جاباما
۱۰۸۶۱۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رفتار باشگاه فولاد دور از شأن فوتبال بود

مدیرعامل باشگاه پیکان درخصوص اتفاقات بازی برابر فولاد خوزستان صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل باشگاه پیکان درخصوص اتفاقات بازی برابر فولاد خوزستان صحبت کرد.

اکبر محمدی درخصوص تغییر ابعاد زمین مسابقه ورزشگاه فولاد خوزستان گفت: عرض زمین ۷۸ متر بود. با احترام به فوتبال از همه علاقه‌مندان به فوتبال در داخل و خارج از کشور به دلیل بازتاب بین‌المللی این اقدام عذرخواهی می‌کنم. حتی از طرف باشگاه فولاد هم عذرخواهی می‌کنم. واقعا فوتبال آنقدر ارزش دارد؟ هماهنگ‌کنندگان و اجرا‌کنندگان چنین طرحی به تبعات کارشان فکر نکردند؟

او ادامه داد: برای سعید آذری به عنوان استاد خودم در باشگاه فولاد احترام قائل هستم اما نتیجه گیری به چه قیمت؟ مصاحبه‌های عجیب و غریبی هم پس از بازی صورت گرفت و توجیه یک کار بد از خودش اشتباه تر است. مردم به اندازه کافی باهوش هستند و اطلاعات را رصد می‌کنند. امروزه نمی‌توان همه را فریب داد. شاید بتوان افرادی را فریب داد یا همه را به شکل موقت فریب داد اما امکان ندارد همیشه همه را فریب داد. فکر می‌کنم این رفتار دور از شان فوتبال ایران، بازی جوانمردانه و باشگاه فولاد بود. به شرف سیاوش بختیاری‌زاده که صادقانه صحبت کرد درود می‌فرستم زیرا فوتبال خوزستان شایسته این رفتارها نبود. اگر تیم حریف تمرکز خود را روی بازی داخل زمین می‌گذاشت، احتمال موفقیتش بیشتر می‌شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان اضافه کرد: پیکان امسال تیم جوان و کم‌هزینه ای است و در بازی دیروز هم دو بازیکن خود را به دلیل سرماخوردگی و دو بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم. برای اولین بار در لیگ برتر بازیکن ۱۹ ساله‌ای به نام سامان فلاح که متولد ۱۳۸۰ است بازی دادیم و وی مقابل آیاندا پاتوسی، شیمبا، کولیبالی و آن همه ستاره فوتبال بازی کرد. ظهر روز گذشته و زودتر از هر فردی متوجه شدم این اتفاق‌ها در ورزشگاه افتاده است. با اصغر مدیرروستا تماس گرفته و خواستم زودتر به ورزشگاه رفته و با ناظر بازی صحبت کنند. وی و مهدی تارتار باور نمی‌کردند چنین اتفاقی رخ داده باشد. آنچه به من گفتند عرض زمین ۷۸ متر بوده است. به حدی این عرض بزرگ شده بود که فقط یک متر برای ایستادن و حفظ حریم تا پیست تارتان را باقی گذاشته بودند.

محمدی درباره رفتار باشگاه فولاد اضافه کرد: این اقدام جوانمردانه، ورزشی و حرفه‌ای نبود. ورزشگاه فولاد استاندارد است و براساس آئین نامه برگزاری مسابقات معلوم است طول و عرض زمین باید چه مقدار باشد. مصاحبه‌های دوستان هم برای من جالب است. در زمان مدیریت آذری در باشگاه ذوب‌آهن مربی این تیم بودم و درس‌های زیادی از وی گرفتم. از آذری انتظار بیشتری داشتم اما در مصاحبه‌اش گفته به دلیل باران، آب کنار زمین جمع شده و به خاطر بازی‌های آسیایی عرض زمین را کم کردیم. در نهایت گفته اتفا‌ق‌های بازی با پیکان مشکوک بود. اگر این اتفاق‌ها طبق هماهنگی بوده چرا مشکوک است؟ اگر هم قانونی بود چرا ناظر بازی دستور داد دوباره زمین خط کشی شود؟ همه این موارد هم باید در بازی پیکان که یک پرتاب‌کننده دارد، اتفاق بیفتد؟ مسائل دیگری هم رخ داده است. برای کادرفنی فولاد احترام قائل هستم زیرا جزو دوستان من هستند و خاطرات زیادی با آنها دارم. حمید رجبی در سایپا با من همکار بوده است.

او درخصوص عدم استقبال کادرفنی حریف از مهدی تارتار و دستیارانش هم گفت: به رسم ادب و عرف در فوتبال ایران قبل از هر بازی نیمکت تیم میزبان سمت نیمکت میهمان رفته و خوش‌آمد می‌گوید. در تمام دیدارهای قبلی که میهمان بودیم این امر انجام شده است. شاید برعکس این موضوع درست باشد و باید مثل فوتبال اروپا پیش از بازی تیم‌ها سمت هم نروند و پس از دیدار با هم خوش و بش کنند. چنین اتفاقی رخ نداد اما اینکه می‌گویند در تمام بازی‌های دیدارهای خارح از خانه فولاد تیم‌ها سمت نیمکت ما نیامدند توهین به تیم‌مان می‌دانم. با تمام احترامی که برای آذری و باشگاه پیکان قائل هستم، قطعا به کمیته اخلاق شکایت می‌کنم. مستندات زیادی دارم. خود بختیاری زاده هم گفته ۱۲ شب تا ۴ صبح ۵۰ کارگر را به زمین بردند تا ضمن افزایش عرض زمین، کنار آن هم باتلاق درست کنند. چگونه می‌توانند این صحنه‌ها را توجیه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج