۱۰۸۶۹۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فکری با چه استدلالی مظاهری را نیمکت‌نشین کرد؟

پیشکسوت استقلال گفت: پرسشی که برای من در بازی مطرح شد این بود که چرا و با چه استدلالی محمود فکری رشید مظاهری را که درون دروازه عملکرد خوبی داشت را بر روی نیمکت ذخیره‌ها نشاند و به حسینی بازی داد.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: پرسشی که برای من در بازی مطرح شد این بود که چرا و با چه استدلالی محمود فکری رشید مظاهری را که درون دروازه عملکرد خوبی داشت را بر روی نیمکت ذخیره‌ها نشاند و به حسینی بازی داد.

«شاهرخ بیانی» روز سه‌شنبه اظهار داشت: یکی از ایراداتی که از استقلال باید گرفت این است که این تیم هنوز ترکیب اصلی خود را نمی‌شناسد و محمود فکری مدام نفرات خود را تغییر می‌دهد.

وی افزود: استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت، در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت اما در نیمه دوم نمایش قابل توجهی را ارائه کرد، به طور حتم انتظار از آبی‌پوشان این است که همواره نسبت حریف یک سر و گردن بالاتر باشند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در دو هفته اخیر پنج امتیاز با ارزش را از دست داد که اگر این اتفاق نمی‌افتاد آنها فاصله خود را در صدر جدول با رقبا زیاد می‌کردند.

بیانی تصریح کرد: خط هافبک استقلال نیاز به ترمیم اساسی دارد و باید محمود فکری این منطقه را تقویت کند. خط میانی کمربند هر تیمی است اما متاسفانه بازیکنان استقلال راحت توپ‌ها را از دست می‌دهند و نمی‌توانند انتظارات را برآورده کنند.

وی تاکید کرد: پرسشی که برای من در بازی مطرح شد این بود که چرا و با چه استدلالی محمود فکری رشید مظاهری را که درون دروازه عملکرد خوبی داشت، روی نیمکت نشاند و به حسینی بازی داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: فاصله خطوط بین استقلال زیاد است و این باعث می‌شود استقلالی‌ها در حالت هجوم، در فاز دفاعی تعادل لازم را نداشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج