جاباما
۱۰۸۶۱۱۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

وزیر راه: رفتار خلبان ترکیش ایر منطقی نبود

وزیر راه و شهرسازی در خصوص اتفاقات پرواز ترکیش ایر گفت: هیچ شرایط خاصی برای این پرواز وجود نداشته بجز اینکه رفتار خلبان پرواز ترکیش منطقی نبوده است و می‌توانست در فرودگاه امام فرود بیاید.

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی در خصوص اتفاقات پرواز ترکیش ایر گفت: هیچ شرایط خاصی برای این پرواز وجود نداشته بجز اینکه رفتار خلبان پرواز ترکیش منطقی نبوده است و می‌توانست در فرودگاه امام فرود بیاید.

محمد اسلامی در حاشیه بهره‌برداری از ۱۲ طرح توسعه فرودگاه مهرآباد در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر کاهش پروازهای عبوری از آسمان ایران اظهار کرد: یکی از نقشه های استکبار حذف ترانزیت زمینی و هوایی جمهوری اسلامی ایران است که باید بجنگیم و اجازه این کار را به آنها ندهیم.

وی با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری امتیازات و اختیاراتی برای تعرفه‌گذاری پروازهای عبوری دارند افزود: اتفاقاتی در آسمان عراق افتاده که نمی‌توانم در رابطه با آن توضیح بدهم. به دلیل شرارت آمریکایی‌ها پروازهای عبوری از آسمان عراق با قیمت‌های بسیار نازل انجام می‌شود این کار برای ضربه زدن به ایران توسط آمریکایی‌ها انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شرکت فرودگاه‌ها باید با مذاکرات و همچنین ارائه بسته‌های تشویقی تعامل با نیروهای مسلح، ایجاد کریدورهای مستقیم به خصوص کریدورهای مستقیم شرقی - غربی بخش ربوده شده پروازها را پس بگیرد.

اسلامی همچنین در خصوص اتفاقات پرواز ترکیش ایر گفت: هیچ شرایط خاصی برای این پرواز وجود نداشته بجز اینکه رفتار خلبان پرواز ترکیش منطقی نبوده است و می‌توانست در فرودگاه امام فرود بیاید.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط غیرعادی برای پروازهای ترکیش ایر دو فرودگاه باکو و اصفهان آلترناتیو هستند. فرودگاه اصفهان آلترناتیو اول است اما خلبان ترکیش رفتار غیرقابل قبولی از خود نشان داده و به سمت باکو پرواز کرد.

اسلامی تاکید کرد: تذکرات لازم به سازمان هواپیمایی ترکیه و هواپیمایی ترکیش ایر در این رابطه داده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منم بودم میرفتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج