۱۰۸۷۴۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پس‌لرزه‌ها در اردوگاه عنابی‌پوشان

موتور تیم فوتبال شهرخودرو هرچند با تاخیر، اما در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر حسابی روشن شد و بازی به بازی روند خیلی خوبی را در پیش گرفت.

روزنامه خراسان: موتور تیم فوتبال شهرخودرو هرچند با تاخیر اما در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر حسابی روشن شد و بازی به بازی روند خیلی خوبی را در پیش گرفت. صبر و غیرت بازیکنان باعث شد در هر بازی با تمام قدرت به میدان بروند و در مقابل حریفان جنگنده ظاهر شوند. در ۲ هفته اخیر، ۲ پیروزی ارزشمند مقابل نساجی و سپاهان به دست آوردند که تا حدودی در ارتقای جایگاه شهرخودرو در جدول رده‌بندی تاثیرگذار بود.

حالا نماینده فوتبال استان عصر امروز در هفته چهاردهم مسابقات میزبان تیم مس رفسنجان است؛ تیمی که مربی سابق شهرخودرو هدایت آن را برعهده دارد و با توجه به این‌که تیم سالی اولی محسوب می‌شود تا به اینجای کار مقابل حریفان خوب ظاهر شده و تیمی خطرناک محسوب می‌شود. این دیدار از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) با قضاوت سعاد وفاپیشه، داور جوان ارومیه‌ای برگزار خواهد شد که با توجه به حضور مجتبی سرآسیایی، مربی سابق شهرخودرو که با دلخوری از این تیم جدا شد، قطعا به دیداری جذاب تبدیل خواهد شد.

پس‌لرزه‌های آشوب در شهرخودرو

شهرخودرویی‌ها در چند هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشتند. عنابی‌پوشان در ۵ بازی اخیر خود ۳ برد، یک باخت و یک مساوی به‌دست آوردند که آمار خیلی خوبی برای یک تیم لیگ برتری محسوب می‌شود و نشان از تغییر و تحول و شکل گرفتن شخصیت تیمی است. اما اتفاقات تلخی که در چند روز گذشته برای مجموعه اقتصادی شهرخودرو رخ داده، این تیم را به حاشیه برده است. خبری که یک روز پس از پیروزی ارزشمند شاگردان رحمتی مقابل سپاهان رسانه‌ای شد و در پی آن تعدادی از مدیران مجموعه اقتصادی شهرخودرو دستگیر شدند. با وجود این‌که این اتفاقات ربطی به تیم فوتبال ندارد، اما نگرانی‌های زیادی را به‌وجود آورده و ناخودآگاه لرزه بر اندام تیم فوتبال شهرخودرو انداخته است.

نکته مهمتر این‌که خبرهای ضد و نقیضی از بازداشت مالک باشگاه شهرخودرو مطرح می‌شود و همین باعث نگرانی هواداران و فوتبال‌دوستان مشهدی در خصوص سرنوشت تیم شده. به هر حال اوضاع مدیریتی باشگاه به هم ریخته و شرایط خوبی در اردوگاه عنابی‌پوشان حاکم نیست؛ سرنوشتی که چند سال قبل برای تیم پدیده مشهد رخ داد و چند فصل با همیت و همدلی مسئولان مشهدی اداره می‌شد که حالا شهرخودرو نیز به چنین وضعیتی دچار شده است. از طرفی جواد وطن‌خواه، مدیرعامل سابق باشگاه دوباره به عنوان مدیرعامل شهرخودرو معرفی شده است. این در حالی است که وطن‌خواه در زمان تیم پدیده مدیرعامل بود و با آمدن حمیداوی به مرور کنار گذاشته شد و حالا در حکمی که هنوز معلوم نیست توسط چه کسی صادر شده، به عنوان مدیرعامل معرفی شده است.

تقابل انتقامی

بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو در حالی امروز به مصاف مس رفسنجان می‌روند که از نظر روحی-روانی شرایط خوبی ندارند و قطعا در روند کیفیت بازی تاثیرگذار است. تیم مس رفسنجان هم که امسال لیگ برتری شده، تاکنون با ۴ برد، ۴ مساوی و ۴ باخت ۱۶ امتیاز کسب کرده و در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. مس رفسنجان در هر بازی دارای انگیزه‌های زیادی است و این کار را برای شهرخودرویی‌ها سخت‌تر می‌کند. از طرفی مجتبی سرآسیایی که تا سال گذشته در شهرخودرو بود و حتی مدت نیم‌فصل هم به عنوان مربی فعالیت داشت، حالا با مس رفسنجان در مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد. سرآسیایی به خاطر یک‌سری حواشی و اختلافات با مالک شهرخودرو مجبور به استعفای غیرمنتظره شد که همین موضوع باعث حساسیت زیاد این بازی می‌شود و او با پیروزی در مشهد می‌خواهد انتقام گذشته‌اش را از مالک باشگاه بگیرد. رحمتی در این بازی چند بازیکن خوبش را هم در اختیار ندارد و این خیلی به ضررش تمام می‌شود که باید تدبیری بیندیشد.

نگرانی از سرنوشت شهرخودرو

مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره بازی امروز تیمش گفت: «مس رفسنجان انگیزه بالایی در لیگ برتر دارد. مربی خوبی مثل محمد ربیعی دارد که به تیم آن‌ها‌ انگیزه خوبی داده و بازیکنان ما نیز در تلاش هستند تا با نتیجه‌‌ای خوب ۳ امتیاز بازی را کسب کنند.» محمد نوازی درباره غایبان این تیم افزود: «حسن جعفری و سیف‌اللهی برای این بازی مصدوم هستند. همچنین اکبر صادقی و فرشاد فرجی را به دلیل محرومیت نداریم. امیدوارم این بازیکنان زودتر در خدمت تیم قرار گیرند.» وی اظهار کرد: «با توجه به بازی قبلی و شکست دادن سپاهان با ۳ گل، انتظارات از تیم ما بیشتر شده است. در این ۵ روز گذشته شرایط خوبی داشتیم و خوب هم استراحت کردیم. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب برگزار کنیم و تیم مس رفسنجان را شکست دهیم.» وی همچنین درباره حواشی اطراف باشگاه خاطرنشان کرد: «متاسفانه در فوتبال ایران هرچقدر تلاش کنیم، باز هم حاشیه‌ها به وجود می‌آید. این موضوع هم جزو همین دسته است، اما امیدوارم به تیم ما لطمه نخورد.

با شناختی که از حمیداوی دارم، این مشکلات حل می‌شود. ما باید خود را قوی کنیم و تیم بدون حاشیه به کار خود می‌رسد.» مربی شهرخودرو خاطرنشان کرد: «نباید با تفکر به این حاشیه‌ها وارد زمین شویم‌ و باید کار خود را انجام دهیم. من فقط شنیدم و از چند و چون اتفاقات اطلاع ندارم. امیدوارم اتفاقی که برای تیم پدیده افتاد، برای شهرخودرو نیفتد و تیم دچار مشکل نشود. تا جایی که بتوانیم به کار خود ادامه می‌دهیم، کسانی که بالای سر تیم هستند، حواس‌شان به این حواشی هست و کار خود را انجام می‌دهند. وقتی شما وارد مجموعه و خانواده‌ای می‌شوید، باید دست به دست هم دهید تا مشکلات حل شود. رحمتی هم لطف می‌کند و دلش برای تیم و مجموعه می‌سوزد و نمی‌‌خواهد حاشیه تمرکز تیم را از بین ببرد.» مربی مشهدی تیم مس رفسنجان نیز در خصوص حواشی اخیر تیم شهرخودرو گفت: «من مربی مس رفسنجان هستم و خوشایند نیست در مورد شهرخودرو صحبت کنم. روند کاری و تفکرات آقای ربیعی مخصوصا در هفته‌های اخیر کاملا در تیم جا افتاده است. شرایط فنی خیلی خوبی داریم.

باوجود این‌که شهرخودرو را تیمی سازمان‌یافته و با فوتبال خیلی خوبی می‌بینم، اما قطعا امروز برای ۳ امتیاز می‌آییم. نسبت به آقای رحمتی هم ارادت خاصی دارم، اما کاملا برای ۳ امتیاز بازی آماده هستیم.» مجتبی سرآسیایی افزود: «تمرینات خودمان را بر مبنای بازی شهرخودرو برگزار کردیم. تمرینات خیلی خوبی داشتیم. آمادگی خیلی خوبی برای بازی امروز داریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج