۱۰۸۶۲۸۴
۱۱۶ نظر
۵۰۰۹
۱۱۶ نظر
۵۰۰۹
پ

حمله تند و جدید زاکانی به روحانی

علیرضا زاکانی گفت: برجام هم اکنون چون لاشه متعفنی است که روی زمین قرار دارد که بعضی بدون آنکه بخواهند اسباب تعفن را جبران کنند به سمت این لاشه می‌روند.

خبرگزاری فارس: علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در اولین نشست پاتوق اندیشه جوانان با بیان اینکه نباید به فکر استیضاح یک فرد بود بلکه باید یک جریان را پای صندوق رای استیضاح کنیم، اظهار داشت: بنده برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ندارم و یک جو عقل برای نیامدن در انتخابات کافی است، معتقدم که بایستی یک نهضت نیامدن در انتخابات راه بیفتد و بایستی با عقلانیت و خویشتنداری زمینه توفیق جبهه انقلاب را فراهم کنیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ گفت: انتخابات ریاست جمهوری همواره به واسطه در اختیار بودن امکان کشور در دستان ریاست جمهور و دستگاه دولت و سرعت بخشی یا کندی در مسیر پیشرفت و عملکرد کشور، مبدا نظر بوده است.

*انتخابات 1400 رقابت دو جریان تحول‌خواه و توسعه نما است

وی با اشاره به رقابت دو جریان تحول خواهی و پیشرفت و تجدیدنظر طلبی و توسعه نمایی، ادامه داد: برای جریان تحول خواهی و پیشرفت طبق هدف‌گذاری صورت گرفته، اعتلای اسلام و کشور مدنظر است و علی القاعده هر کس به دنبال سربلندی اسلام و کشور است بایستی به دنبال پیشرفت و تحول همه‌جانبه در کشور باشد.

حمله تند و جدید زاکانی به روحانی

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جریان تجدیدنظر طلبی و توسعه نمایی، مسیر پیشرفت طی شده ملت ایران، راه تکامل یافته‌ای که امروز معادلات جهانی را تحت تاثیر قرار داده و این که تصمیمی بدون مدنظر قرار دادن نقطه نظرات جمهوری اسلامی در منطقه شکل نمی‌گیرد را نادیده می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه از باخت ترامپ در انتخابات خوشحال هستیم، ادامه داد: حتما سیاست‌های ترامپ و بایدن با یکدیگر تفاوت می‌کند و قطعا در معادلات این تفاوت‌ها حساب می‌شود اما اینکه بخواهیم با توجه به این سیاست‌ها معادلات داخلی را برنامه‌ریزی کنیم اشتباهی محض است و لذا زمانی موفق هستیم که تمام ظرفیت داخلی مهیا شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما اینکه ظرفیت‌های کشور را معطل تصمیم بیگانگان کنیم، اقدام غلطی است و باید از تمام ظرفیت منطقه‌ای و جهانی استفاده کنیم و کسی نمی‌گوید که در کشور را باید ببندیم.

زاکانی گفت: تفاوت جدی این انتخابات با انتخابات‌های گذشته آن است که به واسطه رهبری فراستانه و هوشمندی مردم دشمن دچار کلافگی شده و مردم نسبت به تجربه تاریخی خود آگاهی داشته و حافظه ضعیفی بر خلاف گفته عناصر تجدید نظر طلب ندارند و بایستی این تجارب برای مردم واکاوی شود.

وی ادامه داد: جریان تحول خواهی اگر در این حوزه موفق نشود بایستی عامل عدم موفقیت را در خودش بیابد و لذا وزن دادن به خواسته‌های آمریکا در داخل کشور یکی از نکاتی است که آمریکا علاقه‌مند به آن است و بایستی خاطره تاریخی آمریکا برای ملت ایران زنده بماند که جز سیاهی و پلیدی چیزی نبوده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در حوزه اقتصاد که ذهن جامعه شرطی شده است که توانمندی‌ عبور از مشکلات در داخل کشور است و بایستی ضمن گفت‌وگو با جامعه سطح آگاهی افزایش یابد تا منشا امید در جامعه خواهد شد که بر خلاف تلاش عناصر تجدید نظر طلب برای حاکم‌کردن غفلت و احساس در جامعه است.

زاکانی اظهار کرد: امروز در جامعه با فساد پیچیده‌ای مواجه هستیم که این فساد با سطحی از شبکه بودن و درهم‌تنیده بودن ارتباط برقرار کرده است و ما مکلف هستیم این پیوستگی را فهمیده و در مقابل کانون‌های ارتباط و تعامل بایستیم.

وی اضافه کرد: اصل ۴۹ قانون اساسی اصلی متوقعی است که متاسفانه بسیاری از بخش‌های این قانون اجرایی نمی‌شود و یکی از مصوبات خوب مجلس دهم تصویب آئین نامه اجرایی این قانون بود و ریاست قوه قضاییه این قانون را ابلاغ کرد و مسؤولان بایستی پاسخگو باشند.

زاکانی با اشاره به رویکرد این جریان در توسعه نمایی گفت: اگر مسیری که انقلاب اسلامی فراروی ما قرار داده و عزت و استقلال کسب شده ملت ایران در قالب تجدید نظر طلبی به برگشتی منتهی شود، ماحصل آن این است که هم دشمنان این نماد استقلال و عزت را به نحوی تجزیه می‌کنند تا آثاری از آن در تاریخ به جا نماند.

وی با اشاره الزام جریان تحول خواهی برای حضور گسترده مردم در انتخابات، انتخابی مطلوب و مقدمه‌ای برای خدمت گذاری شایسته ادامه داد: گام اول انسجام جبهه‌‌ای در میان علاقه‌مندان به اسلام و ایران، گام دوم انتخاب گفتمان مطلوب از زاویه نیاز امروز و چشم‌انداز درخشان آینده، گام سوم معرفی نامزدی در شأن گفتمان به جامعه، گام چهارم رقابت پرشور و نشاط مبتنی بر یک برنامه دقیق برای حضور امیدوارانه مردم در انتخابات و گام پنجم آغاز تحول بزرگ و خدمت شایسته است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات آمریکا اضافه کرد: اصل، مردم کشور ما، گره‌گشایی از زندگی مردم و تسریع در روند پیشرفت است و البته اینکه ترامپ از سکانداری آمریکا کنار رفت بایستی به تمام جهان برای رفتن این حیوان درنده تبریک گفت اما اینکه بایدن آمد تفاوتی نمی‌کند.

زاکانی گفت: در اصل ضدیت آن‌ها با مردم و انقلاب اسلامی هیچ شک و شبه و جای تردیدی نیست بلکه در شیوه رسیدن به این هدف با یکدیگر تفاوت دارند، لذا از منظر تحول خواهی و پیشرفت توجه به اهداف عالی مردم ایران اسلامی است نه توجه به مواردی که در خارج از مرزها به دنبال تعیین تکلیف هستند.

*جریان تجدید نظر طلب ضعف پایگاه گفتمانی خود را با نزدیکی به غرب نشان می‌دهد

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده‌های توخالی و ایجاد دو قطبی کاذب بیم و امید بدون داشتن برنامه‌ای برای تغییر توسط این جریان گفت: تمام امید جریان تجدیدنظر طلبی آن است که از مسیر تفرقه در جبهه تحول خواهی همانند سال ۹۲ به توفیق برسند و از این حیث برای آن‌ها مهم است که در خارج از کشور چه قدرت و ادبیاتی حاکم شود.

زاکانی اذعان کرد: میزان آسیب پذیری ما تا زمانی که قدرتمند نشویم، بالاست و اما این قدرت کشور است که موجب احتساب از سوی آمریکا می‌شود که بخشی از قدرت ناشی از انسجام ملی و بنیه ایمانی، بخشی در توسعه علم و دانش، بخشی از آن در نفوذ و عمق دهی راهبردی در منطقه و جهان است که جریان تجدیدنظر طلبی به هیچ‌ وجه مولفه‌های قدرت را برنتابیده و گفتمان ضعف را برای نمایش خارجی دنبال می‌کند.

*برخی هنوز به سمت لاشه متعفن برجام می‌روند/ ملاک جوانی برای رئیس جمهور کیفی است نه کمی!

زاکانی عنوان کرد: برجام هم اکنون چون لاشه متعفنی است که روی زمین قرار دارد که بعضی بدون آنکه بخواهند اسباب تعفن را جبران کنند به سمت این لاشه می‌روند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس خاطرنشان کرد: سن گفتن برای رئیس جمهور غلط بوده و اینکه بگوئیم جوانی سن محسوب می‌شود اشتباه است چرا که جوانی یک کیفیت بوده و عدد نیست که مثال آن را می‌توان در شهید سلیمانی یافت.

وی خاطرنشان کرد: برای آن‌ها بودن بایدن در آمریکا مهم است اما برای ما این اهمیت دارد که ترامپ وجود ندارد و سعی ما درایران قوی کردن، افزایش قدرت با انسجام ملی، تقویت بنیه دفاعی و نفوذ و عمق دهی ایران اسلامی در منطقه و جهان است که جریان دوم به هیچ وجه این مؤلفه قدرت را برنمی‌تابد و تمام مؤلفه‌های ضعف را از خود مخابره می‌کند.

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: هردو جریان می‌گویند که می‌توان به برجام برگشت اما این دو برگشت تفاوت جوهری دارند چرا که پیش شرط ما آن است که همه تحریم‌ها رفع شود و در مشکل انتقال پول و سوئیفت آزادی عمل داشته باشیم درآخرهم آمریکا باید خسارت جدی ما را ناشی از نقض تعهد به ایران پرداخت کند اما جریان تجدید نظرطلب شرط برگشت به برجام خود را به وعده برگشت آمریکا تقلیل می‌دهد.

وی با اشاره به اعتقاد بازگشت به برجام از سوی دو جریان مذبور با تفاوت‌های جوهری، ادامه داد: پیش شرط ما برای بازگشت برجام آن است که آمریکا ضمن بازگشت به برجام و پرداخت خسارت، به عنوان پیش شرط تمامی تحریم‌های ظالمانه علیه ایران رفع شده و در تجارت خارجی به ویژه نفت و در انتقال پول آزادی عمل داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از بوی تعفن آدم نماهای مجهول الحال بهتره که سرنوشت انسانهای بی گناه رو خرج سیاست نخ نمای خودتون میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط خواهشا ترجمه هم بفرمایید تا مستفیذ بشیم

      • ایرانی

        ڪافر همه رو به ڪیش خویش پندارد
        معلومه تو کلت چی میگذره
        سو استفاده از مردم برای نیل به اهداف خاص جناب متعفن

      • فرهاد

        دقیقا... دقیقا

    • امیر/امیر

      معنای پیش شرط را هم فهمیدیم .وقتی کسی آنقدر بیسواده که نمی فهمه این ما هستیم که متاسفانه به آمریکا محتاجیم نه آمریکا به ما ،کسی که خود را بخواب زده .واز طرفی با حرکات پوپولیستی می خواهد آندسته از جمعیت بیسوادتر از خودش را جذب کند ،از این نفاق باید به خدا پناه برد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه قیمت مرغ را نمی تونن کنترل کنن هی میگن اقتصاد مقاومتی تکیه بر داخل ، خوب الان ده ماهه مجلس کامل ذسستتونه چیکار کردین ؟

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        ...یه نگاه به داخل امریکای قدرتمند ت بکن

      • ماوشما

        آقای روحانی تنهاترین سردارعصرحاضر است.

      • بدون نام

        یک نگاه هم به برادر روسیه انداختیم

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      خواهیم دید حضرت آقا

      پاسخ ها

      • احسان احمدی

        ای کاش طوری میشد که اقای زاکایی و امثال ایشان چند ماه حقوق باش نمیدادند لااقل چند ماه مثل ما زندگی میکردند اقای زاکانی ایا شده ار جلو میوه فروشی عبور کنی نتوانی یک کیلو مبوه بخری ایا برایت پیش امده نوه ات بیا بگه پدر بزرگ چیتوز موتوری برام بخر بری در مغازه بات بگه حساب قبلی تصویه کن خدایا شکرت خودت بداد ما برس

      • بدون نام

        زاکانی بی سواد

    • بدون نام

      زاکانی اگه نرفته بود قم،کجا میتونست نماینده بشه؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • مردم

        دیگه بدتر از کابینه نیست

      • بدون نام

        زاکانی یک جانبازه ودستش در جنگ فلج شده وکمتر به این مسئله پرداخته شده لطفا جای ترکش روحانی رو نشون بدید

      • فرشاد

        شاید تو شهر خودش زاکان که
        زادگاه عبید راکانی هم هست رای می اورد که البته در صورتی که کارهاش شباهت به همشهری معروف شاعرش داشت

    • 8888

      جناب زاکانی مثل مجلس تان دنبال یک آدم بیسواد باشید تامملکت رابه عصرحجربرگرداند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عصر جدید شمارا هم دیدیم به حسن کلید سلام نرسون!

      • مردم

        نه اینکه تو این ۸ سال برجام کشور رو صد سال به عقب نبرده؟ البته بله حسابهای بانکی خیلی ها رو به جلو برده

      • بدون نام

        مجلس و دولت شماراهم دیدیم باسواد هشت ساله مملکت رولنگ برجام گذاشتین

    • علی

      میخواهیم یا نه کدام

    • بدون نام

      زحمت نده به خودت هیچکس پای صندوق حاضر نمیشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمو جان مورچه یک قطره آب روش ریخت فریاد زد دنیا را آب برد...

      • مردم

        امثال تو بیان یا نیان فرقی نداره

      • بدون نام

        از جانب خودت حرف بزن وانگهی رای ندادن بهتر از رای بد هستش به امید یه انتخاب مطلوب برای ایران عزیزم

      • بدون نام

        از خودت نظر نده؟به کوری دشمنان داخلی ما رآی میدهیم

    • ایرانی

      تو رو خدا بیا اگه نیای مردم به کی رای بدن خخخخخخخخخخخخخ از خود راضی

    • بدون نام

      کور خواندی زاکانی فقط ما اصلاح طلب میخام قبول داریم

      پاسخ ها

      • مردم

        این یکی رو گند زدی..

      • بدون نام

        سی دوسال جریان اصلاحات و همفکران این جریان بر ایران حاکم بودن و نتیجش وضع فعلی مردم ایران هستش جریان اصلاحات به فضل خدا در 1400به ذوباله دان تاریخ پیوند میخورن

      • بدون نام

        باپایان ذلت دوازدهم حزب آشغالات به زباله دانی تاریخ میرود

      • بدون نام

        توبه گرگ مرگه

      • بدون نام

        هنوز بعد هشت سال قبول نداریم

    • فیروزی

      به نظر من متعفن تفکر متحجرانه شما به اصطلاح ...ها ست که فکر میکنین خداوند فقط به شما عقل داده و فقط شما را هدایت کرده .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب زاکانی ازاین کارها چی گیرملت میاد فقط جوسازی میکنید
        چندسال مشالله نماینده ای کاری که نانی سرسفره مردم اورده باشه کدام باباجان مردم شماها رامیشناسند خیلی نود درصدشماها تاریختان تمام شده لطف کنیدبرید....

      • ناشناس

        روحانی‌بدرد‌این‌ملت‌میخوره‌هرچه‌بسرشان‌میاره‌آنچنان‌گیج‌شده‌دوباره‌به‌اووتفکرش‌پناه‌میبرند‌خلائق‌راهرچه‌لایق

      • بدون نام

        آقای زاکانی مثل اینکه فراموش کردید شما وهمفکرانتان در انتخابات دوره قبل از طرف اکثریت مردم استضاح شدید حال این بازی ها را برایمان در نیاورید. آقایان ۲۰درصدی.

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      برو خجالت بکش شما کشور رو نابود کردین!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        او نابود کرد؟دولت بی کفایت نابود کرد

    • امیر

      آقای زاکانی دوران بدون روحانی هم میاد ببینم چه میکنی .

    • بدون نام

      نمایندگان ۲۰ درصدی کشور را به گند کشیدید وروز بروز مردم را بدبختتر خواهید کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا میدانید بهتر می شود

      • بدون نام

        جناب زاکانی اگرمامردم باشیم باید شما وهمفکرانت استیضاح بشید وعده ما خردادماه

    • مهدی

      من نمیدونم این ریس جهوره یاگارگرمجلس بااین تحریم ومریزی خیل خوب گارگرده

    • بدون نام

      پس با این اراجیف رئیس جمهوربادو میلیون رأی هم برای شما راضی کننده میباشد

      پاسخ ها

      • ماوشما

        ازخودشان باشد کوفت باشد چه یک رای جه بیشتر.

    • بدون نام

      آقای زاکانی
      یه شرط دیگه هم برای بازگشت آمریکا به برجام فراموش کرد و اون تحویل ترامپ به ایران و محاکمه آن در دادگاه انقلاب!!!

    • بدون نام

      رای بی رای آقای زاکانی شما اگه منتخب مردم بودید تو تهران شرکت می‌کردید نه برید قم زیر ده درصد رای بیارید بعد ادعا کنی

    • بدون نام

      زیاد حرف میزنید
      رای بی رای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به درک رآی بی رآی

      • بدون نام

        به درک ؟ ما رآی میدهیم

    • بدون نام

      شما که اصل برجام را قبول نداشتید چه
      فرقی میکند که آمریکا برگردد یا نه آیا
      اگر آمریکا به برجام برگردد شما ازدیگاه
      قبلی تان بر میگردید یا همچنان برجام
      را خسارت بار میدانید

    • بدون نام

      باعث و بانی بدبختی ملت امثال شما ها هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توکسی نیستی که بخواهی برای مردم تعیین تکلیف کنی اگررقیب داشتی خواب مجلس نمیدیدی تویک سال مردم بدبخت کردی تا سه سال دیگه به خاک سیاه مینشینیم با وجود امثال تو

      • بدون نام

        پس شما چی هستی؟؟؟

    • بدون نام

      احسنت به زاکانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بروبابا این رقیب نداشت وگرنه رنگ مجلس رانمیدید همین چهار سال است

    • بدون نام

      نه تورا خدا بیا و این با ر کاندید ریاست جمهوری را قبول کن

    • بدون نام

      انگار این آقا فراموش کرده که برجام در دوره نمایندگی همین نق زن در مجلس تصویب شده ودر مجلس فعلی انقلابی هم سه ماه فرصت به اروپا دادند. اگه بوی تعفن میده چرا مصوبه خروج ندادید؟ خوب هم میدونید که برجام خوبه ولی رای ریاست جمهوری میخای

    • بدون نام

      من اینقدر از این بابا نفرت دارم که حد نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش میشد هرکس هزاران مثبت بذاره

      • بدون نام

        ما او راضی هستیم

    • بدون نام

      یعنی یه جوری میخواهید دهان منتقد رو سرویس کنید

    • علی. قایددی

      اقا بخدا ما ملت چشم دبدن امثال شما را نداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما چشم دیدن مسئولان دولتی نداریم

    • حرفی حق را باید زد

      این مطالیب را خواند این چین کفته می شود که کشوری که استقلال دارد ملت باید در انتخابات دقیق باشد مثل انتخابات کداشته بیاند ارزشی استقلال را نداند و به دوکانگی داشته باشد این به ضررملت و دولت است که شاید خودش هم نفهمد

    • هموطن

      هرچی مشکلات در کشور هست از همین نگاه خودخواهانه طیف اقلیت شماهاست که اکثریت مردم را نادیده میگیرید و فقط منافع اقلیت همسو وهمفکر خودتان رامیخواهید! چرا از مردم درمورد روابط با امریکا سئوال نمیکنید تا بفهمید شما چنتا هستید ومردم چنتا!؟ مگر شماها چقدر سهم میخواهید از این کشور که سیر نمیشوید!؟

    • بدون نام

      زاکانی ازخدابترس اینقدر تهمت نزن مردم چه کسانی راانتخاب می کنند

    • بدون نام

      حتما آمریکا به حرف ایشان گوش خواهد کرد!!!!؟؟؟؟؟

    • کورد اورجینال

      من که بیست سی ساله که توفیق شرکت در انتخابات رو نداشتم و فقط نظاره گر بودم، چون هنوز به سن تکلیف چه خودم وچه زن بچه هام نرسیدیم

    • رعد ....

      میشه بگید این مجلس جدید جز توهین و زندن تو گوش سرباز و تلاش برای فیلتر فضای مجازی و بدتر کردن برجام و تحریم ها چه کار مثبتی کرده که زبون امثال این اقا درازه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واح واح واح واح واح واح.......چه مجلس کندی

      • بدون نام

        ازکل مجلستون متنفر شدم بیسوادای ازخودراضی کارت شارژیا

    • رحیمی

      شماهمه تان دورغگو هستیدسرتاپا یک کرباس هستید

    • بدون نام

      اگه به حرفات اطمینان داری چرا نامزد ریاست جمهور نمی شوی تا کشور را از وضعیت بحرانی نجات دهی فقط بلدی به دکتر روحانی توهین کنی که همه می تونن علیه او حرف بزنن!!!!!!!!!!!!!!!!

    • مهدی

      آقای زاکانی خودتون اگه متوجه شدید که چه گفتید و منظورنان از اینهمه حرف زدن چه بوده لطف کنید و بزبانی که ما هم بفهمیم بگویید، یک مشت حرف کلیشه‌ای و بی محتوی که سالهاست با همین ادبیات بخیال خودتان مردم را تحمیق کردید، ولی زهی خیال باطل، مردم بسیار بسیار بیشتر و بهتر از شما به مسائل جامعه، سیاست بین‌الملل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور واقف هستند و کسی خودش را درگیر حرفهای شما نمیکند،بهر حال خسته نباشید از اینهمه فلسفه‌بافی.

    • بدون نام

      مردک دیگه بس کن این همه حرفه چرت و پرت

    • بدون نام

      متعفن تراز لاشه برجام شماها هستید که با این جنگ وجدال ها تون مردم رو بدبخت کردید بجای رسیدگی به مشکلات مردم فکر انتخابات و رای جمع کردن هستید ،اف برشما

    • عبدالرضا رضای

      خدایا تا کی باید چوب وزجر افراد تندرو مثل اقای زاکانی را بخوریم ولا اینها هیچوقت دوست ندارند تحریم برداشته بشه چون منفعت زیادی دارند،چرا نمیگذاریید خود ملت ایران تصمیم بگیرد چون مردم تفکر شماها را قبول ندارند،،،،،

    • بدون نام

      هیچکس رای نمیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از طرف خودت نظر بده ؟ما رآی میدهیم

    • بدون نام

      نفرین خدا وحق مردم زمین گیرتون کنه بحق امام زمان مردم رابدبخت کردید ب روز سیاه نشنیدید

    • امین

      متاسفم برای ایران عزیز وبزرگ با تمدن که دست تفکرات شما وامثال شما مثل حسن عباسی و رافعی پور وذوالنور و تندروهای دیگرافتاده که تا کشور را کره شمالی دوم نکنید ول نمی کنید.۸میلیاردجمعیت دنیا غلط می گویند فقط شما درست می گویید.

    • بدون نام

      میگه بوی تعفن برجام میاد بعد شرط میزاره که چه و چه بشه تا ما به برجام برگردیم ... اونوقت شاید با بوی برجام خفه بشه....ونتونه ارد ناشتا بده

    • بدون نام

      حالا منظورت چیه ؟ اگه یه اصول گرا هم رئیس جمهور میشد ، باز جرعت داشتی اینطور به او هم بتازی !؟ خلاصه دیواری کوتاهتر از دیوار روحانی ندیدید !

    • حمید

      سلام من نمیدونم اینا چی میگن ! تو انتخابات غیر رقابتب مجلس با یک عدد 5 رقمی وآرا زیر 10 درصد نماینده شدند فکر می کنند واقعا منتخب مردمند !

    • بدون نام

      خودتو برای تاج گردون جر میدادی اینم عنابستانی ودیگر رفقا

    • تاق بستانِ

      منفورترازمتفور.

    • شاپور خان لر

      درود خدا بر شما که نظر خوب دادید و جوابتون خوب بود رای صندق خیلی جالبه

    • بدون نام

      چقدر حرف های متناقض؟!هر وقت موفق شدید افکار مردم را با خود همراه کنید شعاربدهید؟!
      حرف،حرف،فقط حرافی
      اگر مرد میدانید بسم الله

    • سپاس خدا را.

      آدمهای کم خرد از این عملکرد افتضاح دولت دفاع می کنند.
      من متعجبم ؛ آدم اینقدر پر رو باشد.

    • حسن

      حا ل ادم از این زاکانی بهم میخوره

    • حسین

      جالبه جناب زاکانی از بس عاشق خدمت هست و از ترس دوره قبل که تهران رأی نیاورد از حوزه انتخاباتی قم کاندیدا شد
      ضمنا ایشان متولد تهران و تحصیلات را در تهران گذرانده خانمش هم اهل قم نیست
      روی چه اصولی از قم کاندیدا شده ؟!!!!
      حالا هم همه را زیر سوأل می برد !!!!

    • عباس

      از بوی تعفن کینه و عقده بعضی ها به دولت و جناح مقابل حال آدم بهم میخوره

    • بدون نام

      اقای زاکانی حرف های شما هم خریدار ندارد ترامپ می گفت برجام متعفن هست و شما و دارو دسته ات هم می گید برجام متعفن پس معلومه که برجام خیلی بد نبوده چون ترامپ رقیبش را کوبید و شما هم قصد کوبیدن رقیب را دارید و الی اگر بدعهدی امریکا نبود برجام خیلی خوب بود

    • احمدی

      مردم جنابعالی وامثال تور رانمیخواهداقایان ۲۵۰۰رای نماینده شده اید

    • محسن

      دمش گرم این آدم درستیه قبولش دارم

    • بدون نام

      ما هم بقول دکتر زاکانی در انتخابات شرکت نمی کنیم.

    • بدون نام

      بوی تعفن از افکار پوسیده ی امثال تو می آید تا کی بر گرده ی مردم ...ضمنا اگه یک درصد هم احتمال میدادی که ترا حتی بعنوان کاندید در مرحله ثبت نام قبول می کنند چهاردست و پا می آمدی !!!!

    • بدون نام

      تو خودت صد برابر از روحانی بدتری. مردم از امثال تو نفرت دارند.

    • ایرانی

      دولت بی تدبیر ...برای مردم رمقی نمانده که پای صندوق های رای بیایندباشعار امیدت همه را ناامید کردی رفت خدا ازت نگذره

    • گمنام

      سلام‌ ودرود بر علیرضا زاکانی دانشمند مردی دانا ی
      حکیم وسیاستمدار اسلامی درفرهنگ اقتصاد وجامعه
      خدا قوت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گمنام نکنه خود زاکانی هستی خیلی پیاز داغش رو زیاد کردی

    • بدون نام

      تو دیگه حرف مفت نزن

    • بدون نام

      لایک

    • بدون نام

      به جای خواند نظرات ایشون. نظرات مردم را خواندم
      متوجه شدم که مطالب ایشون ارزش وقت گذاشتن نداره
      واقعیت همین کامنت های مردم است
      که دارن زیر بار فشار اقتصادی و اجتماعی و سیاسی از بین می رن. نه حرفای ایشون و همفکرانشان

    • بدون نام

      درود بر زاکانی نترس

    • بدون نام

      برجام را شما افراطیون اقلیت داخلی با تندروهای خارجی مثل ترامپ و نتانیاهو به لاشه تبدیل کردند و گرنه وقتی میشه با دنیا تعامل کرد و با زبان صلح و منطق صحبت کرد چرا بر طبل جنگ و تندروی کوبیدن

    • بدون نام

      درود بر شما

    • یا حسین

      روحانی مملکت را حفظ کرد

    • بدون نام

      موز 60تومن،گوشت قرمز 150تومن .یک بسته پوشک بچه سایز 5 150تومن،روغن پیدا نمیشه یا کمه ،شکر دولتی نیست ،آزاد کیلویی 14تومن،سرتون رو در نمیارم وغیره ....
      کسی نیست به داد ملت ایران برسه

    • بدون نام

      تو تهران قبولت ندلشتند وقم فقط پنج درصد رای آوردی چی میگی!!!!!!!!

    • اسماعیل

      همین امثال زاکانی مشابه زمانی که اشتون رفته بود مجلس از سروکول هم بالا میرفتن برای عکس یادگاری، اگه خدای نکرده 1400 دولت رو دست بگیرن له له میزنن برای اینکه بتونن همین برجام رو زنده کنن.
      اینا درد قدرت دارن نه دغدغه درد مردم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج