۱۰۸۷۱۳۲
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

چمنیان: ۵ ساعت پرسپولیس را تحلیل کردیم

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: حدود ۵ ساعت با کادرفنی تیم پرسپولیس را تحلیل و آنالیز کردیم و امیدواریم در این مسابقه موفق شویم.

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: حدود ۵ ساعت با کادرفنی تیم پرسپولیس را تحلیل و آنالیز کردیم و امیدواریم در این مسابقه موفق شویم.

عباس چمنیان درباره دیدار فردا (پنجشنبه) تیم فوتبال تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه فاصله بین بازی ما با آلومینیوم و پرسپولیس زیاد نبود، تنها روزی که می‌توانستیم تمرین تاکتیکی داشته باشیم، سه‌شنبه بود که این کار را هم به خوبی انجام دادیم. امروز نیز یک تمرین سبک خواهیم داشت و سپس برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: تقریباً ۵ ساعت با کادرفنی برای تحلیل پرسپولیس جلسه داشتیم؛ اگر چه پرسپولیس در لیگ و آسیا بازی کرده و تیم ناشناخته‌ای نیست. یکی از امتیازات پرسپولیس این است که عمده بازیکنان این تیم در پنج سال اخیر کنار هم بودند و فقط دو مربی در این سال‌ها در پرسپولیس تغییر کرده است. پرسپولیس تیم منسجم و منضبطی است و قطعا بازی کردن مقابل این تیم راحت نیست. برای این بازی دو، سه ایده مطرح شده که امیدواریم آنها را در زمین پیاده کنیم. کنترل خط حمله پرسپولیس اولویت ماست؛ جایی که نقطه قوت این تیم است و سرعت انتقال توپ زیادی دارند. بعد از آن هم به دنبال استفاده از نقاط ضعف این تیم هستیم. از دست رفتن امتیازات خانگی در دیدارهای قبلی سخت بود و سعی می‌کنیم در بازی با پرسپولیس آن را جبران کنیم.

مربی تراکتور در خصوص آخرین وضعیت اشکان دژاگه گفت: این بازیکن امروز (چهارشنبه) از تهران به تبریز می‌آید و بعد از آن تست خواهد داد تا ببینیم به بازی با پرسپولیس می‌رسد یا خیر. دژاگه در اردوی تیم قبل از بازی با آلومینیوم مصدوم شد و به همین دلیل هم در تهران ماند تا در کلینیک مجهز روند درمان خود را طی کند.

چمنیان در خصوص ناکامی تراکتور در دیدارهای خانگی در هفته‌های اخیر تصریح کرد: کادرفنی این موضوع را خیلی بررسی کرده است. مشکل اصلی تیم ما به بازی با استقلال و آلومینیوم برمی‌گردد که مقداری غافلگیر شدیم و از فرصت‌های‌مان استفاده نکردیم. در حالی که در دیدار با گل‌گهر بیشترین استفاده را از فرصت‌ها داشیم . آمار می‌گوید که موقعیت‌های گلزنی ما در بازی با آلومینیوم حتی از مسابقه با گل‌گهر و ذوب‌آهن هم بیشتر بود، اما از آنها استفاده نکردیم و کارمان سخت شد. تلاش کردیم این ضعف را در تمرینات برطرف کنیم و امیدواریم در دیدار با پرسپولیس فرصت‌های‌مان تبدیل به گل شود.

وی در مورد شایعاتی که پیرامون اختلاف محمد قنبری با مسعود شجاعی و او مطرح می‌شود، گفت: من هم شنیده‌ام که می‌گویند محمد قنبری با شجاعی به خاطر من اختلاف دارد، اما اصلاً صحت ندارد. قنبری پسر خیلی خوبی است و در بازی با آلومینیوم هم روی نیمکت ما بود. من و شجاعی هم هیچ مشکلی با او نداریم. شجاعی بازیکن و مربی بزرگی است و رابطه درون تیمی ما فوق‌العاده خوب است. بعد از شکست، کسانی منتظر این فرصت‌ها هستند تا کینه‌های شخصی خود را با شایعات وارد تیم کنند. کسانی که دستشان از تراکتور کوتاه مانده و یا دوست داشتند در این تیم باشند و الان نیستند این شایعات را مطرح می‌کنند.

چمنیان در مورد نقل و انتقالات نیم‌فصل این تیم و اخباری که پیرامون جدایی برخی از بازیکنان مطرح می‌شود، به تسنیم گفت: مطمئنا تمام بازیکنان بزرگ حداقل تا پایان فصل کنار ما خواهند بود و شاید هم قراردادشان را تمدید کنند. هیچ نگرانی بابت جدایی بازیکنان بزرگ نداریم ولی طبیعی است که همه تیم‌ها برای نیم فصل دوم تیم‌شان را تقویت می‌کنند. شاید بازیکنانی که به برنامه تاکتیکی تیم نمی‌خورند از جمع تراکتور جدا شوند که این هم طبیعی است.

مربی تراکتور یادآور شد: قطعاً سعی می‌کنیم در نیم‌فصل وارد بازار نقل و انتقالات شویم و تلاش می کنیم بازیکنان بزرگ و با کیفیتی جذب کنیم، چون لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم. باشگاه تراکتور خیلی دنبال سر و صدا نیست و اخلاق را هم رعایت می‌کنیم. بازیکنانی هم مدنظر هستند و اسامی آنها آماده شده و منتظریم لیست‌مان را نهایی کرده و در اختیار باشگاه قرار دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واسه کیسه هم وقت میگذاشتی و آنالیز میکردین نه اینکه با ذخیره هاتون بیایین تو زمین! واقعا چرا به بازیکنای اصلیشون بازی ندادن؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این نگاه شما خیلی مسخره هستش تیم تراکتور قرمزپوشه بعدشم خودش داره واسه قهرمانی وسهمیه میحنگه اونوقت چه حورمبشه بیاد با تیم آبی تبانی کنه

      • بدون نام

        اتفاقا واسه استقلال گفتن شش ساعت وقت گذاشتیم رجوع شود به سایت خبرورزشی یکروزقبل ازدیداربا استقلال

    • شب شیدایی پیشگوی بزرگ فوتبال

      تراکتور ۳
      پرسپولیس۱
      اگرنتیجه غلط بود برای همیشه ازهواداری ازتیم محبوبم تراکتورخواهم رفت.

      پاسخ ها

      • مالک باشگاه بارسلونا و صد کارخانه برند دنیا

        اگر نتیجه این بود من صد میلیارد یورو به حساب تراکتور سازی واریز میکنم

      • بدون نام

        ۹پرسپولیس ۰ تراکتور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج