۱۰۸۸۸۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آلومینیوم اراک سورپرایز لیگ است

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم ما در این فصل سورپرایز لیگ بوده، اما هدف اصلی مان ماندن در لیگ برتر است.

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم ما در این فصل سورپرایز لیگ بوده اما هدف اصلی مان ماندن در لیگ برتر است.

میثم مجیدی در خصوص تساوی در بازی با سایپا گفت: این بازی برای ما حساس و مهم بود و هدف آلومینیوم این بود که روند رو به رشد خودش را ادامه دهد. سایپا هم جزو تیم‌های خوب لیگ است اما کادر فنی ما تمام نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان گفته بودند، ما موقعیت‌های خوبی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم، ما در دقیقه ۹۵ گل خوردیم اما این انگیزه را داشتیم که بازی را به تساوی بکشیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و گل تساوی را زدیم.

وی در خصوص گلی که در این بازی روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، عنوان کرد: من همیشه در تمرینات روی زدن ضربات ایستگاهی تمرین می‌کنم، در این بازی هم در دقیقه ۸۳ وارد زمین شدم و هنگامی که صاحب ضربه ایستاگاهی شدیم از رسول خطیبی خواستم که خودم ضربه کاشته را بزنم، هر چند که معمولا در تیم ما امید سینگ ضربات ایستگاهی را می‌زند که البته در آن لحظه در زمین نبود. من سعی کردم به بهترین شکل از آن کاشته استفاده کنم، در آن صحنه تلاش بازیکنان و دعای هواداران تاثیرگذار بود و خوشحالم که سهم کوچکی در شاد کردن هواداران داشته باشم.

مجیدی در ارتباط با عملکرد تیمش در ۱۴ بازی گذشته تصریح کرد: خدا را شکر تا الان نتایج خیلی خوبی گرفتیم و آلومینیوم اراک سورپرایز لیگ امسال بوده است. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد تیم ما اینقدر خوب نتیجه بگیرد و دو برد خیلی خوب برابر پرسپولیس و تراکتور به تیم ما شخصیت داد و حالا همه تیم‌ها احترام خاصی برای ما قائل هستند. تمام هدف ما این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم و این از همه چیز مهمتر است، حالا اگر نتایج بهتری هم بگیریم خدا را شکر می‌کنیم.

مدافع آلومینیوم اراک در ارتباط با شرایط خودش در این تیم و اینکه امسال کمتر به میدان رفته است، خاطرنشان کرد: خدا را شکر از همه لحاظ آماده هستم و وظیفه من این است که به بهترین شکل تمرینات را انجام دهم. هر وقت هم سرمربی تیم تصمیم گرفت از من استفاده کند، باید بهترین عملکرد را داشته باشم. من یک فوتبالیست هستم و باید تابع تصمیم کادر فنی باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج