جاباما
۱۰۸۶۰۵۶
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

ادامه مجموعه «هانیبال» در نتفلیکس

مدس میکلسن بازیگر اصلی مجموعه «هانیبال» که نقش هانیبال لکتر را در این مجموعه ایفا کرده در مصاحبه‎ای اعلام کرد که با افزایش طرفداران و پایگاه های علاقمندان این مجموعه احتمال ساخت فصل چهارم «هانیبال» وجود دارد.

دنیای تصویر آنلاین: مدس میکلسن بازیگر اصلی مجموعه «هانیبال» که نقش هانیبال لکتر را در این مجموعه ایفا کرده در مصاحبه‎ای اعلام کرد که با افزایش طرفداران و پایگاه های علاقمندان این مجموعه احتمال ساخت فصل چهارم «هانیبال» وجود دارد.
ادامه مجموعه «هانیبال» در نتفلیکس
به گزارش تی‌وی وب حدود شش سال از تولید سریال «هانیبال» در شبکه ان بی سی می‌گذرد. این مجموعه به شبکه نتفلیکس واگذار شده است.
مدس میکلسون علت دیگر احیای این مجموعه را شبکه نتفلیکس می‌داند، او این سرویس پخش را "خانه جدید" هانیبال برمی شمرد که منجر به ایجاد پایگاه طرفداران جدیدی شده است.
واضح است که میکلسن فرصت دوباره ایفای نقش هانیبال لکتر را دوست بدارد او با اطمینان اظهار داشته که بقیه بازیگران نیز احساسی همانند او را دارند.
اما تمایل هواداران و عوامل سریال دلایل کافی برای تولید فصل جدید نیست و حتما باید شبکه‌های ان بی سی و نت‌فلیکس موافقت خود را اعلام کنند.عده‌ای اعتقاد دارند که این سریال ناتمام مانده است.
اما مدس میکلسون عقیده دیگری دارد. او می گوید:
«ناتمام است؟ خیر. نویسندگان همیشه راهی برای به پایان بردن فصل های سریال پیدا می کنند چراکه هیچ‌کس نمی‌داند آیا فصل بعدی در کار خواهد بود یا نه. بنابراین همیشه این احساس وجود داشت که بسیار خوب، تمام شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج