۱۰۸۷۹۳۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

شاید داور اصفهانی طرفدار یکی از تیم‌ها بود

مجتبی فریدونی می‌گوید که تغییر کادرفنی در ذوب آهن الزاما موجب به تغییر نتیجه نشده است.

ورزش سه: مجتبی فریدونی می‌گوید که تغییر کادرفنی در ذوب آهن الزاما موجب به تغییر نتیجه نشده است.

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفتگویی عنوان کرده که نباید از دو داور اصفهانی برای دربی این شهر استفاده می‌شد. او همچنین تلویحا تغییر در کادرفنی را رد کرده و گفته که الزاما موجب تغییر نتیجه نمی‌شود.

* اشتباهات داوری اتفاق می‌افتد

اشتباه داوری اجتناب ناپذیر است. ما نسبت به اشتباهات داوری بحثی نداریم ولی امروز اتفاق جدیدی افتاد. دو تیم اصفهانی بازی داشتند، دو داور اصفهانی را پشت خط گذاشتند. بدون هیچ وسیله ارتباطی یا پرچم. روی آن صحنه که کارشناسان معتقدند برای تیم ما پنالتی بود، این داوران می‌توانستند کمک کنند. شاید به خاطر نبود وسیله ارتباطی نتوانستند به داور وسط اطلاع بدهند.

انسان جایز الخطاست. بازیکن اشتباه می‌کند، داور هم ممکن است اشتباه کند. اما این برنامه ریزی که برای دو تیم اصفهانی دو داور اصفهانی پشت دروازه می‌گذارند خوب نیست. ممکن است یکی از آن‌ها از دوران بچگی تعلق خاطری به یک تیم داشته باشد. جلوی اشتباه را نمی‌توان گرفت جلوی این را که می‌شود گرفت. برنامه ریزی که می‌توانیم انجام بدهیم. گله ما امروز به این بود.

* شاید باشگاه را به بورس ببریم

یک سری مسائل کوتاه مدت داریم. باید حواشی تیم را جمع کنیم. در میان مدت و بلند مدت به سراغ اصلاح ساختار مالی و اداری باشگاه می‌رویم. بعد از آن هم به سراغ برنامه‌های اقتصادی و درآمدزایی و در صورت امکان باشگاه را برای ورود به بورس آماده می‌کنیم.

* داوری ۱۰ امتیاز از ما گرفته است

با نظر اکثر کارشناسان ذوب‌آهن فوتبال خوبی را در تمام بازی‌ها بازی می‌کند. دو سه نقطه ضعف مانند تمام کنندگی در تیم داریم که طی مشورت با رضایی سعی می‌کنیم در نقل و انتقالات، نقاط ضعف را برطرف کنیم. ضمن اینکه داوری هم تا اینجا حداقل ۱۰ امتیاز از ما گرفته است.

* تغییر مربی منجر به تغییر نتیجه نمی‌شود

به عنوان یک عضو هیات مدیره و مدیرعامل معتقدم تا جاییکه بتوانیم تغییر ایجاد نکنیم به نفعمان است. سال قبل سه مربی عوض کردیم و در آخر فصل هم وضعیت آنچنان خوبی نداشتیم. الزما تعویض مربی منجر به کسب نتایج بهتر نمی‌شود.

* نقل و انتقالات زمستانی؟

قول می‌دهیم حداکثر تلاشمان را به کار بگیریم اما آنچه که کادرفنی می‌خواهد اتفاق بیفتد بستگی به عوامل مختلف دارد. اولین آن هم بحث‌های اقتصادی است و باید در حد بودجه و توان باشگاه باشد. ولی سعی می‌کنیم حتی‌الامکان هر بازیکنی را که رحمان رضایی می‌خواهد جذب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج