۱۰۸۷۸۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تساوی پُرگلِ پیکان و ماشین‌سازی

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و ماشین‌سازی تبریز در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی پر گل ۲ بر ۲ پایان یافت.

ایرنا: دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و ماشین‌سازی تبریز در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی پر گل ۲ بر ۲ پایان یافت.

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس به قضاوت امیرسامان سلطانی برگزار شد.

پیکان و ماشین سازی در حالی به مصاف هم در هفته چهاردهم رفتند که تا پیش از این مسابقه با ۱۷ و ۴ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوازدهم و شانزدهم جدول قرار داشتند.

تساوی پُرگلِ پیکان و ماشین‌سازی

مهدی تارتار برای این مسابقه، محمد دریس، امیرحسین رنگرز جدی(سیدمحمد ستاری دقیقه ۵۸)، نادر محمدی، آرش قادری، ابراهیم صالحی(رضا جبیره دقیقه ۵۸)، حسین پورامینی، امیر روستایی(آرش قادری دقیقه ۷۰)، محمدامین درویشی، فرزاد حاتمی(محمد خدابنده لو دقیقه ۸۰)، سامان فلاح، مجید عیدی و اسماعیل بابایی(معین عباسیان دقیقه ۷۰) را به میدان فرستاد.

سعید اخباری نیز از محمدامین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی(اتابک زارعی دقیقه ۶۷)، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، پیمان بابایی، محمدامین اسدی، ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری و سیدمحمد حسینی در ترکیب ماشین‌سازان استفاده کرد.

پیکان طبق پیش‌بینی‌ها مسابقه را بهتر و هجومی‌تر از حریف تبریزی خود آغاز کرد و در دقیقه سوم بازی موفق شد در یک ضربه کرنر و دفع ناقص دروازه‌بان ماشیبن‌سازی، با ضربه سامان فلاح نخستین گل این مسابقه را به ثمر برساند.

شاگردان تارتار در ادامه عملکرد خوب خود، موفق شدند در یک حرکت کاملا تیمی و ارسال توپ به دهانه دروازه ماشین‌سازی، با تکل بلند فرزاد حاتمی در دقیقه ۲۱ به گل دوم خود دست یابند.

اما این پایان کار نبود و در حالی که انتظار می‌رفت پیکانی‌ها تا پایان نیمه نخست بار دیگر دروازه ماشین سازی را باز کنند، شاگردان اخباری در دقایق ۲۵ و ۲۶ این مسابقه دو گل به ثمر رساندند و در یک دقیقه دو گل خورده را جبران کردند تا همه چیز برابر شود.

در دقیقه ۲۵ توپ ارسالی توسط رزاق‌پور بازیکن ماشین‌سازی روی دروازه پیکان، به محمدامین اسدی رسید و او با ضربه سر گل نخست ماشین‌سازی را به ثمر رساند.

تنها یک دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۲۶ در حالی که بازیکنان پیکان هنوز از فکر گل نخست بیرون نیامده بودند، پیمان بابایی هافبک ماشین‌سازی رد یک حرکت انفرادی تا پشت محوطه جریمه پیکان پیش آمد و با یک شوت محکم و دقیق برای بار دوم دروازه پیکان را باز کرد.

در ادامه نیمه نخست بر خلاف ۳۰ دقیقه ابتدایی مسابقه، توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و در نهایت نیز ۴۵ دقیقه نخست این مسابقه با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت.

پیکان مانند نیمه نخست، نیمه دوم را نیز هجومی‌تر آغاز کرد و بعد از چند موقعیت نصف و نیمه گلزنی، در ۶۲ پرتاب بلند توپ توسط نادر محمدی به امیر روستایی در محوطه جریمه ماشن‌سازی رسید و ضربه نوک پای او در آستانه ورود به دروازه بود که مدافعان ماشین سازی مانع از ورود توپ به دروازه شدند.

سامان فلاح بازیکن پیکان که گل نخست این تیم را در نیمه اول به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۷۵ با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه به دلیل خطا روی بازیکن ماشین سازی از زمین اخراج شد تا پیکان ۱۵ دقیقه باقی مانده را ۱۰ نفره و با یک یار کمتر ادامه دهد.

در دقیقه ۷۸ ماشین‌سازی که حالا با یک یار بیشتر نسبت به پیکان مسابقه را ادامه می‌داد، در یک ضد حمله صاحب موقعیت خوب گلزنی شد اما تعلل بازیکنان ماشین سازی در رساندن توپ به هم تیمی‌های خود باعث از بین رفتن این فرصت گلزنی شد.

ماشین‌سازی در دقیقه ۹۰ بار دیگر روی ضد حمله صاحب موقعیت شد که حسین پورامینی مدافع پیکان مانع از خلق این موقعیت خطرناک شد.

در نهایت این مسابقه با همان چهار گل رد و بدل شده در نیمه نخست به پایان رسید و با این نتیجه، پیکان ۱۸ امتیازی شد و بالاتر از شهرخودرو در جایگاه یازدهم جدول ایستاد و ماشین سازی نیز با پنج امتیاز و در حسرت کسب پیروزی در لیگ جاری، در قعر جدول باقی ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج