۱۰۸۸۵۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سلامی: در حال قطع همه وابستگی‌ها هستیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوستان ما در بهترین حالت با ما فقط دشمنی نمی‌کنند؛ ولی هیچکس کمک نمی کند که این کشور روی پای خودش بایستد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوستان ما در بهترین حالت با ما فقط دشمنی نمی‌کنند؛ ولی هیچکس کمک نمی کند که این کشور روی پای خودش بایستد.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری که به همت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شده بود در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز رویداد خوبی را در این نمایشگاه مشاهده می کنیم و شاهد شکوفایی استعدادهایی هستیم که این استعدادها به وفور در جامعه ما وجود دارد.

وی ادامه داد: برای پیشرفت در حوزه های علمی، صنعتی، اقتصادی و فناوری پتانسیل های خوبی داریم؛ البته دشمنان ما تلاش می کنند همه روزنه‌های پیشرفت را به روی ملت ایران ببندند، اما به همت جوانان هوشمند و پرتلاش که جهاد علمی و فناوری را در مسیر پیشرفت کشور قرار دادند امروز می‌بینیم بسیاری از محصولاتی که تا قبل از این از کشورهای خارجی وارد می‌شد و ما را به کشورهای دیگر وابسته می‌کرد در داخل تولید می‌شود.

سلامی یادآور شد: کشور ایران در حال پیشرفت است. ما در حال قطع همه وابستگی ها هستیم. به نظر ما تحریم یکی از فرصت‌های بزرگ تاریخی برای ایران است نه یک فرصت در یک مقطع زمانی، بلکه برای تمام تاریخ فرصت است. امروز تحریم به فرصتی برای تحریک انگیزه ها، اعتقادات و باورهای مردم تبدیل شده است. به مفهوم واقعی تحریم‌ها یک تلاش واقعی را در جامعه برای قطع همه نیازمندی‌ها ایجاد کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: نمی‌توانیم به هیچ کشوری وابسته باشیم. ما با همه کشورهای دنیا متفاوت هستیم؛ چراکه ما در تحریم جهانی هستیم و هیچکس به ما کمک نمی کند. دوستان ما در بهترین حالت با ما فقط دشمنی نمی‌کنند، ولی هیچکس کمک نمی کند که این کشور روی پای خودش بایستد.

وی با بیان اینکه جوانان ما روی پای خود تکیه کردن را آموخته اند، گفت: جوانان ایرانی روی پای خود ایستادند تا آرزوی دشمنان را دفن کنند. این حرکتی که امروز می بینیم آرایش جهادی بسیجیان ما برای پیشرفت های علمی، فناورانه است. البته نه در سطح محصولات پیش پا افتاده، بلکه در سطح پیچیده ترین قطعات و دستگاه های مورد نیاز کشور، واقعا یک شور فوق العاده ای در سطح جامعه ما وجود دارد که نمونه آن را در این نمایشگاه دیدیم.

سلامی در پایان گفت: آرایش مردم ما برای عبور از تحریم و غلبه بر دشمن و تامین نیازها جهادی و جدی است. ما مطمئن هستیم که فرمول ما برای عبور از مسایل جاری همین همت و عظمی است که در این نمایشگاه می‌بینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج