۱۰۸۶۲۳۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تئاتر فجر میزبان «دموکراسی سفارشی» شد

نمایش «دموکراسی سفارشی» از ۱۱ تا ۱۹ بهمن ماه در بخش دیگر گونه‌های اجرایی جشنواره تئاتر فجر اجرا خواهد شد.

خبرگزاری مهر: نمایش «دموکراسی سفارشی» از ۱۱ تا ۱۹ بهمن ماه در بخش دیگر گونه‌های اجرایی جشنواره تئاتر فجر اجرا خواهد شد.
تئاتر فجر میزبان «دموکراسی سفارشی» شد
به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، حسین عالم بخش رییس پردیس تئاتر تهران درباره اجرای نمایش «دموکراسی سفارشی» عنوان کرد: کانون تئاتر کاربردی موزه از کانون های تخصصی نمایش پردیس تئاتر تهران و موسسه هنری نقاره خانه نمایش «دموکراسی سفارشی» را از تاریخ ۱۱ تا ۳۰ بهمن ماه اجرا می کند. این نمایش که به بخش نهایی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر در بخش دیگر گونه ها راه یافته از ۱۱ تا ۱۹ بهمن ماه در قالب جشنواره در باغ موزه قصر اجرا می‌شود.
وی افزود: «دموکراسی سفارشی» با موضوع صداقت و عدالت در پی بیداری و حقیقت است. بازیگران این اثر نمایشی ۲۱ نفر هستند که به کارگردانی و نویسندگی میلاد جباری مولانا اجرا می شود.
وی یادآور شد: با برگزاری نمایش «خلیل» که برداشتی از زندگی شهید خلیل شیرازی بود به صورت عملی نشان دادیم، تلاش می‌کنیم نقشی هر چند کوچک در باز نشان دادن اهداف و ارزش های انقلاب و شهدای والامقام داشته باشیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
رییس پردیس تئاتر تهران ضمن ارائه توضیحاتی درباره نمایش «دموکراسی سفارشی» و شیوه اجرای آن اذعان داشت: این نمایش در حقیقت نشانگر تصمیم گیری در مسیر بین حق و باطل است، همانند شخصی که یک پا در قایق و یک پا در خشکی دارد و به لحظه تصمیم می رسد.
عالم بخش یادآور شد: این نمایش از جهاتی منحصر به فرد است و با دیدی روانشناسانه به درون انسان های درگیر حوادث پرداخته و می کوشد دوراهی های تصمیم گیری را به شکلی عامه پسند نشان دهد. محل برگزاری این نمایش باغ موزه قصر ساختمان زندانیان سیاسی است و در قالب نمایشی کاربردی و تاملی اجرا می شود.
وی در پایان پردیس تئاتر تهران را مرکز حرفه ای تئاتر برای مردم دانست و تاکید کرد: در ایام کرونا و قرنطینه تلاش کردیم به هر نحو ممکن و به یاری خدا چراغ پردیس تئاتر تهران را روشن نگه داریم که حجم تولیدات رادیویی ما در این دوران گواه بر موفقیت مسیر ماست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج