۱۰۸۷۸۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سپاهان، فاتح شهرآورد اصفهان شد

سپاهان با شکست ذوب آهن در شهرآورد اصفهان به طور موقت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

ایرنا: سپاهان با شکست ذوب آهن در شهرآورد اصفهان به طور موقت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت هی لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محرم نویدکیا موفق شدند با نتیجه سه بر یک به برتری برسند و فاتح شهرآورد اصفهان شوند.

سپاهان، فاتح شهرآورد اصفهان شد

این بازی جذاب و پرموقعیت سه گل داشت. ابتدا محمد محبی روی پاس سجاد شهباززاده در دقیقه ۲ گلی زودهنگام را به ثمر رساند تا بازگشتش به ترکیب اصلی خوش یمن باشد. او زننده یکی از زودترین گل های تاریخ شهرآورد اصفهان شد. نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید.

در ۴۵ دقیقه دوم این تیم ذوب بود که در غیاب سرمربی اش در کنار زمین به علت محرومیت فشار خود را چند برابر کرد. اما سپاهان بود که روی یک ضد حمله به گلی فوق العاده زیبا رسید. پاس عالی سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری را در موقعیت تک به تک با شهاب گردان قرار داد. مهاجم باتجربه سپاهان هم به زیبایی از سد شهاب گردان گذشت و با یک از خود گذشتگی جالب، توپ را به دانیال اسماعیلی ر رساند تا این بازیکن در دقیقه ۷۸ دروازه تیم سابقش را باز کند.

یک دقیقه بعد از گل دوم سپاهان، حسین شنانی بازیکن تعویضی ذوب آهن با یک شوت زیبای بیرون محوطه، فاصله را به یک گل کاهش داد و امیدهای تیم رحمان رضایی را برای بازگشت زنده نگه داشت. البته که در ادامه شاهد به ثمر رسیدن گلی از سوی تیم میزبان نبودیم و سپاهان بود که بازهم به گل رسید. یاسین سلمانی در دقیقه ۹۳ تیر خلاص را به پیکره سفید و سبزها وارد کرد و تعویض طلاییِ طلایی پوشان شد.

حالا تیم محرم نویدکیا، پیش از پایان بازی تیم های استقلال تهران ئ صنعت نفت آبادان در برابر رقبایشان موقتا به صدر جدول رسید و ۲۵ امتیازی شد. ذوب نیز مجددا در خانه نبرد و حالا با ۱۱ امتیاز موقتا در رده چهاردهم جای گرفت و باید منتظر نتیجه بازی نساجی و استقلال بماند.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب ذوب آهن:

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی‌فر، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری، دانیال مؤمنی، فرشاد محمدی مهر و محمد سلطانی‌مهر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج