۱۰۸۸۸۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

همدلی‌ها برای عنابی‌پوشان

اوضاع این روز‌های تیم فوتبال شهرخودرو خیلی نگران‌کننده است؛ شرایطی که مدیریت باشگاه به خاطر مجموعه اقتصادی با حواشی زیادی روبه‌رو شده و خیلی از هواداران و فوتبال‌دوستان مشهدی نسبت به آینده این تیم ناراحت هستند.

روزنامه خراسان: اوضاع این روزهای تیم فوتبال شهرخودرو خیلی نگران‌کننده است؛ شرایطی که مدیریت باشگاه به خاطر مجموعه اقتصادی با حواشی زیادی روبه‌رو شده و خیلی از هواداران و فوتبال‌دوستان مشهدی نسبت به آینده این تیم ناراحت هستند. وضعیت این باشگاه به چندماه قبل منجر شده و اگر از همین الان تدبیری برای تنها نماینده فوتبال استان در لیگ برتر صورت نگیرد، قطعا به سرنوشت تیم پدیده دچار خواهد شد که با اما و اگر‌ها زنده بود. شهرخودرو در سال اول تیمداری با حضور یحیی گل‌محمدی فصل رویایی را سپری کرد و باعث شده بود که مشهدی‌ها با فوتبال آشتی کنند و به نوعی در هر بازی خانگی شهرخودرو، شاهد بیشترین تماشاگر بودیم.

اما از نیم‌فصل دوم سال گذشته، شهرخودرویی‌ها کجدار و مریز در مسابقات حضور پیدا می‌کردند و تغییرات زیاد باعث شد تا تیم مدعی قهرمانی به تیمی ضعیف تبدیل شود. عنابی‌پوشان امسال هم در کسب نتایج نوسانات زیادی داشت و نتوانست در قامت تیمی خوب ظاهر شود. حالا شهرخودرو در پایان نیم‌فصل اول مسابقات و همزمان با آغاز نقل‌وانتقالات وارد فاز مشکلات حاشیه‌ای شد. وضعیتی که مشهدی‌ها در دوره‌های گذشته تجربه‌های تلخی از هم‌پاشیدگی تیم‌هایی همچون ابومسلم، پیام و پدیده داشتند و حالا فوتبال‌دوستان مشهدی نگران این هستند که شهرخودرو هم به سرنوشت دیگر تیم‌های مشهدی دچار شود.

جدا از این مسئله، نگرانی کادر فنی بابت از دست دادن مهره‌های تاثیرگذارشان را هم باید اضافه کرد که ممکن است در نیم‌فصل اول از شهرخودرو جدا شوند و وضعیت بغرنج‌تر شود. حالا زنگ خطر برای شهرخودرو به صدا در آمده است؛ همان تیمی که روزی باعث خوشحالی مشهدی‌ها می‌شد، حالا نیاز شدید به همدلی تمام استان دارد تا باز هم شاهد درخشش این تیم در کوران مسابقات باشیم. اگر قرار است اقدامی صورت گیرد، الان باید چاره‌ای اندیشید تا وضعیت آن نگران‌تر نشود. اگرچه در ۲ روز گذشته حمایت‌های خوبی از سوی مسئولان صورت گرفته که باید ادامه‌دار باشد.

نیاز به ورود مسئولان

یکی از پیشکسوتان فوتبال خراسان رضوی درباره حمایت از شهرخودرو در شرایط بحرانی گفت: «نقش مسئولان زمانی اهمیت می‌یابد که شرایط بحرانی باشد زیرا وقتی تمام مسائل سر جای خود قرار دارد که نیازی به حضور و ورود مدیران نیست.» سعید جوشش افزود: «حواشی به وجود آمده در سطح مدیریتی باشگاه شهرخودرو نگرانی‌هایی برای این تیم به وجود آورد. آرامش نخستین چیزی است که باید در اختیار یک تیم ورزشی قرار گیرد تا برنامه‌های کادر فنی به خوبی در زمین پیاده شود.

مسائلی که هفته گذشته به وجود آمد در شکست اخیر هم بی‌تاثیر نبود.» وی تصریح کرد: «با توجه به شرایط موجود، احتمال جدایی کادر فنی شهرخودرو و بازیکنانی نظیر امین قاسمی‌نژاد، فرشاد فرجی و اکبر صادقی وجود دارد. تیمی که دچار مشکلات می‌شود، چنین تبعاتی نیز در ادامه برای آن وجود خواهد داشت. اعضای کادر فنی دلسرد می‌شوند و دیگر دل به کار نمی‌‌دهند. بازیکن حرفه‌ای هم به دنبال تامین آینده خودش است و دیگر حس‌ می‌کند جایی در باشگاهی با چنین مشکلاتی ندارد.»

جوشش با اشاره به این‌که مسئولان استانی برای حفظ سهمیه خراسان رضوی در لیگ برتر باید در حد توان خود کمک کنند، تاکید کرد: «مسئولان زمانی که نیاز به کمک و حمایت باشد باید ورود کنند. البته صحبت‌های حمیداوی را هم شنیده‌ام که گفته بود اگر در استانی دیگر سرمایه‌گذاری می‌کردم، برخوردهای متفاوتی با من می‌شد. شخص فرهاد حمیدوای ممکن است در آینده جای دیگری سرمایه‌گذاری کند و در این استان حضور نداشته باشد اما درنهایت چیزی که باقی می‌ماند سهمیه خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال است.»

نگرانی از وضعیت مدیریتی

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز در جمع کادر فنی و بازیکنان شهرخودرو حضور پیدا کرد و گفت: «تیم شهرخودرو متعلق به یک فرد نیست بلکه متعلق به همه مردم استان و مشهد است.» احسان اصولی افزود: «اعتقاد ما چه در هیئت فوتبال خراسان رضوی و چه در شورای اسلامی شهر مشهد این است که باید از این تیم صیانت شود تا بتواند همچون گذشته در مدار قدرت حرکت کند.» وی افزود: «ما فراموش نمی‌کنیم که با موفقیت‌های این تیم جوانان و نوجوانان و مردم ما شاد می‌شوند و نشاط به جامعه تزریق می‌شود. این نشان می‌دهد که ما سرمایه مردمی بسیار بزرگی را در اختیار داریم که انگیزه‌بخش است.»

وی خاطرنشان کرد: «متاسفانه از ابتدای فصل نگرانی‌هایی در خصوص وضعیت این تیم از نظر مدیریتی داشتیم و از این‌که تیم دچار تلاطم‌هایی شد، بسیار ناراحت هستیم. الان خدمت کادر فنی و بازیکنان تیم شهرخودرو رسیدیم و اعلام می‌کنم که مجموعه مدیریتی استان در هیئت فوتبال، اداره کل ورزش‌وجوانان، استانداری خراسان رضوی و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد و همه مجموعه‌ها در حفظ و صیانت این تیم و امتیاز این باشگاه پای کار خواهند بود.» سرپرست مدیریتی باشگاه شهرخودرو نیز در جمع کادر فنی و بازیکنان اظهار کرد: «خوشحالیم که همه مسئولان استان این همت را دارند تا تیم با توجه به اتفاقاتی که برای شرکت شهرخودرو افتاده است، وارد بحران نشود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان هم در چند روز اخیر تلاش‌های بسیار زیادی انجام داده و از استاندار خراسان رضوی دستور ویژه گرفتند تا مشکلات برطرف شود.» جواد وطنخواه تصریح کرد: «مردم و هواداران نگران این تیم هستند ‌و‌ حق هم دارند. من هم به عنوان یک خدمتگزار تلاش می‌کنم تا با کمک همه مسئولان بتوانیم از این شرایط عبور کنیم و انشاا... بازیکنان نیز با هدایت کادر فنی بدون توجه به این مشکلات کار را جلو ببرند تا دل مردم باز هم شاد شود.»

دستور ویژه استاندار

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای تیم شهرخودرو گفت: «به هواداران حق می دهیم که نگران تیم شهر و استان‌شان باشند. این اتفاقات که برای شهرخودرو روی داد همه را غافلگیر کرد. همه پیگیر حل مشکلات تیم شهرخودرو هستیم. مکاتباتی را با شخص استاندار برای حل مشکلات این تیم داشته‌ایم که او دستور ویژه برای حل مشکلات شهرخودرو صادر کرده است.»

وی تصریح کرد: «با مدیرکل امنیتی استانداری نیز پیگیری‌هایی انجام دادیم تا بتوانیم با مجوز، از محل کمک‌های برخی ارگان‌ها و اسپانسرها تا زمانی که این تیم به بخش دیگری انتقال پیدا کند و یا شرکت شهرخودرو از پس حل مشکلاتش برآید، مشکلات اولیه این تیم را حل کنیم.» وی اضافه کرد: «علاقه‌مندان به فوتبال در خراسان رضوی صبور باشند. با شناختی که از استاندار خراسان رضوی داریم حتما این تیم را تنها نخواهند گذاشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج