۱۰۸۸۲۸۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نامه ۴۱دیپلمات به بایدن درباره ایران و برجام

شماری از مقامات سابق نظامی، امنیت ملی و دیپلمات‌های آمریکا در نامه‌ای سرگشاده به «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور از وی خواسته‌اند تا تمام تلاش خود را برای پیوستن سریع به توافق هسته‌ای با ایران به کار گیرد.

فارس نوشت: شماری از مقامات سابق نظامی، امنیت ملی و دیپلمات‌های آمریکا در نامه‌ای سرگشاده به «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور از وی خواسته‌اند تا تمام تلاش خود را برای پیوستن سریع به توافق هسته‌ای با ایران به کار گیرد.

خبرگزاری «اسپوتنیک» بعد از ظهر شنبه به وقت تهران نوشت که در بخشی از این نامه این گروه ۴۱ نفره آمده است: «ما از بازگرداندن محدودیت‌ها بر برنامه هسته‌ای ایران از طریق بازگشت سریع ایران و ایالات متحده به توافق هسته‌ای به عنوان نقطه‌ای شروع مذاکرات بیشتر جهت مقابله با تهدیدهای ناشی از ایران، حمایت می‌کنیم.»

در این نامه سرگشاده ادعا شده که تهران تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکاست، اما احیای توافق هسته‌ای باید هدف اصلی آمریکا در قبال ایران باشد.

نویسندگان این نامه به صراحت تاکید کردند که رویکرد فشار حداکثری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا علیه ایران برای امنیت ایالات متحده فاجعه بار بوده است.

در بخش دیگر این نامه آمده است: «جنگ با ایران فاجعه غیر قابل تصور است. درگیری نظامی با ایران هزینه‌های غیرقابل پذیرشی را بر ایالات متحده متحمل می‌کند و در نهایت نمی‌تواند امنیت ملی آمریکا را به پیش ببرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج