۱۰۸۷۲۴۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

رمزگشایی از تصمیم مرموز شجاعی در تراکتور

سرمربی جوان تراکتور آرام آرام در حال خو گرفتن با شرایط جدید است.

ورزش سه: سرمربی جوان تراکتور آرام آرام در حال خو گرفتن با شرایط جدید است.

مورد ویژه بازیکن-سرمربی، موردی است که در فوتبال ایران هر از چند گاهی شاهد آن بوده ایم. آخرین مورد آن را در تیم تراکتور شاهد هستیم؛ تیمی که با علیرضا منصوریان شروع کرد و بعد از پنج هفته با این مربی قطع همکاری و مسعود شجاعی را جانشین او کرد. ابتدا قرار بود شجاعی به عنوان سرمربی موقت و برای چند بازی هدایت سرخ پوشان را بر عهده بگیرد اما عوامل مختلف دست به دست هم دادند تا کاپیتان تراکتوری ها تا پایان نیم فصل به عنوان بازیکن-سرمربی کار خود را ادامه دهد. کم کم به پایان نیم فصل نزدیک می شویم و همه در انتظار تعیین تکلیف سرمربی تراکتور در دور برگشت هستند.

حمایت قاطع زنوزی و آرامش خاطر مسعود

تصمیم باشگاه تراکتور که از حمایت قاطع محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه برخوردار بود بعد از کسب چند نتیجه خوب و ارائه بازی های تماشاگرپسند، با اقبال عمومی قابل قبولی مواجه شد تا مسعود شجاعی با آرامش خاطر بیشتری روی کار خود تمرکز کند. زنوزی در لایو اینستاگرامی خود ضمن تشکر از شجاعی بابت پذیرفتن هدایت تراکتور اظهار داشت:

"آقای شجاعی سرمربی موقت هستند و مردم از ایشان حمایت می کنند. همه می دانیم که آقای شجاعی هیچ وابستگی به تیم های دیگر ندارد و محصول خود تراکتور است و باید حمایتش کنیم. انشالله که بتوانیم آقای شجاعی را راضی کنیم که این پست را قبول کنند. فعلا رضایت کامل ندادند. از هواداران هم می خواهم که حمایت کنند. آقا مسعود هم بازیکن بزرگی بوده و هم انشالله در آینده مربی بزرگی خواهد بود. نظر من این است که بعد از اینکه ایشان قبول کردند که سرمربی باشند باید با ایشان یک قرداد طولانی ببندیم و همه جانبه حمایت کنیم. پای نتایج فوتبالی اش بایستیم چه نتیجه بگیرد و چه نتیجه نگیرد.

رمزگشایی از تصمیم مرموز شجاعی در تراکتور

من داشتم حمایت هایی که از آقای مسعود بعد از باخت شده بود را می دیدم پی به شعور هواداران بردم که می دیدند تراکتور فوتبال بازی کرده است. با تمام احترامی که مربیان و بازیکنانی که از تیم رفته اند مخصوصا آقای ساکت که زحمات زیادی کشیدند، خود آقای دنیزلی و سرمربیان دیگر، سه سالی که در تراکتور بودم به عنوان یک هوادار، چنین بازی هایی که در تبریز و آبادان دیدیم را ندیده بودم و تیم رو به رشد بوده و این ما را امیدوار می کند. ما بازی به بازی از مسعود خواهش می کنیم که ادامه دهد و سعی می کنیم که این افتخار را به بنده داده و سرمربی تیم خودشان شوند و خیال مان از این بابت راحت شود."

موضع مرموز شجاعی در مورد سرمربیگری

این در حالی بود که بر اساس شنیده ها، مسعود شجاعی تمایل زیادی برای قبول هدایت تراکتور به صورت تمام وقت نداشت. این موضوع را عباس چمنیان در نشست خبری پس از بازی با گل گهر هم مطرح کرده و اظهار داشت: "شجاعی با میل خودش این کار را انجام نداده و سرمربیگری او هم قرار نیست دائمی باشد، اما تا زمانی که خودش، کادر فنی و باشگاه صلاح بداند این کار را انجام می‌دهد." البته خود شجاعی با توجه به شخصیتی که دارد و زیاد اهل مصاحبه و پست گذاشتن در اینستاگرام نیست، تا این لحظه به صورت علنی از موضع خود پرده برنداشته است.

در هفته های اخیر شاهد اضافه شدن مسعود شجاعی به ترکیب تراکتور بودیم، اتفاقی که در آغاز سرمربیگری او شاهد آن نبودیم و مسعود ترجیح می داد از کنار زمین به هدایت تیم بپردازد؛ شاید آن دوره او تصور نمی کرد که دوران حضورش به عنوان بازیکن-سرمربی طولانی شود و دوست داشت در کوتاه مدتی که هدایت تراکتور را بر عهده دارد، از حداکثر توان خود بهره ببرد. تداوم شرایط یاد شده اما مسعود را بر آن داشت تا به ترکیب تیم بازگشته و هر دو وظیفه خود را به صورت همزمان انجام دهد.

رمزگشایی از تصمیم مرموز شجاعی در تراکتور

کاپیتان-سرمربی در حال کنار آمدن با شرایط ویژه

به مرور زمان و با توجه به علاقه بالای زنوزی به حضور شجاعی، مسعود با آرامش خاطر و جدیت بیشتری روی سرمربیگری تمرکز کرد، مخصوصا اینکه حمایت هواداران را به صورت تمام و کمال در کنار خود می دید. بازیکن- سرمربی تراکتوری ها علی رغم سن پایینش برای سرمربیگری از نظر تجربه، اعتبار و کاریزما در شرایط کاملا قابل قبولی قرار دارد و تنها مشکلش نداشتن مدرک مربیگری بود که به زودی آن را دریافت خواهد کرد. اقدام اخیر مسعود شجاعی هم نشان می دهد که او آرام آرام در حال کنار آمدن با شرایطی است که شاید ابتدا تصور نمی کرد تا این اندازه جدی و طولانی شود.

روز گذشته در "ورزش سه" خواندید که رحمتی و شجاعی برای دریافت مدارک مربیگری خود اقدام کرده اند. این دو نفر طی دو هفته گذشته در کلاس‌های مربیگری آنلاین اردبیل حضور پیدا کرده و از روز شنبه به مدت یک هفته باید به صورت عملی در این دوره از کلاس‌های مربیگری شرکت کنند. با پایان کلاس‌های عملی ۷ روزه مدارک مربیگری درجه C این مربیان صادر خواهد شد.

رمزگشایی از تصمیم مرموز شجاعی در تراکتور

پاسخ سوال بزرگ...

به این ترتیب می توانیم پی به یک موضوع مهم ببریم، موضوعی که می تواند پاسخ سوال بزرگی باشد؛ سوالی که ذهن هواداران تراکتور را به خود مشغول کرده است: "سرمربی تیم در نیم فصل دوم چه کسی خواهد بود؟" برای هدایت تیم های خاصی مثل تراکتور چند فاکتور مهم را باید مورد توجه قرار داد که مهمترین آنها مقبولیت بین هواداران، مدیریت و بازیکنان است. همان گونه که پیش از این گفتیم، شجاعی از کاریزمای لازم در این مورد برخوردار است و با توجه به تصمیم اخیر او در اقدام برای دریافت مدرک مربیگری، می توانیم این نتیجه را بگیریم که کاپیتان تراکتوری ها در حال رسیدن به اطمینان خاطری است که برای قبول هدایت دائم تراکتور به آن نیاز دارد. اقدام برای دریافت مدرک مربیگری در میانه های فصل برای یک بازیکن، آن هم در شرایط کرونایی فعلی، تنها یک دلیل می تواند داشته باشد و آن هم نیاز فوری به آن است و پاسخ سوال بزرگی که در موردش صحبت کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اذربایجان

      اقای نویسنده ببین میتونی تراکتورو به حاشیه ببری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج