۱۰۸۶۸۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پرواز بلند علیپور؛ هم چنان امیدوار به گلزنی

علی علیپور با وجود تلاش فراوان در بازی با ویتوریا گیمارش موفق به گلزنی در این بازی نشد تا هم چنان در حسرت گلزنی در لیگ برتر پرتغال باقی بماند.

ورزش سه: علی علیپور با وجود تلاش فراوان در بازی با ویتوریا گیمارش موفق به گلزنی در این بازی نشد تا هم چنان در حسرت گلزنی در لیگ برتر پرتغال باقی بماند.

با وجود اینکه مارتیمو با سه مدافع در خط دفاع بازی می کند و تعداد نفرات بیشتری را در خط هافبک و حمله دارد تعداد توپ هایی که درخط حمله به علیپور می رسد کم است؛ جالب اینکه مندس سرمربی ماریتیمو بیشتر از مهاجم ایرانی تیمش می خواهد به هنگام شروع حمله حریف توپ گیری کند . موجب حملات غیر منتظره ماریتیمو شد و یک بار هم در کنفرانس خبری اش به این موضوع اشاره کرد که با حضور علی علیپور ما در بازس گیری توپ و حملات ناگهانی به تیم بهتری تبدیل شده ایم.

علی علیپور در بازی با گیمارش که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود تلاش ستودنی داشت هر چند موفوق به گلزنی نشد. او بعد از بازی با بلننسس که در ترکیب ثابت تیم مارتیمو به میدان داد و پیروزی یک بر صفر تیمش را جشن گرفت به دلیل مصدومیتی که پیدا کرد شانس حضور در ترکیب ثابت این تیم در بازی های لیگ برتر را از دست داد و بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می شود. در بازی با گیمارش او از دقیقه ۷۱ وارد میدان شد. ماریتیمو هم اکنون با ۱۸ امتیاز از ۱۶ بازی تیم هشتم لیگ برتر پرتغال به حساب می آید و با انجام یک بازی دیگر پرونده نیم فصل نخست بازی ها بسته می شود.

علی علیپور که به دلیل دیر ملحق شدن به اردوی تیم و در ادامه مصدومیت شانس زیادی برای بازی در ترکیب ثابت ماریتیمو نداشته امیدوار است در نیم فصل دوم این وضعیت را تغییر دهد. او در برهه ای در پرسپولیس هم با وجود تلاش فراوان موفق به گلزنی نمی شود. با این حال او به آینده امیدوار است و این فرصت را دارد که در دور برگشت بازی ها شرایط را تغییر دهد. و از همه مهمتر ثابت کند بی دلیل آقای گل لیگ برتر پرتغال نشده است.

پرواز بلند علیپور؛ هم چنان امیدوار به گلزنی

پرواز بلند علیپور؛ هم چنان امیدوار به گلزنی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج