۱۰۸۷۸۱۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تاکید بر ترویج هشتگ «بی‌تفاوت نباشیم»

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر اهمیت نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه، گفت: برای حل مشکلات همه باید مطالبه گر شوند.

خبرگزاری ایسنا: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر اهمیت نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه، گفت: برای حل مشکلات همه باید مطالبه گر شوند.

حجت الاسلام جلیل محبی در سفر به کرمانشاه در جمع خبرنگاران رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را مطالبه گری از مسئولین از طریق روشنگری اقشار مختلف عنوان کرد و افزود: یکی از کارهای خوبی که در این راستا انجام گرفته ایجاد و ترویج هشتگ "بی تفاوت نباشیم" در فضای مجازی است.

محبی با اشاره به اهمیت ترویج مطالبه گری در بین اقشار مختلف مردم، تاکید کرد: در رخدادهایی مثل برخورد نماینده مجلس با مأمور راهنمایی و رانندگی یا اهدای خودرو به نمایندگان مجلس، تأثیر مطالبه‌گری مردم به خوبی نمایان شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه احادیث و روایات زیادی در ارتباط با امر به معروف مسئولین و حاکمین وجود دارد، گفت: با تکیه بر این احادیث و روایات و آموزه های دینی، امام خمینی(ره) توانست در برابر طاغوت ایستادگی کرده و انقلاب اسلامی را با همراهی مردم به پیروزی برساند.

وی با بیان اینکه نباید از مطالبه گری از مسئولین ناامید شد، گفت: اگر مردم مطالبه گر شوند و از مسئولین مطالبه گری کنند، خیلی از مشکلات حل می شود.

وی با تاکید بر جایگاه رسانه ها در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری، گفت: امروز رسانه ها به اندازه ای تاثیرگذار هستند که مسئولین را به چالش می کشانند.

محبی در ادامه یکی از وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر را دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر عنوان کرد و افزود: ستاد وظیفه دارد در زمینه‌های گوناگون از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر حمایت کند، چون با اجرای این دو واجب الهی می توان به داشتن جامعه ای آرمانی امیدوار بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج