۱۰۸۶۱۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عکس: طلاداران گرسنه

ثروت حاصل از معادن و نیز منابع طبیعی آفریقا مسئله پنهانی نیست. آنچه همگان از این سرمایه ها می دانند این است که، در بسیاری از کشورهای آفریقایی، سود حاصله از صنایعی که با هدف حفظ دارایی و میراث شهروندان این کشورها تاسیس شده است، اغلب به جیب سیاستمداران حریص، مسئولانی که به راحتی رشوه می پذیرند، و نیز شرکت های چند ملیتی خارجی و روسایشان سرازیر می شود.

شفقنا: به گزارش وبلاگ Dynamic Africa، ثروت حاصل از معادن و نیز منابع طبیعی آفریقا مسئله پنهانی نیست. آنچه همگان از این سرمایه ها می دانند این است که، در بسیاری از کشورهای آفریقایی، سود حاصله از صنایعی که با هدف حفظ دارایی و میراث شهروندان این کشورها تاسیس شده است، اغلب به جیب سیاستمداران حریص، مسئولانی که به راحتی رشوه می پذیرند، و نیز شرکت های چند ملیتی خارجی و روسایشان سرازیر می شود.

طی دهه های متمادی، این ماجرای وضعیت شومی بوده است که گویا در حال بدترشدن است، و تاثیرات ویرانگر آن هم بر زندگی کسانی که در این مناطق کار می کنند قابل مشاهده است و هم بر محیط زیست پیرامون آنها.

"جورج اسودی" عکاس نیجریه ای که از اهالی منطقه نفت خیز "نیجر دلتا" در جنوب شرق نیجریه است، تصاویری دست اول ثبت کرده است که اسثتمار فاجعه بار و دردناک مردم و منابع طبیعی موجود در این مناطق را نشان می دهد. این تصاویر از دو منطقه به خصوص ثبت شده است که این شرایط غم افزا در آن به روال عادی تبدیل شده است: منطقه "نیجر دلتا" در نیجریه، و یک معدن غیرقانونی طلا در غانا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر کشوری ثروتش بیشتر باشه مردمش گرسنه تر اند......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج