جاباما
۱۰۸۶۷۶۹
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش گل‌محمدی به مناظره با رسول‌پناه

گل‌محمدی معتقد است که رسول‌پناه به استناد فیلمی که از او پخش شد به راحتی چیزی جز حقیقت می‌گوید و دلیلی ندارد که به تلویزیون برود و مقابل فردی که حقیقت را نمی‌گوید مناظره و از خودش دفاع کند و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس در اقدامی قابل پیش‌بینی تصمیم گرفت در این مناظره تلویزیونی شرکت نکند.

روزنامه فرهیختگان: گل‌محمدی معتقد است که رسول‌پناه به استناد فیلمی که از او پخش شد به راحتی چیزی جز حقیقت می‌گوید و دلیلی ندارد که به تلویزیون برود و مقابل فردی که حقیقت را نمی‌گوید مناظره و از خودش دفاع کند و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس در اقدامی قابل پیش‌بینی تصمیم گرفت در این مناظره تلویزیونی شرکت نکند.

به نظر می‌رسد قرار است پرسپولیسی‌ها هم روزهای خوش خود را مجددا آغاز کنند و بعد از مدتی که هر روز خبرهای ناامیدکننده‌ای از این باشگاه به گوش هوادارانش می‌رسید، حالا خبر از حل مشکلات شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد بعد از تغییرات در هیات‌مدیره که خواست کادر فنی و هواداران این باشگاه بود ظاهرا منابع مالی برای پرداخت طلب بودیمیر هم مهیا شده و آنها می‌توانند امیدوار باشند که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بتوانند بازیکنان موردنظر خود را جذب کنند آن هم درحالی که دیروز شنیده شد پنجره‌های تیم بسته شده اما تا شب گذشته این خبر از سوی باشگاه، فدراسیون و مدیربرنامه‌های بودیمیر تایید نشد با این حال فرق چندانی هم به حال باشگاه ندارد و باید خیلی زود با مهاجم کروات تسویه کنند تا خطری باشگاه را در نقل‌وانتقالات زمستانی تهدید نکند.

اما حالا که سرخ‌ها رفته‌رفته خودشان را به ساحل آرامش نزدیک کرده‌اند، سرپرست پیشین باشگاه که ریاست هیات‌مدیره را هم برعهده داشت، نامه‌ای نوشته و یحیی گل‌محمدی را به مناظره در برنامه زنده فوتبال برتر دعوت کرده تا بار دیگر فضای ملتهبی در بین سرخ‌ها ایجاد شده و آنها نگران این باشند که با این حاشیه جدید بار دیگر تمرکز تیم برهم خورده و نتوانند روند خوبی را که آغاز کرده‌اند ادامه بدهند.

درخواست هواداران از سرمربی: جواب نده

بعد از اینکه مهدی رسول‌پناه که به‌تازگی از هیات‌مدیره پرسپولیس هم کنار گذاشته شده در نامه اعلام آمادگی کرد که در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر حضور پیدا و با یحیی گل‌محمدی مناظره کند(درخواستی که از سوی تلویزیون پذیرفته شد) رسانه‌های هواداری باشگاه پرسپولیس واکنش‌های متفاوتی به این اتفاق داشتند.

اکثر هواداران پرسپولیس از سرمربی تیم‌شان خواسته بودند که مقابل این خواسته رسول‌پناه خویشتن‌داری کرده و حاضر نشود در این مناظره تلویزیونی شرکت کند. هواداران سرخ بر این باورند که هدف رسول‌پناه از طرح چنین موضوعی کشاندن پرسپولیس به حاشیه است. آنها که معتقد بودند رسول‌پناه در دوران مدیریتی‌اش هم تمام توان خود را برای کشاندن پرسپولیس به حاشیه می‌کرد، حالا که دستش از مدیریت این باشگاه کوتاه شده قصد دارد با طرح مسائل این‌چنینی بار دیگر برای تیم یحیی ایجاد مشکل کند و اجازه ندهد آنها بار دیگر روی ریل موفقیت بیفتند.

هواداران پرسپولیس که در این روزها حمایت جانانه‌ای از کادرفنی تیم‌شان می‌کنند با مطرح کردن این مسائل به سرمربی تیم‌شان یادآوری کردند که در اختلاف او با رسول‌پناه حق را به یحیی می‌دهند و نیازی نیست که او بخواهد برای اثبات خودش به هواداران، در این مناظره حاضر شود.

یحیی 2 دلیل آورد و جواب رد داد

اما یحیی گل‌محمدی که با وجود عزل رسول‌پناه از هیات‌مدیره پرسپولیس، هنوز هم دل پری از حرف‌هایی که او علیه‌اش زده دارد، بدش نمی‌آمد که در برنامه فوتبال برتر با رسول‌پناه مناظره کرده و به همه ثابت کند که حرف‌هایی که درخصوص او مطرح شده زاییده ذهن سرپرست سابق باشگاه است ولی او به دو دلیل از این اقدام صرف‌نظر کرد و قید حضور در این برنامه تلویزیونی را زد.

گل‌محمدی که تیمش را در آستانه بازی حساس هفته چهاردهم برابر تراکتور می‌بیند، بر این باور است که تن دادن به خواسته مهدی رسول‌پناه یعنی اینکه در فاصله چند روز مانده به این دیدار حاشیه را به تیمش وارد کرده و با دست خودش تمرکز بازیکنانش را گرفته است و او که خوب می‌داند امتیازات این هفته‌ها چقدر برای پایان فصل می‌تواند کمک‌شان کند، از این موضوع صرف‌نظر کرد.

البته گل‌محمدی یک دلیل بزرگ‌تری هم برای دست رد زدن به این دعوت هم داشت؛ یحیی که می‌داند مدیر سابق که ارتباط نزدیکی با وزارت ورزش داشت و تا آخرین لحظه نیز از سوی وزارت مورد حمایت قرار گرفت چه مشاورانی دارد. معتقد است که رسول‌پناه به استناد فیلمی که از او پخش شد به راحتی چیزی جز حقیقت می‌گوید و دلیلی ندارد که به تلویزیون برود و مقابل فردی که حقیقت را نمی‌گوید مناظره و از خودش دفاع کند و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس در اقدامی قابل پیش‌بینی تصمیم گرفت در این مناظره تلویزیونی شرکت نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه طویله

      این هنوز دست از سر باشگاه بر نمی داره

    • غفور

      همانطوریکه بعد از مشخص شدن فینالیست غرب آسیا و برگشت تیم از قطر رسول پناه اون فیلم رو جهت بهم زدن تفکرات بازیکنان پخش شد ، این بار هم قصد بهم زدن تفکرات بازیکنان رو داره

    • بدون نام

      درستش هم همینه چون حاشیه کمر تیمو میشکنه

      پاسخ ها

      • ک ح

        این رسول پناه اگر مدیر خوبی بود صحبت های بی معنی و زشت را نمی کرد مدیر مثل بزرگ خانواده هست نباید حرفی بزنه که خانواده از هم به پاشه و الان هم میخواد حاشیه درست کنه و تیم پرسپولیس همیشه قهرمان را نابود کنه ای مرد خجالت بکش برو دیگه الکی نگو من پرسپولیسیم تو دشمن پرسپولیسی لعنت بر تو ننگت باد

    • بدون نام

      نیروی نفوذی زیرا بیشترین ظلم به پرسپولیس رفتن بازیکنان شاخص بود که ایشان مرتکب شد

    • بدون نام

      من نمیدونم این چی میخواد

    • مهدی داداشی

      جرات نداشت مناظره کنه

      پاسخ ها

      • مهدی

        دلال ترسو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج