۱۰۸۵۹۸۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

۲ روایت در یک پرونده آدم‌ربایی عجیب

مردی با شکایت از زنی مدعی شده که به دستور او ربوده شده و ۳ساعت در گروگان سارقان بوده اما زن منکر آدم‌ربایی شده و می‌گوید که شاکی به بهانه خرید ارز الکترونیکی و سرمایه‌گذاری، سرش را کلاه گذاشته و سرمایه‌اش را تصاحب کرده است.

همشهری: مردی با شکایت از زنی مدعی شده که به دستور او ربوده شده و ۳ساعت در گروگان سارقان بوده اما زن منکر آدم‌ربایی شده و می‌گوید که شاکی به بهانه خرید ارز الکترونیکی و سرمایه‌گذاری، سرش را کلاه گذاشته و سرمایه‌اش را تصاحب کرده است.

چند روز پیش مردی ۳۷ساله به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت زنی آشنا دستور گروگانگیری او را داده است. وی در توضیح ماجرا به بازپرس حبیب‌الله صادقی گفت: چند وقت قبل با زنی ۴۲ساله به نام سمانه آشنا شدم. قصدمان ازدواج بود اما سمانه نقشه اخاذی در سر داشت.

وی ادامه داد: من مغازه‌دار هستم و سمانه خبر داشت که تعدادی کتاب نفیس در مغازه‌ام دارم. روز حادثه ۲نفر وارد مغازه‌ام شدند و با تهدید کتاب‌ها را سرقت کردند. آنها گفتند که از طرف سمانه اجیر شده‌اند و سمانه مدارکی علیه من دارد که اگر با آنها نروم آبرویم را می‌برد. سوار بر خودروی پژوی ۲مرد شدم و آنها ۳ساعتی مرا در خیابان چرخاندند. بعد با تهدید از من برگه، چک و سفته سفید امضا گرفتند. پس از ۳ساعت ضرب و شتم، مرا در بیابان‌های جنوب تهران به بیرون از ماشین پرتاب کردند. آنها تهدید کردند که اگر شکایت کنم مرا به قتل می‌رسانند.

ماجرای خرید بیت‌کوین

با شکایت این مرد، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی دستور احضار زن جوان را صادر کرد. او پس از حضور در دادسرا منکر آدم‌ربایی شد و گفت که از شاکی در دادسرای دیگری به اتهام کلاهبرداری شکایت کرده است. وی توضیح داد: چندوقت قبل با رضا آشنا شدم. او بعد از مدتی ماجرای خواستگاری و ازدواج را پیش کشید و قرار شد که با هم ازدواج کنیم. وی ادامه داد: مدتی بعد رضا مدعی شد که ارز دیجیتال خریداری کرده است. می‌گفت دوستش یوزر و پسورد برای خرید ارز دیجیتال را دارد. مرا وسوسه کرد که برای سرمایه‌گذاری، ارز دیجیتال بخرم.

من هم حدود ۷۰میلیون تومان پول تهیه کردم و در اختیار او قرار دادم، اما نه ارزی به دستم رسید و نه پولی. در ابتدا به دروغ می‌گفت حساب کیف الکترونیکی‌ام پر است اما بعد متوجه شدم سرم را کلاه گذاشته است. علاوه بر این برای ازدواج مدام بهانه می‌آورد که متوجه شدم ازدواج بهانه‌ای بوده تا اموال مرا تصاحب کند.

به همین دلیل تصمیم به شکایت گرفتم و پرونده در دادسرای دیگری تشکیل شده و در حال رسیدگی است. خواستگار فریبکارم هم وقتی متوجه شکایت من شده، به دروغ شکایتی علیه من مطرح کرده تا با این ترفند من شکایتم را پس بگیرم.

این زن گفت: همه داستانی که شاکی شرح داده خیالی است. من نه دستور آدم‌ربایی دادم، نه ۲مرد را اجیر کرده‌ام تا از او سرقت کنند. از ماجرای داشتن کتاب‌های نفیس در مغازه‌اش هم بی‌اطلاع بودم. با توجه به مطرح‌شدن ۲روایت در این پرونده عجیب، بازپرس دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر و بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف مغازه مرد جوان را صادر کرده تا حقایق این ماجرا آشکار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج