۱۰۸۷۹۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اخباری: سریع‌ترین کامبک تاریخ را در ۶۰ثانیه زدیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی مدعی شد تیمش در مصاف با پیکان تهران سریع‌ترین کامبک تاریخ را در ۶۰ ثانیه زده است.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی مدعی شد تیمش در مصاف با پیکان تهران سریع‌ترین کامبک تاریخ را در ۶۰ثانیه زده است.

سعید اخباری در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خیلی مشکلی بود، قبل از بازی هم می‌دانستیم با تاکتیک‌های پیکان مقابله کردن کار سختی است. خیلی زود ما غافلگیر شدیم و روی چیزی که می‌دانستیم و با یک اوت دستی گل دریافت کردیم. تیمی که دو گل پشت سر هم بخورد از لحاظ روحی دچار مشکل می‌شود، ولی بچه‌های ما هفته به هفته نشان می‌دهند که روح و توان‌شان بزرگتر و بهتر می‌شود و سریع‌ترین کامبک تاریخ را در ۶۰ ثانیه زدیم.

وی ادامه داد: در ادامه هرچه تلاش کردیم نتوانستیم گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم، واقعاً جنگیدند و دویدند. یک تشکر هم از مسئولان برگزاری مسابقه دارم، چراکه زمین خوب شهر قدس باعث می‌شود که کیفیت فوتبال بالاتر برود. ما نمی‌خواستیم مثل یک تیم ته‌جدولی باشیم و واقعاً فوتبال زیبایی انجام دادیم و در خیلی از دقایق بازی مالکیت توپ را داشتیم. پیکان هم خوب بازی کرد. این یک امتیاز خیلی به درد ما نمی‌خورد و یک هفته دیگر تا پایان نیم‌فصل داریم و سعی می‌کنیم برای آن مسابقه آماده شویم. تیم ما یک مقداری در برخی پست‌ها عدم بالانس دارد و در نیم‌فصل باید تقویت شود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است که در لیگ برتر بماند، خاطرنشان کرد: وقتی کیفیت فوتبال را ببینید و با سال‌های گذشته و تیم‌هایی که سقوط کردند مقایسه کنید، متوجه این موضوع می‌شوید. امروز هم خارج از خانه بازی می‌کردیم. ما یک سه امتیاز نیاز داریم و مطمئناً این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و در نیم‌فصل هم با توجه به نیازهایی که داریم، باید تقویت شویم. فکر می‌کنم با این کیفیت قطعاً ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌ماند.

اخباری در واکنش به این موضوع که اسمش در لیست اسامی اعضای ماشین‌سازی وجود نداشت، گفت: من متوجه این موضوع نشدم. اشتباه تایپی بوده است.

وی درباره داوری بازی با پیکان عنوان کرد: من یک موضوعی را باید بگویم در مورد داوری و آنهم اینکه داور جوانی را برای بازی با پیکان انتخاب کرده بودند که جا دارد به او تبریک بگویم. او در تمام صحنه‌ها حاضر بود و اصلاً تحت تأثیر قرار نگرفت. من دیروز نگران داوری بودم، ولی امروز با قضاوتی که داور کرد باید بگویم که داور آینده‌دار و خوبی بود.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان نشست خبری، درباره این موضوع که نام اخباری در لیست اعضای تیم وجود نداشته است، توضیح داد: با توجه به اینکه پیش از این وحید بیاتلو سرمربی ماشین‌سازی بوده است، کارت سرمربیگری تیم به نام او بوده و کارت اخباری بعداً به نام مربی صادر شده است، به خاطر همین در لیست بازی به‌عنوان سرمربی نام اخباری درج نشده و او محروم نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج