جاباما
۱۰۸۶۸۹۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

حضور مگاموتور در نمایشگاه قطعات خودرو

شرکت مگاموتور با حضور درپانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، از مجموعه هاي دانش بنيان و دانشگاهي براي حضور و همكاري با اين مجموعه دعوت كرد.

سايپا نيوز: شرکت مگاموتور با حضور درپانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، از مجموعه هاي دانش بنيان و دانشگاهي براي حضور و همكاري با اين مجموعه دعوت كرد.

پانزدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات، لوازم و مجموعه هاي خودرو فرصتي را ايجاد كرده است تا شرکت مگاموتور به عنوان تولید کننده قوای محرکه گروه خودروسازی سایپا بتواند به صورت مستقيم با سازندگان داخلی، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز دانشگاهی صحبت كند.

بر اين اساس، شركت مگاموتور از تمام فعالان صنعت خودرو در مجموعه هاي دانش بنيان و دانشگاهي دعوت مي كند كه براي تعامل بيشتر در غرفه اين شركت حضور پيدا كنند تا با شناسايي سازندگان داخلي و پتانسيل هاي كه در كشور وجود دارد به سمت توسعه و تعمیق ساخت داخل گام هاي محكم تري برداشته شود.

جهت تسهیل و تسریع در اجرا و تبیین سیاست ها و برنامه های مگاموتور در حوزه ساخت داخل، مدیران ارشد در حوزه های مهندسی، پژوهش، تامین و کارشناسان در غرفه مگاموتور در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات، لوازم و مجموعه هاي خودرو، حضور مستمر دارند.

شرکت های فعال و علاقمند ساخت داخل، با حضور در غرفه مگاموتور مي توانند با جدیدترین محصولات اين مجموعه آشنا شوند و در جریان داخلی سازی قطعات مورد نياز قرار گیرند.

از پروژه هايی که با همکاری شرکت مگاموتور و سازندگان داخلی در حال ساخت است می توان به ساخت ECU، کاسه نمد ها، پلوس تیبا، سنسور اکسیژن، قطعات گیربکس تیبا، ایموبلایزر، دنده برنجی توپی گیربکس شاهین و مدولاتور اشاره كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج