۱۰۸۶۰۸۹
۵۰۴۳
۵۰۴۳
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین ابزار پخت کیک کدامند؟

داشتن دستور پخت مناسب و مهارت کافی هنگام آشپزی ضروری است، اما وقتی صحبت از پخت کیک می‌شود، داشتن ابزار شیرینی پزی باکیفیت کلید موفقیت است. روش‌های زیادی برای بهبود مهارت‌های شیرینی پزی شما وجود دارد، اما بدون داشتن وسایل اولیه، شما قادر به پختن کیک یا شیرینی دلخواهتان نخواهید بود.

داشتن دستور پخت مناسب و مهارت کافی هنگام آشپزی ضروری است، اما وقتی صحبت از پخت کیک می‌شود، داشتن ابزار شیرینی پزی باکیفیت کلید موفقیت است. روش‌های زیادی برای بهبود مهارت‌های شیرینی پزی شما وجود دارد، اما بدون داشتن وسایل اولیه، شما قادر به پختن کیک یا شیرینی دلخواهتان نخواهید بود. بیایید نگاهی به این ابزار‌های اولیه و ضروری بیندازیم:

ابزار‌های اندازه گیری

ابزار‌های اندازه گیری مانند پیمانه‌های اندازه گیری یا ترازوی آشپزخانه، از باید‌های پخت کیک و شیرینی هستند. شیرینی پزی نیازمند دقت و اندازه گیری دقیق است و گاهی تغییر اندکی در مقدار یک ماده، ممکن است تاثیر مخربی بر بافت و طعم کیک و یا شیرینی بگذارد. از این رو همواره توصیه می‌شود حداقل یک یا چند پیمانه اندازه گیری کوچک داشته باشید.

بهترین ابزار پخت کیک کدامند؟

همزن‌ها

هنگامی که زمان همزدن خمیر کیک و شیرینی فرا می‌رسد، هیچ چیز جای همزن‌ها را نخواهد گرفت. بسته به جنس ظرفی که در آن خمیرتان را تهیه می‌کنید، جنس و نوع همزن نیز متفاوت خواهد بود. همزن‌های سیلیکونی مانند همزن دستی Tava متالتکس، انتخابی مناسب برای افرادی است که نمی‌خواهند به ظرف خمیرشان صدمه و یا خراشی وارد شود. برای همزدن خمیر‌های غلیظ و سنگین تر، همزن‌های استیل مانند همزن Paslanmaz متالتکس، به دلیل استحکام و مقاومت بالاتر، مناسبترند.

اسکوپ‌ها

احتمالا با شنیدن نام اسکوپ به یاد بستنی افتاده اید. اما استفاده از اسکوپ‌ها محدود به این خوراکی محبوب نشده و می‌توان از مدل بزرگ آن‌ها علاوه بر بستنی برای مافین، کاپ کیک، پنکیک و از اندازه متوسط آن‌ها برای کوکی‌ها استفاده کرد. اسکوپ Imperial برند سوییسی متالتکس یکی از خوش ساخت‌ترین اسکوپ‌های موجود در بازار اروپاست. استفاده از استیل ضد زنگ، دوام بالا و طراحی مناسب موجب محبوبیت این اسکوپ سوییسی بین مصرف کنندگان کشور‌های مختلف شده است.

بهترین ابزار پخت کیک کدامند؟

فرچه شیرینی پزی

از فرچه‌های شیرینی پزی می‌توان برای پخش تخم مرغ، لعاب میوه ها، کره آب شده یا حتی آب بر روی کیک استفاده کرد. سری برس مانند این فرچه ها، می‌تواند تمام پستی بلندی‌های سطح کیک را جاروب کند. جنس این سری باید به اندازه کافی نرم باشد تا به خوبی درون مایع مورد نظر وارد شده و از سوی دیگر به سطح کیک یا شیرینی آسیب وارد نکند. فرچه شیرینی پزی FIRÇA متالتکس از سری سیلیکونی و دسته‌ای مقاوم از جنس آکریلیک تهیه شده و به خوبی پاسخگوی نیاز شما در این زمینه خواهد بود.

قالب‌های کیک

مرحله آخر در فرایند پخت کیک و شیرینی، ریختن خمیر در قالب مناسب است. قالب‌های متنوعی برای انواع مختلف کیک و شیرینی در بازار وجود دارد که بسته به نوع شیرینی و ابعاد آن، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال برای مافین‌ها و کاپ کیک‌ها می‌توان از قالب‌هایی مانند ظرف پخت کیک Kalibi متالتکس استفاده کرد. این قالب ۶ عددی از جنس تفلون بوده و مانع چسبیدن کیک به قالب می‌شود. برای پخت کیک‌های بزرگتر قالب‌های تفلون Gugelhopf یا Negro متالتکس مناسب ترند. با این حال بسیاری از افراد قالب‌های کمربندی مانند Charnière یا Superior متالتکس را به دلیل خروج راحت‌تر کیک پس از پخت، ترجیح می‌دهند.

بهترین ابزار پخت کیک کدامند؟

همه افرادی که عاشق پخت کیک و شیرینی هستند، به خوبی می‌دانند داشتن وسایل و تجهیزات مناسب برای این کار بسیار حیاتی است. متاسفانه امروزه در بازار تجهیزات و اکسسوری‌های آشپزخانه کالا‌های تقلبی به وفور به چشم می‌خورند. پدیده‌ای که باعث شده مصرف کنندگان علیرغم صرف هزینه‌های زیاد، از به کارگیری یک کالای باکیفیت محروم بمانند. همین امر ژرمن کالا را بر آن داشت تا با واردات مستقیم از معتبرترین و خوشنام‌ترین تولیدکنندگان اروپایی، بهترین‌ها را در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار دهد. فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا، کلکسیون بی نظیری از ابزار‌های آشپزی، ظروف پخت و پز و اکسسوری‌های آشپزخانه را از برند‌هایی معتبری، چون متالتکس سوئیس ، ونکوی آلمان و... عرضه می‌کند. برند‌هایی که هر کدام پس از دهه‌ها فعالیت در این صنعت، به نامی مطرح در بازار‌های اروپا تبدیل شده اند. تمامی محصولات عرضه شده در ژرمن کالا دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند. اگر تا کنون از این فروشگاه معتبر اینترنتی خرید نکرده اید، با پیوستن به جمع ژرمن کالایی‌ها از تخفیف ۵% ویژه خرید اولی‌ها استفاده کنید. از ژرمن کالا بهترین‌ها را با کمترین قیمت بخواهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج