جاباما
۱۰۸۸۵۴۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

صدرنشینی لیگ با طعم حاشیه

باشگاه استقلال این روز‌ها به شدت درگیر مشکلات درون خانوادگی شده که ممکن است در آینده به ضرر این تیم شود.

خبرگزاری میزان: باشگاه استقلال این روزها به شدت درگیر مشکلات درون خانوادگی شده که ممکن است در آینده به ضرر این تیم شود.

پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر، بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های خود به شدت به شرایط مدیریتی این باشگاه معترض شدند.

همین صحبت‌ها نشان داد که عمق اختلافات بین بازیکنان و تیم مدیریتی باشگاه چقدر زیاد است که بازیکن می‌تواند به راحتی علیه مدیرعامل و تیم مدیریتی باشگاه موضع بگیرد. این اتفاق نشان داد که بازیکنان اصلا مدیرعامل را قبول ندارند و باید بررسی کرد چه اتفاقی باعث شده تا آنها دست به چنین اقدامی بزنند.

البته از یک سو باید به بازیکنان استقلال حق داد. بدون شک وقتی تعدادی زیادی از بازیکنان به یک مسئله معترض می‌شوند حتما به اصطلاح یک جای کار می‌لنگد و صحبت‌های آنها درست بوده است. جالب اینجاست که محمود فکری، سرمربی تیم استقلال هم روز گذشته (شنبه) در جلسه با مددی به او اعلام کرده که با ادامه این روند جمع کردن تیم بسیار دشوار خواهد شد.

به نظر می‌رسد در صورت ادامه این وضعیت، مثل همیشه در نهایت دود این اختلافات به چشم استقلال و هوادارانش برود. برخلاف دفعات قبلی، این بار مشکلات درونی گریبان آبی‌پوشان را گرفته و به نوعی آنها این روز‌ها خودزنی می‌کنند. مطمئنا عملکرد تیم مدیریتی باشگاه باعث رخ دادن چنین اتفاقی شده و باید هرچه زودتر اقدامات لازم جهت برقراری آرامش در استقلال صورت بگیرد تا تیمی که اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد کمی به شرایط درونی خود سروسامان بدهد.

از طرفی، امروز (یکشنبه) هواداران استقلال به انتقاد از عملکرد مدیران باشگاه مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند که نشان می‌دهد صدرنشین به جای اینکه آرامش داشته باشد، درگیر تنش‌های درونی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا کلا خود حاشیه هستن. هرجا هم هستن حاشیه بهاشونه. نمونه ها بسیارن .فکری.نکونام.هاشمی نسب.برهانی.فنونی زاده .رحتمی.و.....

    • jalil. salari

      ازهمه بدتر شما اهالی رسانه ومطبوعات هستین که شدین اتش بیار معرکه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج