۱۰۸۶۶۶۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فاصله نیم‌فصل اول و دوم لیگ فقط چهار روز!

سازمان لیگ برتر ساعتی پیش برنامه لیگ برتر تا پایان بازی‌های هفته هجدهم را اعلام کرد. مهم‌ترین نکته‌ای که از برنامه مورد نظر به چشم می‌آید به تاریخ آغاز تعطیلات نیم فصل بر می‌گردد، تعطیلاتی که سه هفته دیر‌تر از همیشه آغاز می‌شود

طرفداری: سازمان لیگ برتر ساعتی پیش برنامه لیگ برتر تا پایان بازی‌های هفته هجدهم را اعلام کرد. مهم‌ترین نکته‌ای که از برنامه مورد نظر به چشم می‌آید به تاریخ آغاز تعطیلات نیم فصل بر می‌گردد، تعطیلاتی که سه هفته دیر‌تر از همیشه آغاز می‌شود

در حالی که تیم های لیگ برتری خود را آماده حضور در بازی های هفته چهاردهم می کنند، برنامه این بازی ها تا پایان هفته هجدهم اعلام شد و حالا تیم های مختلف می توانند تقویم بازی های خود را مطابق برنامه اعلام شده، هماهنگ کنند.

مهم ترین نکته ای که در این تقویم آمده است به فاصله بین دو نیم فصل لیگ بیستم بر می گردد و تنها 4 روز بین بازی اختتامیه نیم فصل اول و بازی افتتاحیه نیم فصل دوم، فاصله وجود دارد و همین موضوع باعث می شود تا تاریخ آغاز تعطیلات نیم فصل لیگ بیستم عقب بیفتد و به این ترتیب پس از پایان آخرین بازی از نیم فصل اول، سه هفته از بازی های نیم فصل دوم لیگ نیز برنامه ریزی شده است که به دنبال بازی های نیم فصل اول برگزار خواهد شد.

آخرین دیداری که از نیم فصل اول لیگ برتر برگزار می شود بازی دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس است. این دیدار که بازی معوقه هفته دهم لیگ برتر محسوب می شود، روز اول اسفند ماه در سیرجان برگزار خواهد شد و تنها چهار روز بعد، یعنی روز پنجم اسفند ماه بازی های هفته شانزدهم لیگ (به عبارتی نیم فصل دوم لیگ برتر) آغاز می شود. بازی هایی که به فاصله شش روز، شش روز، در اسفندماه برگزار می شود و از این حیث تیم های لیگ برتری با زمان کافی به مصاف رقبای خود می روند.

اما نکته ای که باعث شد مسئولان سازمان لیگ تغییری اینچنینی در برنامه نیم فصل لیگ بیستم به وجود بیاورند به برنامه بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و بازی های چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بر می گردد.

بنا به برنامه ریزی انجام شده بازی های هفته هجدهم لیگ بیستم در روز شانزده اسفند ماه برگزار می شود و به این ترتیب حدودا 20 روز بعد تیم ملی فوتبال ایران به میدان می رود. اولین بازی تیم ملی در دور جدید بازی ها روز پنجم فروردین ماه برابر هنگ کنگ در ایران و روز دهم فروردین ماه در خانه حریف به مصاف کامبوج خواهد رفت و به این ترتیب شاگردان اسکوچیچ فرصت کافی برای آماده سازی و ایستادن جلوی این دو حریف را دارند.

سازمان لیگ برای آن که بعد از بازی های تیم ملی دچار کمبود زمان نشود، سه هفته از نیم فصل دوم را به نیم فصل اول چسبانده است. البته در 19 دوره قبلی لیگ برتر هم سابقه داشته نیم فصل اول به جای پایان هفته پانزدهم، چند هفته دیرتر به پایان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج