۱۰۸۶۵۴۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

دومین روز جشنواره با «شیشلیک» و «ستاره‌بازی»

دومین روز سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره با دو فیلم «ستاره‌بازی» اثر هاتف علیمردانی و «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان میزبان اهالی رسانه خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: دومین روز سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره با دو فیلم «ستاره‌بازی» اثر هاتف علیمردانی و «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان میزبان اهالی رسانه خواهد بود.
دومین روز جشنواره با «شیشلیک» و «ستاره‌بازی»
سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر دیروز (دوشنبه ۱۲ بهمن)‌ در حالی کار خود را آغاز کرد که یکی از متفاوت‌ترین ادوار برگزاری خود را به سبب شیوع ویروس کرونا، ‌تجربه می‌کند. در دومین روز از این رویداد سینمایی در برج میلاد که به بعد از ۴ سال بار دیگر به عنوان کاخ جشنواره انتخاب شده، ‌اهالی رسانه‌ها و هنرمندان مدعو با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اصل فاصله‌گذاری هوشمند به تماشای دو فیلم ستاره بازی در ساعت ۱۴ و شیشلیک در ساعت ۱۷ خواهند نشست.
جلسات نقد و بررسی و پرسش و پاسخ اهالی رسانه‌ها با عوامل ودست‌اندرکاران این دو فیلم به محض پایان اکران آثار سینمایی به ترتیب در ساعت‌های ۱۶ و ۲۰ در برج میلاد برگزار خواهد شد.
فیلم سینمایی ستاره ‌بازی فیلم قرار بود در جشنواره سال گذشته نمایش داده شود که به دلیل طولانی‌شدن مراحل فنی، به جشنواره امسال رسید. فیلم‌های علیمردانی همواره مورد علاقه جشنواره و مخاطب بوده‌اند. حال باید دید این فیلم که بازیگران ایرانی اندکی دارد و از حضور بازیگری، چون مایکل مدسن (بازیگر آثار تارانتینو) و بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» (مارشال منش) بهره‌مند است، آیا خواهد توانست اقبال ملودرام‌های قبلی کارگردان را تکرار کند یا خیر.
این فیلم به تهیه کنندگی علی سرتیپی با بازی هنرمندانی چون فرهاد اصلانی، مایکل مدسن، شبنم مقدمی، مارشال منش، ملیسا ذاکری، لیندا جویز، هاوارد رسنزتین و دان لیستر تولید شده است.
فیلم سینمایی شیشلیک نیز تجربه جدید محمدحسین مهدویان که در حوزه کمدی رقم خورده، از همین الان یکی از وسوسه‌انگیزترین فیلم‌های جشنواره است. تجربه‌ای جدید با بازیگرانی متفاوت که تاکنون در کارنامه مهدویان حضور نداشته‌اند. شیشلیک یکی از نخستین آثاری بود که بعد از فروکش کردن تب کرونا در اوایل تابستان امسال جلوی دوربین رفت و مراحل فنی خود را با آرامش‌خاطر سپری کرد تا با طیب‌خاطر قدم در وادی جشنواره بگذارد. فیلمی که برخی گمانه‌زنی کرده بودند که به دلیل فضای متفاوت آن، قصد شرکت در جشنواره امسال را ندارد، اما به‌عنوان آخرین فیلم، در آخرین دقایق قانونی ثبت‌نام، فرم را پر کرد و مخاطبان بسیاری را شادمان کرد.
این فیلم به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری با بازی رضا عطاران، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، مه‌لقا باقری، وحید رهبانی، عباس جمشیدی‌فر و جمشید هاشم‌پور تولید شده است.
سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۹ همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد برگزار خواهدشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج