۱۰۸۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخرین اثر جرج کلونی

فیلمی درباره یک رسوایی سیاسی

«عید مارس» به کارگردانی و با بازی جرج کلونی، به عنوان دیگر فیلمی که از این هفته به طور گسترده در آمریکای شمالی اکران شده، با ۱۰.۴ میلیون دلار فروش به کار خود پایان داد و در رده دوم قرار گرفت.

فیلم اکشن « فولاد واقعی »‌ با بازی هیو جکمن در سه روز اول اکران در ایالات متحده و کانادا ۲۷.۳ میلیون دلار فروخت و در صدر جدول قرار گرفت.

این فیلم در سطح بین‌المللی هم در ۱۹ بازار حدود ۲۲.۱ میلیون دلار به دست آورد و مجموع فروش جهانی خود را در هفته اول نمایش به ۴۹.۴ میلیون دلار رساند.

جکمن در «فولاد واقعی» که داستان آن در آینده نزدیک روی می‌دهد، نقش پدری را بازی می‌کند که به کمک پسرش می‌کوشد یک روبات از رده خارج‌شده را برای شرکت در مسابقات مشت‌زنی روبات‌ها آماده کند.

دریم ورکس این پروژه ۱۱۰ میلیون دلاری را تهیه کرده و برخلاف روال رایج در فیلم‌های اکشن و علمی تخیلی درمورد استفاده از تصاویر کامپیوتری، روبات‌های عظیم‌الجثه این فیلم واقعی هستند و قابلیت کنترل از راه دور را دارند.

هیو جکمن در صحنه‌ای از فیلم «فولاد واقعی»

«فولاد واقعی»‌ را شان لوی کارگردانی کرده و اوانجلین لیلی، داکوتا گویو و هوپ دیویس دیگر بازیگران آن هستند. سینماروها در وبسایت CinemaScore به فیلم درجه A مثبت داده‌اند.

فیلمی درباره یک رسوایی سیاسی

« عید مارس » به کارگردانی و با بازی جرج کلونی، به عنوان دیگر فیلمی که از این هفته به طور گسترده در آمریکای شمالی اکران شده، با ۱۰.۴ میلیون دلار فروش به کار خود پایان داد و در رده دوم قرار گرفت.

کلونی در این فیلم نقش یک نامزد ریاست جمهوری از حزب دموکرات را بازی می‌کند که فعالیت‌های انتخاباتی او تحت تاثیر یک رسوایی قرار می‌گیرد.

رایان گاسلینگ نقش شخصیت اصلی «عید مارس» را بازی می‌کند؛ یک سخنگوی مطبوعاتی بلندپرواز که در دام سیاست‌های پشت پرده گرفتار می‌شود.

فیلیپ سیمور هافمن، پل جیاماتی، ماریسا تومی، جفری رایت و ایوان ریچل وود دیگر بازیگران این فیلم هستند که اولین بار در دنیا سپتامبر پیش در افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد.

«عید مارس» به کارگردانی و با بازی جرج کلونی دومین فیلم پرفروش هفته بود .

شرکت کراس کریک پیکچرز «عید مارس» را با هرینه‌ای حدود ۱۲.۵ میلیون دلار تهیه کرده است.

فیلمنامه را گرانت هسلو بر مبنای نمایش « Farragut North » اثر بو ویلمون نوشته که خارج از برادوی روی صحنه رفته است. تماشاگران به «عید مارس» درجه B داده‌اند.

فیلمی درباره یک رسوایی سیاسی

عنوان اصلی فیلم « Ides of March » به پانزدهمین روز ماه مارس مطابق با تقویم رومی اشاره دارد که روز عید بود و به مارس، خدای جنگ اختصاص داشت. جولیوس سزار امپراتور روم در سال ۴۴ پیش از میلاد در چنین روزی کشته شد. این عبارت در «جولیوس سزار» نمایشنامه معروف شکسپیر هم به کار رفته است.

فیلم خانوادگی « داستان دلفین » با بازی مورگان فریمن، اشلی جاد که هفته پیش در صدر جدول فروش فیلم‌ها در آمریکای شمالی قرار گرفت، این هفته با ۹.۲ میلیون دلار فیلم سوم شد. مجموع فروش فیلم ۴۹.۱ میلیون دلار شده است.

درام بیسبالی « مانیبال » با بازی براد پیت به نقش مدیرعامل تیم بیسبال اوکلند اتلتیکس، در سومین هفته نمایش ۷.۵ میلیون دلار به دست آورد و ضمن اینکه در رده چهارم قرار گرفت، مجموع فروش خود را به ۴۹.۳ میلیون دلار رساند.

کمدی « ۵۰/۵۰ »‌ با بازی جوزف گوردون-لویت و ست روگن به نقش دو دوست صمیمی با ۵.۵ میلیون دلار فروش در هفته دوم اکران، پنجمین فیلم پرفروش هفته شد.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فیلمی درباره یک رسوایی سیاسی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج