتظره خواستار فسخ قرارداد آتیه داده پرداز شده است.

مدیرعامل قرمزها در نامه ای به معاونت امور حقوقی مجلس، این معاونت را نهاد مسئول حل اختلاف قرارداد پرسپولیس و آتیه داده پرداز دانست و نوشت که به خاطر «عدم ایفای تعهدات» توسط آتیه داده پرداز، قرارداد باید فسخ شود تا آن ها به این شکل جلوی ضررهای بیشتر را بگیرند.

این در حالی است که قرارداد پرسپولیس با آتیه داده پرداز سه ساله است و بعید به نظر می‌رسد کارگزار اسپانسری سرخ ها به این سادگی ها حاضر به فسخ قرارداد شود.

باشگاه پرسپولیس و آتیه داده پرداز در هفته های اخیر به دلیل درخواست سرخ ها برای تزریق منابع مالی وارد کشمکش شده بودند و حالا قرمزها رسما خواستار فسخ قرارداد شده‌اند.

نامه درخواست فسخ با آتیه داده پرداز در شرایطی است که زمان چندانی تا پایان سال ۹۹ نمانده و بنابر شنیده ها آتیه می‌بایست تا پایان امسال ۲۰ میلیارد به پرسپولیس تزریق می‌کرد که حالا با درخواست مدیرعامل پرسپولیس، چه اتفاقی بر مسیر تعهدات جاری رخ خواهد داد.

قرارداد با آتیه داده پرداز و در دوره محمدحسن انصاری فرد در شرایطی منعقد شد که مدیرعامل پیشین پرسپولیس عقیده داشت که پرسپولیس با این قرارداد به یک درآمد پایدار و همیشگی خواهد رسید و مشکلات مالی برای همیشه از بین خواهد رفت که با درخواست سمیعی مشخص است که نقشه های جدیدی در سر مدیریت پرسپولیس است که در جمع اعضای هیئت مدیره خود انتصاب های تازه داشته و ظاهرا رئیس جدید هیئت مدیره قصد دارد نقشه راه اقتصادی جدیدی را پیش روی سرخ ها ترسیم کند.

در عین حال باید منتظر واکنش آتیه داده پرداز نیز بود که همچنان مسئول امور اسپانسری باشگاه است و رسانه های رسمی قرمزها را نیز در دست دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج