جاباما
۱۰۸۸۶۱۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تبریزیان بگوید ژن نجابت در کدام کروموزوم است؟

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: اگر صحبت های ایشان در مورد میکروچیپ و تغییرات ژنتیکی مستند است و یا کار تحقیقاتی انجام داده اند، در اختیار عموم قرار دهند، وگرنه حرف را که همه می توانند بزنند. صحبت های ایشان در مورد ارتباط واکسن و تمایل به همجنسگرایی هم از نظر علمی، موضوعی است که بیشتر به یک شوخی کوچه و خیابانی شبیه است.

وب سایت مدارا: حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور در خصوص اظهارات جنجالی تبریزیان در مورد واکسن کرونا گفت: من به لحاظ علمی در مورد صحبت های ایشان بحث نمی کنم چرا که اصلا ایشان صلاحیت علمی ندارند. اما چند سوال مطرح است که به آنها می پردازم؛ اول اینکه باید از ایشان بپرسیم که ژن اخلاق، نجابت و ایمان کجاست؟ در کدام کروموزوم است؟! این را به ما بگویند تا حداقل راه را برای ما هم هموار کنند!

او ادامه داد: دوم اینکه اگر ایشان موفق شوند این ژن را به جهان فعلی که ظاهرا نیازمند علم ایشان است ثابت کنند، سوالی وجود می آید که آیا اخلاق و ایمان و نجابت، ژنتیکی است؟! اگر این خصایل ژنتیکی است فلسفه رسالت پیامبران چیست؟ اگر ژنتیکی است چه نیازی به حوزه علمیه و علمای اسلام است؟!

کرمانپور افزود: سوم اینکه اگر ایشان مستنداتی برای حرف هایشان دارند، بگویند. صحبت هایشان علمی است و یا مثل گفته‌های دیگر ایشان صرفا لفاظی و عوام‌فریبی است. اگر بنا به استناد باشد که من می توانم مواردی را بگویم که اتفاقا خطرناک تر است. اگر باب این مباحث باز شود، بدون اینکه مستندی ارائه شود، خیلی از باورهایمان از اوایل اسلام تا کنون زیر سوال می رود.

او تأکید کرد: اگر صحبت های ایشان در مورد میکروچیپ و تغییرات ژنتیکی مستند است و یا کار تحقیقاتی انجام داده اند، در اختیار عموم قرار دهند، وگرنه حرف را که همه می توانند بزنند. صحبت های ایشان در مورد ارتباط واکسن و تمایل به همجنسگرایی هم از نظر علمی، موضوعی است که بیشتر به یک شوخی کوچه و خیابانی شبیه است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: هم وزارت بهداشت و هم سازمان نظام پزشکی قبلا هم از ایشان شکایت کرده بودند. در مورد آتش زدن کتاب هاریسون، سازمان نظام پزشکی شکایت کرد که به ما گفتند باید در همان شهری که این اتفاق افتاده است، شکایت کنید و ما هر چه تلاش کردیم متوجه نشدیم در کدام شهر این کتاب را سوزانده اند و در نهایت چون نتوانستم ثابت کنیم کدام شهر است، پرونده تحویل دادگاه روحانیت شد و روال خود را طی کرد و گویا با تذکر و هفت میلیون جریمه موضوع فیصله یافت که اگر اثری داشت، ایشان دوباره چنین اظهاراتی را مطرح نمی کرد.

او گفت: البته این موارد از طرف دفتر ایشان بیان شده است. اگر دفتر ایشان واقعا تریبون رسمی ایشان باشد نشان می دهد که هیچ کدام از شکایت ها و دغدغه‌های مسئولین از رهبر انقلاب گرفته تا باقی مسئولین، پاسخ داده نشده است. خصوصا در بحث آتش زدن کتاب هاریسون، باید بگویم که تقریبا افکار عمومی چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور واکنش منفی نشان دادند و حتی حوزه علمیه قم بیانیه صادر کردند که ایشان از ما نیست. این حرکات در جامعه تقبیح می شود و ضد دین است.

کرمانپور عنوان کرد: آیا مطرح کردنِ چنین مباحثی که به دین و اسلام واقعی ضربه می زد تشویش اذهان عمومی نیست و مدعی العموم نباید ورود کند؟ در حالی که رهبری و نظام و جامعه به دنبال واکسن کرونا هستند و بخشی از سرمایه ما در بخش تولید واکسن صرف می شود، بیان چنین کلماتی تشویش ایجاد نمی کند؟ طبیعتا ممکن است عده ای تحت تاثیر این گفتار به سمت واکسن نروند و این صحبت ها خطرات بالقوه‌ای برای جامعه به وجود می آورد. ما به اندازه کافی مطالب علمی برای اثبات خطرات بالقوه نزدنِ واکسن داریم. آیا ایشان هم مطلب علمی و مستندی دارند که ثابت کنند واکسن مضرارتی که ادعا کرده‌اند را دارد؟

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در پایان گفت: اگر به پرونده پزشکی ایشان دسترسی داشتیم، که البته فکر نمی کنم کار سختی هم باشد، با توجه به سن و سال ایشان می توانیم بگوییم که تا الان بین ۵ تا ۸ واکسن زده اند. ایشان گفته‌اند، سعی کنید به کسانی که واکسن می زنند نزدیک نشوید! خب اگر فرزندی دارند، احتمالا تا کنون اجازه نداده‌اند به فرزندشان واکسن زده شود، اما حتما آقای تبریزیان در دورانی کودکی واکسن زده‌اند، پس اگر حرفی را که می زنند باوردارند، اولین مصداق انسان بی ایمان و نانجیب و بی اخلاق خود ایشان هستند. چراکه واکسن‌ کرونا هم از تکنولوژی همان واکسن‌ها تبعیت می‌کند. مگر اینکه به حرف خودشان ایمان نداشته باشند که اگر ایمان ندارند پس چرا چنین اظهاراتی را بیان می‌کنند؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دکتر تو هم بی کاری .اخه این بیچاره گور داره که کفن داشته باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج