جاباما
۱۰۸۸۲۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سپاهان تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر

سپاهان در لیگ بیستم موفق شده در ۱۴ بازی ۲۳ گل به ثمر برساند و تا اینجای کار تهاجمی‌ترین تیم لیگ نام بگیرد.

خبرورزشی: سپاهان در لیگ بیستم موفق شده در ۱۴ بازی ۲۳ گل به ثمر برساند و تا اینجای کار تهاجمی‌ترین تیم لیگ نام بگیرد.

این اولین بار نبود که بازی سپاهان در برابر حریف ۴ گل به دنبال داشت. سپاهان در مصاف با ذوب آهن ۳-۱ برنده شد در حالی که در بازی پیشین در برابر شهر خودرو با همین نتیجه شکست خور ده بود. بازی‌های متعددی از سپاهان این فصل با تعداد گل‌های زیادی همراه بوده است. این به خاطر ارائه بازی تهاجمی از سوی سپاهان در برابر حریفان است که به حریفان هم اجازه بازی هجومی را می‌دهد.

طبیعی است تیمی که در حمله باشد در دفاع آسیب‌پذیر نشان دهد اما تا به اینجای کار تعداد گل‌های زده سپاهان بیشتر از گل‌های خورده‌اش بوده و به همین خاطر یکی از مدعیان قهرمانی بشمار می‌رود. سپاهان این فصل به نسبت سپاهان فصل گذشته یک تفاوت عمده دارد. اینکه راحت فوتبال می‌کند و در روزهایی که شکست هم می‌خورد بهم نمی‌ریزد و فوتبال خود را بازی می‌کند. طبیعتا این به خاطر آرامش محرم در کنار زمین است. مربی‌ای که با وجود آرامش این طور نیست که نسبت به اتفاقات داخل زمین بی تفاوت باشد و گاها در مصاحبه‌های خود هشدارهای لازم را به بازیکنان سپاهان می‌دهد. همانند هفته گذشته که بعد از بازی با شهرخودرو خطاب به بازیکنان تیمش گفت چهره خوشی ندارد که تیمش در ۱۳ بازی ۱۷ گل بخورد.

در دربی اصفهان محرم را همانند گذشته در کنار خط دیدیم. تصمیمات او کمک زیادی به سپاهان کرد تا برنده بازی باشد. به واقع او فرشته نجات تیمش در دربی اصفهان بود. با حضور محمدرضا خلعتبری در زمین سپاهان به گل دوم رسید و وقتی یاسین سلمانی جوان به میدان آمد سپاهان گل سوم را هم زد. بدون شک تصمیمات این چنین به خاطر آرامشی است که محرم در کنار زمین دارد و البته مشورت‌هایی که با کمک‌هایش انجام می‌دهد.

همان طور که اشاره شد سپاهان این فصل یک حسن بزرگ دارد؛ اینکه هیچ وقت بهم نمی‌ریزد. حتی در بازی‌هایی که نتیجه را عقب می‌افتد و شکست می‌خورد. این تیم با ۲۳ گل زده تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر بشمار می‌رود و با این ذهنیت می‌تواند به موفقیت‌های متعددی دست پیدا کند. اما همان طور که محرم گفته باید در دفاع هم با توان بالا بازی کند. در این صورت محرم می‌تواند در اولین فصل مربیگری‌اش به جام دست پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج