۱۰۸۸۲۸۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جایگاه استقلال، اجازه انتقاد از فکری را نمی‌دهد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شاید برخی باور داشته باشند استقلال تحت نظر محمود فکری زیبا بازی نمی‌کند، اما جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر، راه بسیاری از انتقادات را بسته است.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شاید برخی باور داشته باشند استقلال تحت نظر محمود فکری زیبا بازی نمی کند اما جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر، راه بسیاری از انتقادات را بسته است.

«صادق ورمزیار» بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به نتیجه بازی روز گذشته این تیم برابر نساجی اظهار داشت: تیم فوتبال نساجی تمام روزنه‌ها را بسته بود و دفاعی بازی می‌کرد. استقلال نیز تاکتیک‌های مختلفی برای رسیدن به گل امتحان کرد اما گذر از لایه‌های دفاعی سخت بود. در این گونه بازی‌ها شوت از راه دور یکی از مهمترین دستورالعمل‌ها است و فکری نیز در نهایت با این حربه توانست بر نساجی غلبه کند. بعد از این گل دفاع نساجی باز شد و حتی یک پنالتی هم داد. به نظر می‌رسد که محمود فکری برنامه دوم و سومی را هم برای این بازی در نظر گرفته بود.

وی با اشاره به تعویض وریا غفوری کاپیتان استقلال و اعتراض او نیز گفت: کار بازیکن استقلال اصلا قابل توجیه نیست.

ورمزیار در ادامه گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه چرا باید با انتقاد خود استقلال را وارد حاشیه کنیم، افزود: محمود فکری در نیم فصل نخست نتایج خوبی با استقلال کسب کرده و توانسته است تیم را در صدر جدول نگه دارد. جایگاه استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران اجازه انتقاد را به ما نخواهد داد. ما باید واقع‌بین باشیم و نیمه پر لیوان که همان نتایج استقلال است را ببینیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا استقلال زیبا بازی نمی‌کند، عنوان کرد: کسی به بازی زیبا امتیاز نخواهد داد. بازی زیبا با نتیجه باید همراه باشد. اگر نتایج کسب شده تیم فکری، با بازی زیبا همراه می شد، بدون شک بیشتر از هر زمان دیگر صدر نشینی استقلال به چشم می‌آمد.

حاشیه‌های روز گذشته بازیکنان استقلال و موضع‌گیری آنها در برابر مدیریت از دیگر مباحث مورد نظری ورمزیار بود. او گفت: کسی که باید به این حاشیه‌ها پاسخ دهد سرمربی تیم است. اگر فکری می داند که مدیریت همکاری نمی‌کند و امکانات در اختیار او نیست باید صراحتا اعلام کند و اگر خلاف آن است باید خود بتواند این حاشیه‌ها را جمع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      آ خه همتون فکرمیکنیدلیگ تموم شده وشایدحسرت ۹ساله استقلال برای قهرمانی به پایان رسیده.چقدرشماخوش خیالین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج