۱۰۸۶۵۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چهل سالگی مهدی رحمتی و یک اتفاق بزرگ

پیروزی روحیه‌بخش مقابل سپاهان هم نتوانست مشهدی‌ها را به ساحل آرامش برساند و حالا با طرح مسائل تازه از مشکلات مالی این تیم، گویا دوباره همه چیز بر علیه تیم جوان مهدی رحمتی است.

ورزش سه: پیروزی روحیه‌بخش مقابل سپاهان هم نتوانست مشهدی‌ها را به ساحل آرامش برساند و حالا با طرح مسائل تازه از مشکلات مالی این تیم، گویا دوباره همه چیز بر علیه تیم جوان مهدی رحمتی است.

۱۸ امتیاز از ۱۳ مسابقه، کارنامه ضعیفی برای یک تیم کاملا متحول‌شده با تغییر و تحولات پرشمار در کادرفنی نیست؛ شهر خودرویِ مدل لیگ بیستم نه در حد و اندازه‌ی سابق خود که با یحیی گل‌محمدی به آسیا رسید، اما از بُعد بضاعت فنی و نفراتی که جذب کرده و آن‌هایی که از این تیم جدا شدند، توانسته نمره نسبتاً قابل‌قبولی را بگیرد؛ به ویژه آن‌که برد آخر شاگردان رحمتی در اصفهان و مقابل سپاهانی رقم خورد، که مدعی قهرمانی لیگ است.

با این‌که تصور می‌شد، برد شیرین مقابل سپاهان، دوای درد کار رحمتی باشد و تیمش را به ساحل آرامش برساند، اما ۲۴ ساعت از این پیروزی نگذشته بود که اخبار ضد و نقیض از حامی مالی شاگردان مهدی رحمتی منتشر شد تا دوباره فضای اردوی شهر خودرو ملتهب شود؛ آن‌هم در شرایطی که مشهدی‌ها باید پنجشنبه در خانه پذیرای مس رفسنجان باشند و این دیدار می‌تواند پل پرتاب آن‌ها به سوی تیم‌های برتر و مدعی جدول باشد و سومین پیروزی متوالی شاگردان رحمتی را رقم بزند.

مهدی رحمتی، سرمربی جوان شهر خودرو فردا شمع ۴۰ سالگی‌اش را فوت خواهد کرد و به نظر در روزهای آغازین چهل سالگی‌اش، آن‌هم پس از گذراندن یک سال پر فراز و نشیب و عجیب که منجر به تغییر وضعیت فوتبالی از بازی در مستطیل سبز تا حضور در کسوت سرمربی بود، باید در نقشی فراتر از یک سرمربی عمل کند؛ به مانند آن‌چه در روزهای گذشته رخ داد و او برای تیمش حامی مالی جدیدی پیدا کرد تا کم به اوضاع مالی بازیکنان تیمش سر و سامان بدهد و آن‌چه در صحبت‌های بازیکنان شهر خودرو هم روشن است، این‌که رحمتی یک‌تنه مقابل مشکلات ایستاده تا تیمش بتواند با آرامش کار خود را دنبال کند.

به ویژه آن‌که اخبار ضد و نقیض ۲۴ ساعت گذشته، صحت پیدا کند و بنیه مالی شرکت حامی تیم مهدی رحمتی به پایان رسیده باشد، این بحران‌ها در میان عنابی‌پوشان مشهدی دوچندان خواهد شد و به نوعی باید گفت، رحمتی در آغاز راه چهل‌سالگی بحران‌هایی واقعی و دشواری را مقابل خود دارد که باید منتظر ساعات و روزهای آینده ماند و دید چه سرنوشتی برای این سرمربی جوان رقم می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج