۱۰۸۷۶۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مسی با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است

سایت گل ادعا کرد که لیونل مسی هنوز راجع به آینده خود تصمیم نگرفته و با هیچ شخصی در PSG در تماس نبوده و صحبت نکرده است.

ورزش سه: سایت گل ادعا کرد که لیونل مسی هنوز راجع به آینده خود تصمیم نگرفته و با هیچ شخصی در PSG در تماس نبوده و صحبت نکرده است.

گل به اسنادی دست یافته که ثابت می کند با وجود شایعاتی که درباره آینده کاپیتان بارسا وجود دارد، مسی با هیچ کدام از باشگاه های PSG یا منچستر سیتی و یا هیچ باشگاه دیگری در تماس نبوده و تا پایان فصل برای تصمیم گرفتن راجع به ماندن در بارسلونا و یا برگزیدن مقصدی تازه، صبر خواهد کرد.

قرارداد مسی و بارسلونا در تابستان به پایان می رسد و ماه‌ها است که شایعات زیادی راجع به مقصد آینده مسی در جریان است و در این میان پاری سن ژرمن باشگاهی است که به نظر می رسد در میان باشگاه های درجه یک اروپایی، از بیشترین بخت برای به خدمت گرفتن مسی برخوردار است.

هر چند هنوز برای صحبت در این باره بسیار زود است و مسی با هیچ فردی در باشگاه PSG در تماس نبوده و همچنین با سرمربی این تیم، مائوریسیو پوچتینو، یا بازیکنان این تیم نیز صحبت نکرده است. مسی همچنین هیچ تماسی با افراد منچسترسیتی که توسط سرمربی سابق بارسا، پپ گواردیولا، هدایت می شود نیز نداشته است.

مسی در انتظار پایان فصل است تا تصمیم بگیرد همچنان در باشگاهی که تمام دوران فوتبال حرفه ای خود را در آن گذرانده بماند و یا بارسلونا را به مقصدی تازه، ترک کند.

مسی با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است

گل گزارش کرده که مسی از حدس و گمان های بی پایان رسانه ها خسته شده و گفته که در پایان فصل این او است که روشن خواهد کرد در فصل 22-2021 کجا بازی خواهد کرد و نه هیچکس دیگری.

مسی در حال حاضر آزاد است که با باشگاه های غیر اسپانیایی مذاکره کند، اما کاپیتان بارسا تصمیم گرفته که این کار را نکند. مسی از تابستان گذشته و از زمانی که قصد داشت بندی را در قرارداد خود که به او اجازه می داد به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کند فعال کند، در مرکز گمانه زنی ها و شایعات بوده است.

هر چند مسی موفق نشد تا در زمان مقتضی بند مذکور را فعال کند و پس از هفته ها شایعه و گمانه زنی، در نهایت اعلام کرد که تا پایان فصل 21-2020 در بارسلونا خواهد ماند.

با استعفای جوزپه بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا و در پیش بودن انتخابات ریاست این باشگاه، اوضاع حتی از قبل نیز نامطمئن تر شده است.

خوان لاپورتا، تونی فریکسا و ویکتور فونت سه کاندیدای ریاست بارسا هستند، اما گل گزارش کرده که مسی با هیچ یک از این سه تن تماسی نداشته و قصد دارد در انتخابات ریاست بارسلونا بی طرف باقی بماند و اینکه چه کسی به ریاست کاتالان ها انتخاب شود، تاثیری روی انتخاب مسی در ماندن یا رفتن نخواهد گذاشت.

مسی با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است

در روزهای اخیر با افشاگری روزنامه اسپانیایی ال موندو مشخص شد که مسی قراردادی ۵۵۵ میلیون یورویی با بارسلونا دارد.

این روزنامه فاش کرد قرارداد چهار ساله ای که مسی در سال ۲۰۱۷ با بارسلونا امضا کرده بود، شامل درآمدی ثابت به اضافه پاداش های خاصی بوده که دریافتی کاپیتان بلوگرانا را به سالی ۱۳۸ میلیون یورو می رسانده است.

مسی در حال حاضر ۵۱۰ میلیون یورو از این مبلغ را دریافت کرده و قرار است در ۶ ماه آینده ۴۵ میلیون یوروی دیگر نیز از بارسلونا دریافت کند. ال موندو ادعا کرده بود که مسی در تاریخ ورزش حرفه ای جهان بالاترین دستمزد پرداختی به ورزشکاران را دریافت کرده است.

بارسلونا اعلام کرده است که بر علیه افشاگری این روزنامه اقدامات قانونی انجام خواهد داد و گل همچنین گزارش کرده که تیم وکلای مسی در حال بررسی این موضوع هستند که از روزنامه اسپانیایی درخواست غرامت کنند، اما هنوز رسما شکایت خود را به ثبت نرسانده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج