۱۰۸۷۰۵۳
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

ابراز تاسف ناجا از نطق نماینده مجلس

سخنگوی ناجا در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را مصداق تشویق اذهان عمومی دانسته و از طریق هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کند.

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت بی دریغ مردم و رسانه ها از ناجا افزود: در اجرای قانون از حقوق مردم عزیز و کارکنان خود مثل گذشته قاطعانه دفاع خواهد کرد.

سردار "مهدی حاجیان" سخنگو و معاون اجتماعی ناجا در رابطه با اظهارات روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف و تعجب از این موضع گیری بیان داشت: این گونه موضع‌گیری های هیجانی و احساسی، تاثیری در پیگیری روند قضائی پرونده سرباز وظیفه شناس راهور نخواهد داشت.

ابراز تاسف ناجا از نطق نماینده مجلس

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت بی دریغ مردم و رسانه ها از ناجا افزود: پلیس با اقتدار و هوشمندی وظایف خود را که حفظ امنیت مردم و نظم بخشی در جامعه است ادامه خواهد داد و در اجرای قانون از حقوق مردم عزیز و کارکنان خود مثل گذشته قاطعانه دفاع خواهد کرد.

سخنگوی ناجا گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می کند.

گفتنی است حاجی دلیگانی در نطق روز یکشنبه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:«تجربه یک شفافیت در هفته‌های اخیر نشان داد که چگونه راه بر سیلی‌های مدیران و کارمندان و ماموران بر اقشار مختلف مردم با شفافیت بسته می‌شود. ضمن تحسین نماینده ای که با عذرخواهی خود یک سیلی نفس اماره و سیلی دیگری به دشمنان نظام و مجلس زد به نیروی انتظامی هشدار می‌دهم که از عذرخواهی این نماینده عبرت بگیرد و اجازه ندهد مامورانش به هنگام اعمال قانون از چارچوب قانون تجاوز کنند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: برای نظام اسلامی، مردم و قانون فرقی نمی کند که یک نماینده یا یک پلیس از قانون تخلف کند، ناجا باید به خاطر ادبیات غیرقانونی مامورش همچون نماینده مجلس عذرخواهی کند و البته عذرخواهی بزرگتر باید به خاطر حرف‌های غیرقانونی آن مسئول ناجا باشد که می‌خواست مجرمین را دست شکسته ببیند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سالمی

      نماینده مجلس قانون مینویسه ولی خودش
      اجرا نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج