۱۰۸۶۱۰۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

درخشان: پرسپولیس با طراوت بازی نمی‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم ماشین سازی توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم ماشین سازی توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم ماشین سازی در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی نسبتا بدی نبود؛ اما پرسپولیس با طراوت همیشگی بازی نکرد. بازیکنان پرسپولیس از فرصت‌ها به خوبی استفاده نمی‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که دچار گرفتاری شوند و گل تساوی را دریافت کنند؛ اما احمد نوراللهی توانست گل برتری را به ثمر برساند.

او ادامه داد: اگر تیم پرسپولیس می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال قهرمان شود؛ باید کیفیت بازی‌های خود را افزایش بدهد.

تیم ماشین سازی به هدف کسب یک امتیاز برابر پرسپولیس نرسید

درخشان درباره عملکرد تیم ماشین سازی در این بازی گفت: تیم ماشین سازی جنگنده و با دوندگی بالا بازی کرد. این تیم تبریزی با هدف و انگیزه کسب یک امتیاز و تساوی برابر پرسپولیس وارد زمین مسابقه شد؛ اما به خواسته خود نرسید و شکست خورد.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: تیم پرسپولیس در خط حمله خود مشکل دارد. مهاجمان این تیم نمی‌توانند به خوبی از فرصت‌ها استفاده کنند و در گلزنی ضعف دارند. به نظرم مهاجمان پرسپولیس باید بیشتر کار کنند تا در بازی‌های آینده از موقعیت‌ها استفاده کنند.

تیم استقلال با برنامه و روان بازی نمی کند

او درباره تساوی استقلال برابر تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تیم استقلال مشکلات خاص خود را دارد. با برنامه و روان بازی نمی‌کند و بازیکنانش برنامه های تاکتیکی را به خوبی اجرا نمی‌کنند.

درخشان درباره ناکامی تیم‌های بالا نشین در نتیجه گیری اظهار کرد: کیفیت تیم‌های لیگ برتر خوب نیست و روان بازی نمی‌کنند. نوسان زیادی در بازی تیم‌ها دیده می‌شود و معلوم نیست چه زمانی تیمی جدا می‌شود و در کورس قهرمانی قرار می‌گیرد.

ترکیب ناشناخته تیم ها، اشکال فنی محسوب می شود

کارشناس فوتبال درباره تغییر و تحولات در ترکیب تیم بعد از گذشت ۱۳ هفته از لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم ترکیب ناشناخته تیم‌ها، اشکال فنی محسوب می‌شود و کادر فنی تیم‌ها باید بررسی کنند تا به ترکیب اصلی دست یابند.

او درباره ارزیابی اش از لیگ بیستم فوتبال گفت: به نظرم بازی‌ها کیفیت خوبی ندارند. تیم‌ها در یک سطح هستند و فاصله آن ها به هم نزدیک است. باید دید تیمی می‌تواند فاصله امتیازی خود را با سایر تیم‌ها بیشتر کند یا نه!

درخشان درباره عملکرد داوری در لیگ برتر فوتبال گفت: متاسفانه اشتباهات داوری در نتیجه برخی از بازی‌ها تاثیرگذار بوده اند و این موضوع مسائل حاشیه‌ای در فوتبال ما به وجود آورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیرین بانو

      همه تیم هانتیجه گرا شدن

    • ستار

      خوب راست بگو که داور کمک کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج