جاباما
۱۰۸۶۰۹۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نامه جدید پرسپولیس به AFC برای پاداش آسیایی

باشگاه پرسپولیس در جدیدترین اقدام خود بار دیگر به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت پاداش آسیایی نامه زده است.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس در جدیدترین اقدام خود بار دیگر به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت پاداش‌ آسیایی نامه زده است.

باشگاه پرسپولیس که این روزها به شدت درگیر مشکلات مالی و تأمین منابع برای پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر است، در جدیدترین اقدام خود بار دیگر در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار مشخص شدن تکلیف پاداش‌های آسیایی خود شد.

باشگاه پرسپولیس در همین زمینه درخواست داده تا در صورت امکان طلب حدود ۵۰۰ هزار یورویی ماریو بودیمیر از محل مطالبات این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت شود که این خواسته با مخالفت فیفا و AFC مواجه شده است. فیفا هم در جواب نامه باشگاه پرسپولیس تأکید کرده است هر یک از نهادهای زیر مجموعه این نهاد، مستقل هستند و استقلال مالی دارند و نمی‌توانیم مطالبات بودیمیر را از محل درآمدهای باشگاه در AFC پرداخت کنیم.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز که به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران از پرداخت پاداش آسیایی پرسپولیس خودداری می‌کند، به سرخپوشان اعلام کرده این پول باید از طریق صندوق AFC و بانک‌های زیر مجموعه به حساب این باشگاه واریز شود که این اقدام به دلیل تحریم‌های بانکی امکان‌پذیر نیست.

مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از فینال لیگ قهرمانان می‌توانسته پاداش آسیایی را به صورت نقد به این باشگاه پرداخت کند که این کار انجام نشده است.

باشگاه پرسپولیس تا امروز (۱۲ بهمن‌ماه) برای پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر فرصت دارد و در صورت عدم پرداخت این مبلغ باید منتظر جرائم انضباطی فیفا در روزهای آینده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مدثرجانانی

      خبر خوبی بشه یه نفس تازه بکشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج