۱۰۸۸۸۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بوکس ایران پیشرفت خوبی داشته است

سرمربی تیم ملی بوکس سوریه، گفت: بوکس ایران پیشرفت خوبی داشته است و این مهم با کسب دو سهمیه المپیک توکیو، ثابت شد.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم ملی بوکس سوریه، گفت: بوکس ایران پیشرفت خوبی داشته است و این مهم با کسب دو سهمیه المپیک توکیو، ثابت شد.

تیم ملی بوکس سوریه با حضور در تهران، اردویی به مدت دو هفته را با تیم ملی ایران برگزار کرد. همچنین این تیم دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران و منتخب ارتش داشت.

«احمد شیخ‌وتار» سرمربی سوریه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور در ایران، اظهار داشت: «علیرضا استکی» سرمربی ایران از دوستان خوبم است که سال‌های گذشته و در دوران قهرمانی، رقیب بودیم و چند بار نیز به مصاف هم رفتیم. باید از او و مسوولان فدراسیون ایران برای برگزاری این اردو تشکر کنم.

وی افزود: اردوی بسیار خوبی داشتیم که به سود هر دو تیم بود، چراکه چند ماه بود تمرین مشترک و دیدار تدارکاتی نداشتیم و اکنون این تمرینات دو هفته‌ایی به پیشرفت بوکسورها کمک زیادی می‌کند. هدف ما این است تا با آمادگی مناسب در مسابقات گزینشی المپیک در سطح جهان که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود، شرکت کنیم.

شیخ‌وتار با تمجید از تیم ملی بوکس ایران، گفت: این تیم پیشرفت خوبی داشته و با شایستگی به دو سهمیه المپیک توکیو رسیدو حتی می‌تواند تعداد سهمیه‌های خود را اضافه کند.

بوکس ایران پیشرفت خوبی داشته است

وی افزود: بوکسورهای ایرانی با شاگردان من در مسابقات مختلف مبارزه کرده‌اند و آنها را می‌شناسم. در این چند روز نفرات جدید و جوانی هم در تیم ایران دیدم که معتقدم به‌زودی حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح بین‌المللی خواهند داشت.

سرمربی سوریه با قدردانی از میزبانی ایران در این اردو، توضیح داد: شرایط بسیار خوبی داشتیم و دوست دارم تا همکاری ما ادامه داشته باشد. احساس غربت نداشتیم و مردم ایران را دوست خودمان می‌دانیم.

وی گفت: ما بوکسورهای باتجربه و جوانی در ترکیب داریم و هدفمان این است تا در مسابقات گزینشی پاریس به سهمیه برسیم چراکه شایسته حضور در المپیک هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج