۱۰۸۷۴۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

صعود نفس‌گیر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی

تیم فوتبال بارسلونا به همراه تیم لوانته، جواز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا را کسب کردند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بارسلونا به همراه تیم لوانته، جواز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا را کسب کردند.

در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در یک بازی خارج از خانه سخت مقابل گرانادا، در وقت‌های اضافه با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شد و جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.

در این بازی گرانادا حریف نامدار خود را با گل‌های کندی در دقیقه ۳۳ و روبرتو سولدادو در دقیقه ۴۷ غافلگیر کرد و چیزی نمانده بود که با همین گل‌ها بارسلونا را حذف کند، اما تیم کاتالان با بازگشتی دیرهنگام که با گلزنی آنتوان گریزمان در دقیقه ۸۸ آغاز شد، توانست قفل دروازه میزبان سرسخت خود را بشکند و در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم با گلزنی جوردی آلبا کار را به تساوی کشاند.

به این ترتیب کار به وقت‌های اضافه کشیده شد و در آنجا این تیم میهمان بود که در دقیقه ۱۰۰ توسط آنتوان گریزمان زودتر به گل رسید. با این حال، گرانادا باز هم بارسایی‌ها را آزار داد و این بار فده ویکو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۰۳ گل سوم تیم میزبان را زد.

سپس نوبت گلزنی فرنکی دیونگ شد و هافبک هلندی در دقیقه ۱۰۸ بار دیگر تیم کاتالان را پیش انداخت و ۵ دقیقه بعد هم آلبا همچون گریزمان خودش را دو گله کرد. به این ترتیب بارسلونا این ماراتن گلزنی را به سود خود به پایان رساند و جواز صعود به نیمه نهایی تورنمنتی که بیشترین تعداد قهرمانی در آن دارد را کسب کرد.

پیش از این بازی هم تیم لوانته در یک دیدار خانگی موفق شد ویارئال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران تیم اتلتیک بیلبائو میهمان رئال بتیس خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج