جاباما
۱۰۸۸۳۰۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بازیکن مغضوب فکری در استقلال می‌ماند

با توجه به اینکه محمود فکری قبلا اعلام کرده بود نیازی به فرشید باقری ندارد، اما نظر سرمربی استقلال تغییر کرده است و این بازیکن تا پایان فصل در استقلال ماندنی است.

ایسنا: با توجه به اینکه محمود فکری قبلا اعلام کرده بود نیازی به فرشید باقری ندارد اما نظر سرمربی استقلال تغییر کرده است و این بازیکن تا پایان فصل در استقلال ماندنی است.

فرشید باقری چند هفته پیش به دلیل بی‌انضباطی در تمرینات تیم فوتبال استقلال، توسط محمود فکری کنار گذاشته شد و در اختیار این باشگاه قرار گرفت اما با اعلام مدیریت باشگاه استقلال و موافقت سرمربی این تیم، فرشید باقری هافبک میانی آبی‌پوشان پایتخت مجوز حضور در تمرینات را کسب کرد تا مشکل میان فکری و باقری برطرف شود.

در ماجرای دعوای فکری و باقری، سرمربی آبی‌پوشان اعلام کرده بود دیگر تمایلی برای حضور باقری در جمع آبی‌پوشان ندارد. فکری به باشگاه اعلام کرده بود این بازیکن دیگر در لیست استقلال جایی ندارد و او می‌تواند به هر تیم دیگری برود.

اما محمود فکری پس از جلسه‌ای که با احمد مددی داشت در خصوص لیست بازیکنانش اظهار کرد: لیست را دادم. ما بازیکن مازاد نداریم. وقتی به بازی‌های آسیایی برسیم، ما همه بازیکنان خود را نیاز داریم اما چند جای خالی داریم و اگر بتوانیم بازیکنان مد نظر خود را بگیریم، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

صحبت‌های محمود فکری نشان می‌دهد که سرمربی آبی‌پوشان بعد از آشتی با فرشید باقری، دیگر قصد ندارد این بازیکن را نیم فصل در لیست مازاد خود قرار دهد و با این وجود باقری در جمع آبی‌پوشان باقی خواهد ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهراب عشق استقلال

      بزازبرگورش گم کنه این دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج