۱۰۸۶۵۶۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ورمزیار: نباید از از تیم صدر جدول اینقدر انتقاد شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فکری اگر با آرامش بیشتری کار کند، می‌تواند استقلال را قهرمان نیم‌فصل کند.

خبرگزاری میزان: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فکری اگر با آرامش بیشتری کار کند، می‌تواند استقلال را قهرمان نیم‌فصل کند.

صادق ورمزیار در خصوص تساوی ۱-۱ استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلالی‌ها برخلاف دیدار‌های قبلی از نظر نتیجه خیلی خوب نبودند. آنها از نظر تغییر سیستم و نوع بازی بهتر بودند و در سیستم ۲-۵-۳ توانستند فضای زیادی از زمین را در اختیار بگیرند. به خصوص میانه میدان را که در آنجا جنگ یک در مقابل یک اتفاق افتاد، حملات طراحی و موقعیت گلزنی ایجاد شد. نوع تعویض‌ها می‌توانست به استقلال کمک کند. حضور بابک مرادی به استقلال کمک کرد ولی در تعویض مطهری می‌شد تصمیم بهتری گرفت.

وی در رابطه با حضور سید حسین حسینی در دروازه استقلال، تصریح کرد: مظاهری و حسینی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر هستند. نباید کلین‌شیت‌های حسینی را فراموش کنیم. حسینی شاید در مقطعی به دلیل نداشتن رقیب بی‌انگیزه عمل کرد ولی به نظرم باید زودتر از اینها به او میدان داده می‌شد تا هر دو دروازه‌بان در شرایط مسابقات باشند. علی‌رغم اینکه مظاهری در دیدار‌های اخیر درخشید ولی ما نباید حسینی را آنقدر از شرایط مسابقات دور می‌گذاشتیم. برای بهترین دروازه‌بان‌ها هم پیش آمده که بدترین گل‌ها را دریافت کرده‌اند و نباید حسینی را تحت فشار قرار داد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص حریفان آسیایی این تیم و گروه سخت آبی‌پوشان در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: تیم‌های حاضر در گروه استقلال هیچ‌کدام رزومه و افتخارات این تیم را ندارند. بین سه تیم حاضر در گروه الشرطه از نظر قدرت بدنی و تکنیک شبیه استقلال است و این باعث می‌شود کار ما سخت شود. الدحیل و الاهلی هم بیشتر به دلیل حضور بازیکنان خارجی که دارند قدرت‌نمایی می‌کنند.

وی در واکنش به صحبت‌های فکری در نشست‌های خبری اخیر خود، خاطرنشان کرد: فکری را بیش از حد تحت فشار قرار داده‌ایم و این مسئله باعث شده این صحبت‌ها را انجام دهد. نباید خیلی از تیمی که صدر جدول است انتقاد شود. این رفتار‌ها پس از استرسی که مربیان پس از دیدار‌ها متحمل می‌شوند دور از ذهن نیست. یکسری ایراداتی وجود دارد که می‌توانیم آنها را خیلی دوستانه و محترمانه به کادرفنی استقلال انتقال دهیم. فکری اگر با آرامش بیشتری کار کند، می‌تواند استقلال را قهرمان نیم‌فصل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لر با غیرت

      این صدر نشینی صاحب داره و صاحبش سرورتون پرسپولیس هست
      کیسه موقت گذاشتیم یه کم شاد شن

      پاسخ ها

      • بابک نیک قامت

        لنگی، حکومت بابا مسعود داره تموم میشه، اینقدر شاخ و شونه نکش!!!!

    • بدون نام

      درود اقای ورمزیار، پیشکسوت عزیز ، بنده مخلص همه پیشکسوتان هستم ، محمود فکری و کادر فنی فعلی استقلال از بدن استقلال هستن و برای استقلال در سرما و گرما زحمت فراوان کشیدن ، ولی آقای ورمزیار با این همه تجربه چرا اینجوری میگی که از تیم صدر جدول چرادانتفاد میشه !!
      سیستم بازی استقلال مشکل داره و استقلال اصلا خوب بازی نمیکنه و ضعف فنی داره ، دررادامهداگر بت این فرمان برن خیلی وضعیت وخیم تر هم میشه
      یعنی شما متوجه نمیشدی !!!!

      پاسخ ها

      • سعید

        خخخخخخ خندم گرفت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج